HELMIÄISET 2007

joo oonpas minäkin tämän unohtanut.. hei vaan.. :wave: Eli oon entinen Kinder Bueno/Kalkatin/ ElinaJohanna.. ja tyttö täyttää siis 27.2 3v :heart:

Meillä on kova uhma päällänsä ja vaipat jätettiin kokonaan poies tuossa n. 2kk sitten :) Päiväkodissa on tyttö ja minä töissä.. sain vakkaripaikan kuun alusta.. Meille ei ole sisarusta suunnitteilla ainakaan lähiaikoina.. jos ollenkaan.. näin on nyt hyvä :) Ku tuossa tytössä ja hänen uhmissaan on jo tekemistä enemmänku tarpeeks.. :D :ashamed:
 
:wave: Täältäkin

Täällä sitä taistellaan uhmaisten lasten kanssa edelleen kotosalla =) Tyttö täyttää pian 10 ja hänellä omat esimurkkiksensa ja Nuutti taas on mun mielestä uhmannut sieltä 10 kk:n iästä asti :whistle: Ja pikkuvelikin (1v3kk) alkaa näyttää omaa luontoansa. :kieh: Että hulinaa riittää joka päivään. :D
Ja sitte tuli plussaakin testiin tossa viikko sitten, että ei ainakaan hulinat meillä hetkeen lopu. :LOL:

Katjuska ja mukelot ja sintti 4+6 :heart:
 
AAM
:wave:
Katjuska :heart: onnea plussauksesta.. :hug: mulla on krooninen vauvakuume.. puhetta siitä että jaksais heti uutta niin en tiiä jaksaisko ko tuntuu tuon ykkösen uhma olevan semmoi että mihin reikään nuo lapset voi välillä palauttaa :kieh: :| no ei vaines no joo vaines :xmas:

Arkea arkea.. töihin pitäis palata tuossa helmikuun puolessa välissä kun tyttö tarhaan pitäis saada, paikasta minne niin ei tietoa, ei kuulemma ainakaan samaan kuin poika :'( joten ajelua lisää god only knows kui paljon ja töihin on turha uskoa että pääsisin joka aamu ainakaan ajoissa kun kasilta pitäis olla siellä ja pojan tarhat aukee vasta 7.30 ja sillee.. no murehditaan sitä kuukauden päästä.

Tyttö kasvaa ja konttamaan oppi just 1.1.2010 :D toinen pieni mamman nahkapökäle.

Poika puhelee enempi joka päivä ja miehellä on isäkuukai alkamassa just kohta ja sen aikana pitäis yrittää saada poika kuivaksi sen puhumaan vieläkin paremmin.. b:Dd

mut nyt hommiin taas.. yritetään pitää lista hengissä vielä :)

:wave:
Aam & Allu 7.2. 3v. ja ansku 8kk ja rapiat :heart:
 
Kääks...Joko se Anskukin on jo noin iso tyttö :eek: Justiinha sä sitä odotit :D
Kyllä mä oon aina vaan varmempi, että tää sintti on kyllä sitte viimeinen :kieh: Sen verran hulinaa jo nyt täällä kämpässä ja nyt sit kauheet huonot olot siihen päälle :x niin on jaksamisen kanssa välillä vähän hakusessa.
No mut eiköhän tää kaikki tästä taas järkkäänny :whistle:

Jos tän jälkeen viel raskaana oon, niin sanoin jo ukollekin, että sit on ehkäsy pettänyt tai sit me ollaan täysin virahtaneina päädytty viel iltatähteen :LOL: Eihän sitä tiedä miten siinä käy jos tää krooninen vauvakuume jää edelleen vaan päälle. :xmas:

Katjuska ja mukelot kera sintin 8+1 :heart:
 
AAM
Kiukkuperse/kalkatin yms.. :LOL: niinhän ne sanoo rakkaalla lapsella monta nimeä :D tervetuloa... :wave:
Katjuska no just ukon kanssa kans juteltiin niin sekin oli että eikös me se kolmas nyt kans nykästä tähän samaan syssyyn ? oli et :eek: nyt jo , onneks sit sanoi että no ennenkö hän on eläkkeellä niin kaikkien pitää olla 20 vuotta :D :LOL: ? on mulla pari vuotta aikaa relata alapäätä tässä.. :whistle:
ei mut seriously on tää lasten hengissä pitäminen raskasta kun työssä pitää käydä ihan elääkseen ettei voi kotona olla kun tuet viiään.. |O

Puheterapeutti tokas että pojalla ON puhe jäljessä ja sisko sai tarhapaikan mutta eri tarhasta BUT hyvä juttu on että voisin hakea poikaa syksystä siihen samaan tarhaan missä sisko on koska siellä ois sit eskari ja ala-aste samassa aikanaan.. =) sekä se puheterapeutti systeemi jos nyt sit sitä tullaan tarviimaan, katsotaan isäkuukauden jälkeen ja syksyllä vielä... jos ei oo edennyt puheenkehitys sitä ennen, isäkk ja kesä tee tehtäväänsä x:)x

Tiipeli oli sit opistanut nikkinsä kokonaan näköjäs, hyvät jatkot jos käyt lukemassa joskus :wave:

Zalmiakki :heart: miten teidän pieni kasvaa masussa:D :heart: ?

