Täällä 12+1 ja ultra maanantaina, joka jännittää kovasti.. ensimmäinen lapsi tulossa pitkän odotuksen jälkeen
Kertooko suurin osa työnantajalle tämän ultran jälkeen vai pystyykö moni oikeasti piilottelemaan toiseen ultraan asti?
Mä onnistuin viikon verran vielä rakenneultran jälkeen pitämään asian salassa mun edellisessä työpaikassani. Siihen auttoi kyllä se, että työ ei ollut yhtään fyysistä ja jokaisella oli tilavat loossit avokonttorissamme, eli kukaan ei ollut ihan niskaan hengittämässä. Myöskään WC-käynnit eivät herättäneet minkäänlaista huomiota, kun niitä ei kukaan huomannut edes XD MInulla oli myös sellainen kevyt työtakki, jonka olin ottanut taloon tullessani tarkoituksella kokoa isomman. Sen alla oli hyvä piilotella XD. Siellä oli sisällä ilmastointi niin kovalla, että oli aina vilu, joten siihen vedoten olin aina takki päällä XD
Se että sanoin vasta rakenneultran jälkeen, johtuu siitä, että noin kuukautta aiemmin minulta loppui koeaika, joten en missään nimessä halunnut kertoa koeajalla. Ja viikon odotin, koska esimieheni oli lähdössä viikon lomille rakenneultrani aikoihin, joten en halunnut "pilata" hänen lomaansa, että olisi murehtinut työjärjestelyjä.
Ja kun sitten kerroin raskaudestani, niin kylläpä oli ilmeet näkemisen arvoisia! Kukaan ei ollut arvannut mitään XD Kyllä sitä sitten naurettiin porukassa XD
Nyt aion sanoa kohta np-ultran jälkeen, ja vain sen takia, että työni on fyysisempää, joten joutunen jossain kohtia pyytämään apua työtovereiltani, joten on reilua kertoa.
Nyt on viikkoja 12 +0 ja viikon kuluttua pe on np-ultra. Jännittää kovasti, koska mullahan todettiin varhaisultrassa kaksosraskaus. Jotenkin vielä jaksan elätellä toiveita siitä, että jos se toinen sikiö olisi vähän virkistynyt ja ottanut toista kiinni kasvussa. Vaikka kovasti ei toivoa annettu silloin viimeksi. Huomenna olisi neuvola, mutta siellä vaan kuunnellaan doplerilla.