HELMIÄISET 2007

Tervehdys!

Pahoittelut Allusmamma, että jouduit kokemaan keskenmenon :hug: . Toivotaan, että teidän poika pian saisi pikkusisaruksen.

aurinkoinen äityli, plussaonnea kovasti teillekin!

Minä olen tuolla vauvakuume osastolla haaveillut pikku kakkosesta jo kauan. Meillä vaan tuo mies ei ole yhtään samaa mieltä, kun tuo rahatilanne on sen verran tiukka tällä hetkellä. Eli ekaks pitäis meikäläisen löytää töitä ja sitä rataa, ennenkuin perheenlisäystä on tähän huusholliin odotettavissa¨.

Ja tällä hetkellä mulla on aika rankkaa jo tuon yhdenkin kanssa, kun mies on päivät töissä ja illat koulussa ja tässä kuussa myös viikonloput. Joutuu poikaparka kestämään äitiään vähän liikaakin :LOL:

Atte ei edelleenkään puhua pukahda. Autoa tapailee edelleenkin au-o ja mulle huusi kerran vahingossa äi-i. Muuten on vaan osoittelua ja mm-m. Roskis on tällä hetkellä kova juttu, kaikenlaisia roskia, mitä meidän lattialta löytyy, pitää kiikuttaa roskikseen. Ja oma vaippa! Potalla ei edelleenkään viihdy.
Puistossa käydään päivittäin, siellä hauskinta on keinuminen ja taaperokärryn ja sellaisen puisen auton työntäminen.
Neuvolaan mennään vasta elokuussa seuraavan kerran, ens kuussa olis hammaslääkäri. Saa nähdä, mitä siitä tulee, kun pelkkä hampaiden pesukin on jo tappelua.
Että sellaista meille...
 
on huomenna Teemulla mittarissa. Nyt ovat päiväunet lyhentyneet pariin tuntiin entisen 3-4h sijasta, vaunuissa nukkuu edelleen. Mutta yöt nukkuu hyvin, viime yönä heräsi vain kerran (aamupuolella) ja sai tällä viikolla oman huoneen! Kovasti on äidin perään, en ikinä käy itekseni missään ja jos satun käymään niin poika huutaa sen ajan (jos sisällä on, ulkona viihtyy jotenkin). Oletteko paljon ilman kuopusta käymässä asioillanne ja miten onnistuu?

Hampaita 8. Tykkää harjoitella syömistä itse. Osaa kiittää kun nostan pöydästä "kiikki". Puhetta ei muuten juuri tule. Matkii ääniä kyllä esin miten kissa ja koira sanoo, mitä Haisuli sanoo jne.

Pitääpä mennä pälyilemään jokos se pian pihalta heräisi, nyt on nukkunut peräti 2,5h!
 
AAM
Asioilla (ulkona talosta) onnistuu käydä mutta poikamme boikotoi isukkia tovin aina lähdön jälkeen. Yleensä sitten siitä laantuu :)

Kotona "asioilla" käyminen ja esim tiskaus, imurointi tuottaa huudon sekaista vaikerrusta :LOL:
Toilettiin tahtoisi kovin tulla tsiigailemaan mitä siellä tapahtuu ja joskus pääseekin.. tosin vessan vetäminen on pojasta maailman mielenkiintoisin asia. Ja ovi on AINA suljettava kun sieltä lähtee.. tää pitää laittaa muutenkin kaikki ovet kiinni talossa. Vaatekaapista laatikoihin.. jos ei itse ole siis tonkimassa :D Tiskatessa ja ruokaa laitettaessa riippuu lahkeessa, silloin ei edes isukin seura kelpaa, pitää vissiin olla näkemässä mitä siellä taas tehdään ?

Puhetta tulee omaa ja paljon, anana (ananas tietysti :D) sanoi tänään kun maatilakirjaa luettiin missä oli hedelmien kuvia :) äityli oli onnessaan taitaa olla mamman ja ak-ak:in (tack, tack) jälkeen selvin sana :LOL: :) ´

Dentareita on, alhaalla ekat poskarit puhki, 8 edessä (ylä ja alaettarit) ja yks kulmahammas.. onko muut huomanneet että purukalusto kehittyy toispuoleisesti ?
 
