Mortonki!
Se on tänään viimeinen pakollinen koulumeno tänä "keväänä"
Itsenäistä puurrettavaa on kyl viel ihan riittävästi opparin kans, mutta aion pitää kohta puoliin ihan lomankin! Sitä odotellessa...(alkaa varmaan kesän sadekausi juuri silloin, kun aloitan sen
)
Meiän lapsosilla ikäeroa on 1v7kk. Ja ihan hyvältä tuo vaikuttaisi. Esikoinen on melkein jo vuoden syönyt itse, niin siinä ei tarvii auttaa, vaatteet ja vaipan osittain riisuu itse, yrittää pukeakin (mutta oikeesti osaa laittaa vain kengät ja hatun), käy potalla (paitsi nyt on muutaman päivän vastustellut, joten ei oo paljoa käyty. eilen siirsin potan vähäksi aikaa lastenhuoneeseen, niin suostui menemään. eilen pärjättiinkin koko päivä yhdellä vaipalla), puhuu suht hyvin ja on muutenkin omatoiminen. Vaippoja saa kyllä ostella paljon, kun on kaksi vaipankäyttäjää perheessä, mutta toivottavasti tuo vanhempi pääsis niistä kesän aikana. On varmasti pitkään toisesta kaveri, kun on pieni ikäero. Itellä on 4v vanhempi isoveli ja 10v nuorempi pikkuveli eikä niistä oo ikinä kaveria ollut. Harmia vain. Tai no, kyseenalaista kaveruutta...isoveli haki alkosta juomaa kun itse olin 16v. Äitinä en kyllä moisesta tykkäis... |O
Raskauskiloista.... 1-2 on jäljellä ja lisäksi viisi esikoisesta. Eli 6-7 kiloa pitäis pudottaa. Jyllää vaan paikallaan tää painonpudotus :ashamed: Urheilen joo, mut ruokavalioon pitäis saada enemmän muutosta. Mut ei voi kun on kesä ja jäätelökelit!
Elvis on alkanut heräilee öisin :kieh: kolmelta ja sit kuudelta. Sen jälkeen haluiskin jo nousta
toivottavasti menee pian ohi, mä haluan nukkua yöt! Ehkäpä (toivottavasti) johtuu vain kuumuudesta. Mummo tulee pian hoitaa Elvistä, maitoa pitäis pumpata. Enää ei tuukaan ku 20ml maidonkerääjään imetyksen aikana toisesta rinnasta. Ennen tuli 50. On tuolla pakkasessa maitoa, jos en nyt saa riittävästi, mutta yritän säästellä niitä kun mulla alkaa heinäkuun puolivälissä työharjoittelu. Sillon tarvii paljon maitoa...saa iskä imettää...
Vai oli Ilana päässyt jo uimaan
Aateltiin kans uittaa Elvistä nyt kesällä, mut ei taideta ihan vielä uskaltaa. Antaa vielä vähän vesien lämmitä.
Mökkeilijät: miten ootte suojannut vauvan hyttysiltä ja muilta ötököiltä? Rattaissa on hyttysverkko, mut entäs jos ei suostu rattaissa olemaan/ei viihdy? Sisällä sitten vaan? Elvistä pisti mäkäräinen jo kaupungin keskustan vieressä olevassa puistossa silmään melkein (yläluomeen ihan ripsien juureen) ja siitä tuli kauheesti verta! Jos en ois nähny ötökkää niin ois sitä varmaan ollu ihmeissään ja kauhuissaan kun pojalla tulvii silmä verta!
Mukavia hellekelejä Helmiäisille! Alan kittaa nyt vettä oikein urakalla niin tulis sitä maitoakin
Tiipeli & Elvis 3kk