Onnea ja tsemppiä odotukseen! Ikävä toi neurologinen sairaus, toivottavasti kaikki menee hyvin eikä periytyisi pienelle. Vaikuttaako tää sairaus paljonkin sun jaksamiseen raskausaikana?Moi kaikille!
Täällä nyt rv 6+2 ja kovasti jännittää pysyykö pikkuinen matkassa. Esikoinen on nyt 1,5v ja raskaus oli iloinen yllätys. Onnea vaan varjostaa huoli omasta sairaudesta ja jaksamisesta, mulla on aika vakava neurologinen sairaus, jonka periytyvvyys on 50% luokkaa.
Viimeinen viikko on mennyt oksentaessa sängyn tai sohvan pohjalla, tänään jouduin jäämään sairaslomalle pahoinvoinnin vuoksi. Tänä aamuna siis oksentanut jo n. 10 kertaa.
Varhaisultraa harkitsen kun ekaan ultraan vielä 5 viikkoa aikaa Tsemppiä kaikille odotukseen!
Onnea plussasta! Voithan itse luoda ketjun maaliskuisille, kyllä niitä varmasti alkaa pian putkahdella lisää.Tulin kuokkimaan kun maaliskuisille ei taida olla tehty vielä omaa ketjua..? Täällä plussattu pari päivää sitten ja la on 7.3.2020.
Flo:n raskaustila (oon käyttäny Flo:ta kk kierron seuraamiseen jo vuosia) ja sit on Preglife.Hei, millaisia raskaus appejä käytätte?
Tsemppiä ultran odotteluun! Kyllä tämä niin riipivää on. Luulin ennen raskautumista etten vois pelätä mitään yhtä paljon ku pelkäsin sitä etten voi tulla raskaaksi. Väärässä olin, tämä pelko on kyllä potenssiin kymmenen..Täällä kans jäääätävää väsymystä ja nuutunu olotila koko ajan! Yli huomenna ultra, apua. Pelottaa ettei siellä ole mitään elävää Nyt 6+6 ja koitan lohduttautua sillä, että en uskonut plussattuani pääseväni edes tänne asti. Vuodottomuus helpottaa toisaalta ja oireiden kasvaminen myös, mutta silti kova on pelko
Mää oon ite kaksonen ja mun äiti myös. Taipumusta löytyy Kaksoset ois ihana saada, mutta olisi edes yksi elävä Miestä oon pelotellu kauhuskenaarioilla, että sieltä ei löydy mitäänVau, apua! Ihanaa, tuplaonnittelut sinne! Mäkin
ennen varhaisultraa miestä "pelottelin", että jos siellä onkin kaksi kun mahdollisuus olis ollut kahteenkin. Mutta yksi pienen pieni sydän siellä onneksi sykki vaikka enpä olis pahaa tykännyt vaikka kaksikin olisi löytynyt
Kiitos Oon kyl itse ihan tosi onnellinen tästä, vaikka toki enemmän riskejä onkin ja kotisynnytyshaaveet saa nyt haudataVau, apua! Ihanaa, tuplaonnittelut sinne! Mäkin
ennen varhaisultraa miestä "pelottelin", että jos siellä onkin kaksi kun mahdollisuus olis ollut kahteenkin. Mutta yksi pienen pieni sydän siellä onneksi sykki vaikka enpä olis pahaa tykännyt vaikka kaksikin olisi löytynyt
Huomenna ultra. Pelottaa, että siellä ei ole yhtäkään Ja ultra-aika vasta klo 13. Huhhuh.Voi, sullahan on oikee kunnon mahollisuus kaksosiin! en nyt muista, mutta olikko vielä käynyt ultrassa, onko tietoa tuleeko yksi vai kaksi?
Meillä ei lähisuvussa niinkään kaksosia ole, mutta hoitoavusteinen raskaus ja ovulaation aikoihin ultrassa lääkäri kertas sillon taas mahdollisen riskin kaksosraskauteen.
Tsemppiä huomiseen Mulla on huomenna klo 11. Ensi yönä ei varmasti nukutakkaan..Huomenna ultra. Pelottaa, että siellä ei ole yhtäkään Ja ultra-aika vasta klo 13. Huhhuh.
Voi ihanaa, onnea paljon!!Voi helkutarallaa!! Niitä on kaksi!!
Eli kaksi sykettä löytyi. Suht samankokoisia ovat, erimunaisia. En käsitä, vaikka arvasin tän etukäteen vaan jostain KÄÄK!
Oon aika sekaisin