Asioilla käyminen Enpä mä paljoo Nuutista oo erossa ollut :ashamed: Menen kuin kanaemo lapset perässä joka paikkaan :whistle: Sitä tässä sitte miettiikin, että mitenköhän tulee ukolla täällä sujumaan pojan kanssa, kun synnärille mennään. Aina vielä kun oon joutunu 5-6 päivää siellä osastolla olemaan, niin pakko nytkin siihen henkisesti varautua :|
Onhan tuo mamman ja pappan luona yötäkin ollut, mutta on se varmaan outoa, kun äiti ei oo sitte muutamaan päivään kotona :/

Meillä kans ollaan nyt sitte vajaa viikko nukuttu omassa huoneessa isojen poikien sängyssä =) Tosin eilen kun menin kehumaan kuinka hyvin on sujunut, niin viime yö olikin sitten yhtä piinaa :kieh:
Viime yönä kun oli toi kuumuus kans täällä kämpässä jotain aivan kamalaa, niin siks luulen ettei Nuuttikaan nukkunut kunnolla :/

Meillä ainakin tähän mennessä tullut tasaisesti tuota kalustoa suuhun... 12 kpl talttoja suusta löytyy.

Ja sanoja...eilen oisin ihan kuin kuullut Nuutin sanovan kukkuu... jos sitä nyt sanaksi voi laskee :D
 
Heipat pitkästä aikaa. Onhan tässä jo pari kk ehtinyt vierähtää etten oo näillä sivustoilla käynyt. :ashamed: Sitä vaan käy tuolla MSN:n puolella kirjottelee neidin kuulumisia. Netta siis tänään tasan 1v4kk. Kyllä toi aika menee hirveetä vauhtia. :whistle: Meillä myös seuraava neuvola vasta elokuussa....ehkä. Pitäis yrittää muistaa varata se. :ashamed: Kotivaaka näyttää 10,5kg ja pituutta luulen olevan jo 80cm. Neiti edelleen huono syömään, mut kaippa tuo riittävästi ravintoa kuiteskin saa kun paino nousee tasaseen tahtiin. Yösyömisestä kun pääsis. Se oli pois jo joitakin kk, mut sit alko taas vielä huonompi syömäkausi ja ei nukahtanut uudelleen ennen ku sen maidon sai. Samaa rataa jatketaan edelleen. Jospa tuo oppis taas syömään edes hieman paremmin.

Allusmammalle plussaonnea! Toivottavasti tärppää pian ja pieni matkalainen pysyy menossa mukana loppuun asti.

Muillekkin plussaa yrittäville onnea yritykseen! Meillä lapsiluku täys (luulen) ja hyvä niin. Enempää en jaksa edes ajatella....ainakaan tässä vaiheessa.

Juhannusta ollaan tyttöjen kanssa menossa mökille viettämään mun vanhempien ja veljen kanssa. Isäntä jää remontoimaan meidän uutta kotia, jotta se olis suht muuttokunnossa juhannuksen jälkeen.

Mutta nyt lopettelen ja meen tonne punkan puolelle. Hiukka vätystää ja huomenna pitäis olla skarppina kun reilu 100km ajomatkaa edessä.

Joten HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE!!

 
Tervehdys täältäkin!

Atte täytti maanantaina 1v 4kk. Hammaslääkärissä käytiin viikko sitten ekaa kertaa, poika siellä vain pureskeli hoitajan sormea :D Allusmamman hammaskyselyyn en oikein osaa vastata mitään, kun Atella on edelleen vain 8 hammasta puhjenneet.

Sadetta kyseli asioilla käymisestä... Mä en myöskään Katjuskan tavoin ole kauheasti liikkeellä ilman poikaa. Muutaman kerran oon käynyt vähän shoppailemassa ja silloin poika on ollut isänsä kanssa. Ja onhan tuo poika ollut jo pari yötä mun äidilläkin hoidossa, kun mummu välttämättä sen halusi :D

Nyt Atte on kuumeessa ja vähän mietityttää, että päästäänkö ollenkaan viettämään juhannusta mökille tänä vuonna. Mutta jos poika on vielä huomenna kipeä, niin jäädään sitten suosiolla viettämään kaupunkijuhannusta.

Toivotan kuitenkin oikein hauskaa juhannusta kaikille Helmiäisille!
 
