Moi kaikki
Mulla taustalla pcos ja ilman e-pillereitä menkat tuli miten sattuu pari krt vuodes ja lääkärit sano, että tuskin ovuloin. Joten kun päätettiin toukokuun alussa jättää ehkäsy pois oletin, että raskautumiseen menee kauan tai, että se tuskin on luomusti edes mahdollista. Olin varautunut siihen, että joudun tekemään kuukauden välein raskaustestejä, koska koskaanhan ei voi tietää onko raskaana vai eikö menkat vaan tuu.
Joten 18.6 tein testin joka yllättäen olikin positiivinen, pieni shokki ja onnenkyyneleet ja sen jälkeen alkokin pelko et onko edes totta tai meneekö kaikki hyvin entä jos onkin kohdunulkonen jne jne. Tein sit parin pvn sisäl kolme testii ja verikoekin näytti positiivista, mut silti stressaa ja haluisin vaan tietää et kaikki on normaalisti. Mun suurin unelma pienestä asti on ollu perheen perustaminen, mut olin jo varautunu siihen et se ei tuu olemaan helppoa ja aina pelänny lapsettomuutta. Sit raskaudunki ekasta kierrosta. Tää tuntuu vaan liian hyvältä ollakseen totta, et en vaan pysty iloitsemaan kun pelkään koko ajan pahinta.
Miten pysyn järjissäni jos eka ultra on joskus ikuisuuden päästä?
Yksityiselle en mee ultraan on sen verran kallista puuhaa, sit ku todettaiski et juu pelkkä tuulimuna ni oispa tosi kiva maksaa useempi satanen siitä tiedosta. Tokihan voin yrittää saada varhaisultran neuvolasta jollain "hyvällä" syyllä, mut jos en saa ni en tiedä miten kestän nää tulevat viikot
Viikkoja ois nyt 5+6 ovulaatiosta laskettuna jonka mahdollisesti tikutin, mutta siitäkään ei voi olla varma, koska pcos naisilla ovulaatiotestit ei välttämättä toimi oikein. Menkoista laskettuna taas 7+1.
Oireina nännit ja rinnat todella kipeät, alavatsassa vihlasuja, välillä pahoinvointia, mieli on herkässä ja öisin en saa nukuttua. Eka neuvola 4.7 ni pääsee vähän purkaa ajatuksia.
Tsemppiä ja iloa kaikille