Onnea <3 Onnea toki muutkin uudet odottajat. Sinulta kysyisin, miten kohdunulkoinen havaittiin (oireet jne) ? Ikävä juttu, mutta ihanaa uutta odotusta ja tarrasukkia <3Liitynpä mukaan porukkaan, plussasin haamun sunnuntai-iltana ja eilen tiistaiaamuna vahvan plussan. Esikoinen olisi tuloillaan
Mulla oli kohdunulkoinen raskaus viime vuoden lopulla, joten jännittää ja pelottaa, onko kaikki hyvin. Nyt on jotenkin silti kumman varma ja toiveikas olo, plussakin tuli päiviä aiemmin kuin silloin. Menin jo sitten tänään varaamaan neuvolan ja varhaisultran, jonka siis saan tuon kohdunulkoisen takia kunnallisesti. Reilu 2 viikkoa ultraan
Eli:
syystyttö / la 4.2. / 27v. / ensimmäinen
Moi!
Uskaltaudun liittymään keskusteluun mukaan, positiivinen testi tehty nyt kahdesti, että voin oikeasti olla varma, että siellä se pieni kasvaa <3 Esikoista odotellaan! Eilen soitin neuvolaan ja laskettu aika pitäisi olla 8.2. Niin jännittävää ja pelottavaa. Mulla iski menkkakipumaiset juilinnat mahaan jo heti hedelmöittymisen jälkeen ja kuvotuksen tunne on päivittäin myös läsnä, mutta oon siitä oikeastaan vaan onnellinen, ainakin tiedän, että jotain tapahtuu.
Liittyisin mielelläni myös fb-ryhmään, miten se onnistuikaan?
Huvia/29/LA 8.2./SEKS/ensimmäinen lapsi
Toivottavasti tärppää pian uudestaan. Paljon voimia sinulle. Ei ole oikein sanoja </3Joo testi näyttää negaa taas, joten mut voi poistaa listalta. Ei kestänyt tämäkään