Hyvät juhannukset kaikille B)

Meillä kans Nuutilla tuli eilen toi 1v4kk täyteen =) meillä jo toi elokuun lääkärineuvola aikakin varattu, kun samalla laitettiin melkein koko loppuraskauden ajaks noita aikoja valmiiks. Ei pääse unohtumaan, kun koko ajan saa neuvolassa käydä :D

Täällä ei mittään juhannussuunnitelmia, kun ukko on iltavuorossa. :|

rv.28+2 tänään menossa :heart:
 
AAM
täällä kans juhannus kotona, just tultiin puistosta pojan kanssa. Syötiin ja meni torkuille.. ukko vetää autuaana zetaa punkan pohjalla :D eilisestä.. houh *

Iltapäivällä Lintsille pojan kummivanhempien kanssa jos tuo sää säilyy noin kivana.. aurinkoisena ja lievästi tuulisena. B)

Ihme könysin jossai pusikoissa ulkona niin nyt kutisee koko pää ja muualtakin kropasta..sainkohan jo kutiaisia sieltä.. ? :whistle:
 
kuulumisia meiltäkin =)

Tyttö on edelleen yks vauhtipää ettei perässä pysy.Välillä tosi tuskallista koska tuntuu ettei tässä ole mitään järkeä.pihalla saa kokoajan juosta perässä kun on menossa karkuteille jatkuvasti.vilkuilee vain olkansa yli ja juoksee naurun kanssa!! :kieh:

Meillä myös jää tyttö itkemään oven taakse jos lähden mutta niin jää silloinkin kun Isi lähtee.On ihan Iskän tyttö...
Iskä ei malta töihinkään lähteä ku pitää halia ja pusia toisen kanssa :D :heart:

Sanoja tulee ja laulaa kivasti.Hampaita on se 9kipaletta.Tulossa lisää...ja sen huomaa ku kiukututtaa kovasti!


Mites teillä viihtyy pienet pihalla?Hiekkalaatikolle tms.?
Meillä tämä tyttö viihtyy hetken hiekkiksellä ja kiikussa.Sit se on laukkaamista ja kiipeämistä missä ei ole päätä ei häntää.Tuntuu niin oudolta kun kaks isompaa neitiä olivat niin rauhallisia ja pysty pihallakin puuhastelemaan vaikka mitä kun olivat siinä mukana tai touhusivat omiaan.nyt jää kaikki hommatkin tekemättä...valivali
:D :saint:
 
AAM
kuulumisia.. hei :wave: kohta puolentoista vuoden rajapyykki näkyvissä... kk päästä !

Hiekkiskysely, itse laatikossa jälkikasvumme viihtyy huonosti jos ei oo pikkuautoja mukana mutta sitäkin enemmän diggailee liukumäkiä :D sieltä tulee alas yksin vaikka oli isompikin mäkikin.. :| välillä kyllä sydän pampahtaa kunnolla.. keinua tykkää vaavikeinussa ja keinua semmoi häkkyröissä mitä ne nyt on ko jonkun elukan näköisiä. No niistä tykkää.. sit tietty kiipeilytelineet semmoi suht matalat silti vielä..

Lomaan on aikaa yksi päivä huominen siis :D JEEEEEEEEEEEEE!! sit 4 viikkoa kotona koltiaisen ja ukon kanssa.. ihanaa ! ! eikä mitään suunnitelmia sen suuremmin tehtynä, ajateltiin että eletään hetkessä :D :whistle: heh saas nähdä miten käy.

Onkos muilla muuten jo sisarprojektia käynnissä tai onko jo lapsiluku perheissä täynnä :) ?
itse vaahtoan tuolla v.kuumepuolella (km jälkeen kuumeilevissa ja pikku kakkosen toivojissa) :D toiselle lapsukaiselle ois niin kovin halu :heart: :heart: :heart: mut ei aina onnaa heti..
 
Pitää kans tulla vastailemaan, että Meillä ei niin tuolla hiekkalaatikolla viihdytä, mutta keinussa voitais olla vaikka kuinka kauan ja kivaa on.Muuten sitten mennään pitkin puistoa ja kolutaan jokainen nurkka =)

Allusmamma... Itse kans silloin viimeks kirjoittelin siinä km-pinossa ja välillä tulee käytyä lukemassa teidän juttuja. Joten tsemppauksia täältä suunnalta kovasti sille, että se plussa testiin jo kohta pamahtais. :D

Täällä mennään jo rv 30+1 :heart: Stressi alkaa olla kova, kun tuntuu, että kaikki ihan vaiheessa vielä ja toinen kohta jo syntyy. :kieh:

Nuutti on oppinut ihanasti osoittamaan mieltään. Kun jokin asia ei mee niin kuin hän haluu, niin hän alkaa polkemaan jalkaa ja huitomaan käsillä ja kiukuttelee. :saint:
 
Hiekkiskyselyyn vastailen. Netta tykkää touhuta hiekkiksellä. Tekee kakkuja ja syö hiekkaa. :eek: Kaipa tuo muka maistelee tekosiaan, mut aina tuppaa menee hiekkaa oikeesti suuhun. :D Keinuminen on meilläkin kova sana. Viihtyy kiikussa pitkät tovit. Kiipeilykin sujuu, välillä vähän liiankin hyvin. Sydän syrjällään välillä oon.