Mama kaikki ok :) ?

Sen piti sanoman että töihin menne 17.2. joetn :headwall: ärsyttää jo valmiiks..

mut palataan taas astialle.. :D

Aam & mukelot
 
Täällä oli vielä tämäkin ketju tallella :D Minullakin menee suurin osa nettiajasta nykyään Facebookin puolella.

Atte on jo iso poika, kuukauden päästä 3-vuotias. Vaippoja ei olla päivisin käytetty enää ollenkaan, joskus syksyllä ne jäivät kokonaan Atelta pois. Ja nykyään saa poikaa öisinkin kiikuttaa vessaan, joten siinäkin asiassa ollaan edistymässä. Puhetta piisaa nykyään oikein urakalla, ei tarvittukaan ollenkaan puheterapiaa.

Päiväkodissa Atte on ollut elokuusta lähtien, eikä poika ole valitettavasti siellä kovin hyvin viihtynyt. Tuolla pikkuisten ryhmässä ei oikein ole mieluista seuraa, kun poikia on vain kolme Aten lisäksi ja ne kaikki ovat vielä aika pieniä. Atte kun on niin autopoika, että häntä eivät mitkään kotileikit tai sellaiset oikein kiinnosta. Lisäksi Atte on ollut tosi tosi usein kipeänä syksyn aikana, kaksi kertaa ollaan jouduttu käymään sairaalassakin :( Nyt viimeksi loppiaisena jouduttiin sairaalaan ja siellä oltiin kolme yötä, kun Atelle tuli paha silmätulehdus. Toivotaan, että kevät menisi vähemmillä sairasteluilla. Epäilen kyllä, että päiväkodissa on jotain hometta? joka aiheuttaa nuo pojan jatkuvat yskät ja nuhat :/

Minä aloitin opiskelun elokuussa, lähihoitajaksi olisi tarkoitus valmistua. Kaksi vuotta kestää opinnot, mutta niinkuin Allusmamma oli jostain huomannut :D , niin meille on tulossa kesällä toinen lapsi :heart: Laskettu aika on 30.6.2010, eli vielä on aikaa kasvatella masua. Tosi ihanasti kyllä jo tuntuu pikkuisen möyriminen :)

T: Zalmiakki, Atte ja "Eino" rv 16+5
 
Olen joskus käynyt etsimässä tätä pinoa mutta en ole löytänyt :/ Mut näköjään tallessa on.

Katjuska Onnittelut plussasta! Teillä tosiaan hulina ja vauva arki vaan jatkuu :D

AAM Tsemppiä töihin paluuseen.

Meillä Viivi täyttää sen 3v 27.2. Elokuussa Viivi aloitti velipojan kanssa päiväkodissa. Hyvin on mennyt. Neiti oppi parissa kuukaudessa puhumaan paremmin, kun häntä ei hoidossa ymmärretty, niin ilmeisesti oli pakko. Kovasti leikki ja mielikuvitusta piisaa. Kotileikit ovat parhaimpia ja nukke vauvoja hoitaa innolla.
Kuivaksi Viivi oppi jo alta 2v. Samalla kertaa jätti pois yö että päivä vaipan.

Töissä olen itse viihtynyt hyvin. Opiskelu kiehtos vielä mutta katellaan. Lapsiluku meillä on kai tässä, kolme siis löytyy. Vannomaan en mene mut siltä tuntuu nyt.
:hug: Yövalvomiset ei houkuta ja jos yhtään on samanlainen kuin Viivi, joka valvoi 2v... Ja nukkumaan meno edelleen aika haasteellista. Sanoisin, että hän on hyvin tempperamenttinen tyttö ja se on myös huomattu päiväkodissa...

Hyvät jatkot kaikille ja käydään päivittämässä aina välillä! :D
 
Mulla ihan kamala olo :'( teen 3-vuorotyötä ja mies 2-vuorotyötä.. ja päiväkodissa alkaneet puhelee et tyttö alkanu todella uhmakkaaksi ja villiksi :'( :( purrut paria lasta jne.. todella temperamenttinen ja uhmakas :| :(

Ja kaiken tuon lisäksi meillä on tällähetkellä vesirokko.. |O
 

Yhteistyössä