Katjuskalla rupee loppusuora häämöttämään raskaudessa. Hieno juttu, että kaikki on mennyt hyvin. Tiiätkö jo kumpi tulee?

Mulla ei oo vielä vauvakuume iskenyt, tuskin enää iskeekään. Netta pitää siitä asiasta huolen. :D

Allusmammalle plussaonnea! Toivottavasti pian tärppää.

Nyt pitää mennä kun Netta raivoaa tossa vieressä.
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Katjuska-78:
Allusmamma... Itse kans silloin viimeks kirjoittelin siinä km-pinossa ja välillä tulee käytyä lukemassa teidän juttuja. Joten tsemppauksia täältä suunnalta kovasti sille, että se plussa testiin jo kohta pamahtais. :D
Täällä mennään jo rv 30+1 :heart: Stressi alkaa olla kova, kun tuntuu, että kaikki ihan vaiheessa vielä ja toinen kohta jo syntyy. :kieh:
Sulla ei oo Katjuska-78 sit kauaa enään LA:han :)
kiva kun kuitenkin kolmas tuli noinkin äkkiä km:n jälkeen :hug: mulla meni tosiaan niin alkuviikoilla etten oikein osannut käsitellä sitä vielä kuin "rämmäleenä".. kun ei niitä sydämenlyöntejä ollut kuulunut. Juuri kerkes iloita että oli onnistanut ja sit ei.. :( äh mut se on nyt mennyttä ja uutta yritystä pukkaa..


NeJo tänks ! :) täällä kans sormet ja varpaat ristissä että lykästäis tuossa viikolla 32 ;) ja plussa pärähtäis...
 
Heipsan! Onpas aikaa viime kirjoittelusta, mut kun tuo aika on niin kortilla...Lomalla ollaan koko perhe ja ihanaa on ollut. Reissussa oltiin vajaa 2 viikkoa. Erin on oikea tehopakkaus. Tosi uhmakas ja uhkarohkea. Menee minne vaan millon vaan ja kattelee vaan perään, että lällällää. Sanoja tulee parikymmentä. Hampaita on suu täys. Profiilissa on kuva "pörröpäästä" eli tukka hieman sekaisin...Joku kyseli menoista ja mä voin kyl tulla ja mennä millon vaan ja tyttö ei itke perään. Isoveli pitää huolen viihdykkeestä. Syö osin ite kunhan vaan malttais. Kaikkiruokainen on. Potalle/pienentäjälle pissaa kunhan siinäkin malttais istua. Tänään siirrettiin jatkettavaan sänkyyn ja ainakin toistaiseksi hyvin menny. Ainakin nukahti hyvin. Saas nähä kuin aamulla sujuu kun herää ja päikkäreillä. Sisaruksista ollu kans puhetta ja meille ei enää kolmatta tule ellei joku kämmi käy....Eli nämä kaksi riittänee.
 
AAM
heh ja pärähtihän se plussa :D :D :D :flower: (4+3) pitäis olla tällä hetkellä päiviä ja ultra on siinä syyskuun alkupäivinä mikäli hyvin menee..
voikun pysyis nyt matkasakin loppuun asti.. :| :)

tänään pojalla 1 ½ synttärit :heart: mietin että pitäiskö perheen kesken minikekkerit ja tekaisisin porkkanakakun, kovin tykkää siitä ja philadefia tuorejuustoa on vielä jäljellä jonkun verran edellisestä kakusta :D .. ? moon porkkanakakun hyvä ystävä :p

terkkuja kaikille !! :wave:
 
....plussautumisesta Allusmammalle!! :D :flower: Nyt vaan pikkuiselle jarrusukat jalkaan, että matkassa pysyy mukana.

Meillä olis viikon päästä sunnuntaina Turkkiin lähtö. Hiukka jo jännittää miten lento menee ton pienen duraselpupun kanssa. :eek: Kun ei kauheen kauaa malta paikallaan istua niin nyt pitäis sit n. 4 h jaksaa. Toivottavasdti kummatkin tytöt pysyy nyt terveinä että ei sit tarvii siellä sairastaa.
Kaverin tytöllä alko tiistaina vesirokko ja maanantaina oltiin niiden kanssa tekemisissä. Toivottavasti ei saatu tartuntaa. :whistle:

Kurja ilma taas. :( Täytyy kyl sanoo, et on taas ollu tosi ankee kesä. Muutamia hellepäiviä vasta ollu ja ollaan jo elokuussa. Toivottavasti tänne vielä hellepäiviä saadaan.

Mutta nyt isäntä tuli kotiin ja pitää lähtee kauppaan täydentämään tota jääkaappia. Ammottaa jo tyhjyyttään.

Kesän jatkoja kaikille! :wave:
 
Allusmammalle paljon onnitteluja ja pienelle niitä tarrasukkia :heart: :flower: :D

Nejo Toivottavasti teille tulee mukava reissu B)
Itse en kyllä osais ees kuvitella Nuutin kanssa lähteväni minnekään pidemälle reissuun... On sen verran jästi tapaus ja karjuis varmaan koko lentomatkan :kieh: Ei tarvii kun mennä kyläilemään, niin meno on ihan mahdotonta... Repii kaikki tavarat hyllystä ja johdot seinästä ja sekoittaa telkkarin, kun saa kaken käteensä :whistle: Että sellainen riiviö meillä :kieh:

Muutenkin alkanut Nuutilla tuo oma tahto näkymään välillä liiaksikin, kun ei mee kyllä kiellot ja ohjaukset yhtään perille ja osaa ihan selkeesti jo tehdä kiusaa ja nauraa vaan päälle :eek: Että mielenkiinnolla tässä odotellaan mitä meidän arjesta tulee, kun vauva syntyy :saint:

Viikkoja ois kasassa nyt 35+1 ja välillä supistelee jo ihan kivasti ;)

Tulkaas nyt muutkin kertomaan millaisia jästejä tai enkeleitä teidän pikkuisista on tullut näin kun 1v6kk tulee vähitellen täyteen...
 
AAM
Katjuska juu ihan on Nuutin kaltainen vintiö täälläkin.. nauraa vaan räkäsesti ko pyydät että kun ollaan jo myöhässä että äiti laittaa lumput päälle että päästään tarhaan niin alkaa pöydänympärikiljoonakertaasuurmaratoni (olympialaiset kunniaksiko ?? ) LUOJA !!
sit se päättyy siihen että mie meen eteiseen ja odotan siellä kunnes tuo kyllästyy odottamaan pöydän takana ja kävelee sinne. menee apaut sen 30 sekuntia :D siinä mielessä luovuttaa (vielä äkkiä).. pääsen siinä nopeammin suoraan olematta lähtemättä sen leikkiin.

uh nejo kuulostaa turkin reissu.... vauhdikkaalta :D minnespäin menette riehumaan ? käytiin alanyassa itse -03 mutta mukula tietysti oli vielä pilke silmäkulmassa silloin. Oli ihan kuin Kontula... :) kuin tuttu ja turvallinen jo kahden päivän jälkeen eikä pelottanut yksinkään siellä liikkua iltakympin jälkeen. okei satamaan sentäs ei menty mutta lähes muualle kaikkialle..

Joo kelit on ihan peffasta ja olen varma että poika on saanut tällä ekalla työviikolla jo tarhasta pöpönkin.. !! voi kettu ! joudun ehkä jäämään kotio sitä hoitamaan.. :xmas: :D voi "harmi"... =) no ei.. mielummin sen terveenä pitäisin kun on yykkätautiaikakin... hyi helkkari. My most hated disease... mä NIIIIIIIIIIIIIIIIIn vihaan sitä.

Ai juu kiitos onnitteluista toivon kans että menis hyvin :) :heart: nyt siis vasta 4+4 ja ultrat on 03.09. et silloi nähdään onko esim sit TM... tai ei.. :|
 
Allusmamma, ollaan menossa Alanyaan. Ukon kanssa ollaan siellä käyty ennen lapsia ja tykättiin paikasta. Nyt sit tenavat mukana ja mielenkiinnolla odotan mitä matkasta tulee.... Ei muuta mut siellä on ollu sellasta 40 astetta koko viikko. Saatta olla hiukka lämmin. :eek:
Toivotaan että ultrassa pikku asukki näkyy ja kaikki on ok.

Katjuska, Nettakin on aika epeli menemään. Pahaa ei niinkään tee, mut ei pysy hetkeäkään paikallaan.....muuta ku nukkuessaan. Sylissä joutuu lentsikassa istumaan, et se saattaa hiukka rauhoittaa....tai sitten ei. Hiukka hirvittää noi nousut ja laskut jo valmiiks kun Netalla ollut noita korvatulehduksia aika tiuhaan tossa talvella. Korvat saattaa olla aika herkät painevaihteluihin. :eek: Saa nähdä minkälainen huuto tulee jos on kovin kipee.
Sulla ei ookkaan enää pitkälti tota raskautta jäljellä. Onnea loppuodotukseen ja tuu sit kertoileen kumpi tuli.

Nyt tuli yks kitinäiita tohon viereen vinkumaan joten pitää mennä.
 
Moikka!

Pitipä tulla pitkästä aikaan tännekin kirjoittelemaan meidän kuulumisia. 1,5v. neuvolassa käytiin viime viikolla, mitat oli nyt paino 10,9 kg, pituus 85 cm ja pipo 47,5 cm. Paino on edelleen alakantissa, -10 käyrällä mennään. Mutta siihen asiaan ei onneksi puututtu mitenkään. Atte on edelleen todella pieniruokainen, tällä hetkellä kaikki kaupan ruuat maistuisi paljon paremmin kuin äidin pöperöt :/

Sanoja ei edellenkään ole tullut, poika kun tulee niin hyvin ymmärretyksi ilmankin. Ätti, ihi, au(auto) ja vava (hauva) on ainoita sanayrityksiä. Atte kyllä hienosti ymmärtää puhetta ja toteuttaa pieniä käskyjä ja kehotuksia. Muutenkin on kovin avulias poika, auttaa pyykinpesussa, kauppakassien ja astianpesukoneen tyhjentämisessä ja imurointi on myös yksi lempipuuhista :)

Minä olen vielä kotiäitinä ja meille on muodostuneet jo aika tutut rutiinin, mitä noudatetaan päivästä toiseen. Leikkipuistossa käymisestä Atte pitää kovasti ja on sillä siellä jo muutama kaverikin, joiden seuraan poika enemmän hakeutuu. Eniten Atte tykkää työnnellä kaikenlaisia kärryjä ja pyöriä pitkin pihaa ja potkia palloa.

Onnittelut Allusmammalle plussauutisista! Toivotaan, että kaikki menee tällä kerralla hyvin.

Katjuskalla alkaa sitten jo loppusuora häämöttää odotuksen suhteen! Tules sitten kertomaan, että minkälainen kaveri tällä kertaa ilmestyi.

Ja eikös täällä ollut joku, jolle piti syntyä viime kuussa pikkukakkonen?

Nyt pitää mennä katsomaan, joskos tuo kaveri tuolta päikkäreiltä jo kohta nousisi.

Mukavaa syksyn jatkoa kaikille!
 
Iltaa vaan kaikille! :wave:

Reissu tehty ja hyvin meni vaikka alkuun pelkäsinki pahinta. Netta nukahti ennen nousua kummallakin kerralla. lentomatka meni ihan jouhevasti kun siskonsa kanssa touhus. Välillä käveli käytävällä ja kiipeili iskänsä sylissä. Alanyassa oli 36-40 astetta lämmintä eli tod. kuuma! :eek: Hiki virtas valtoimenaan varsinki ku oltiin joka päivä liikenteessä johonki suuntaan. Rannalla oli mukavaa. Vesi oli about 28 asteista joten hiki valu vaikka kävi uimassa. :LOL:
Hotelli oli ihan mukava. Sellasessa huoneistohotellissa oltiin. Kaikin puolin onnistunut reissu. B)

Meilläkin 1½ v neuvola takana ja neiti on edelleen hoikan puoleinen. Pituutta on 81,5cm, painoa 10,5kg ja pipo 46,5cm. Tasaisesti kasvaa omalla käyrällään joten huolta ei sen suhteen ole.

Katjuskalla loppu häämöttää jo. Onnea synnytykseen ja tuu kertoileen kumpi tuli ja miten synnytys sujui.

Mutta nyt kattoo Housea. :D
 

Yhteistyössä