Mie oon ollu jumissa MitäsNytillä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Onpas täällä ollu kovin hiljasta tänää :snotty:
Mie en ehkä viel tänään...huomenna Jos sattuuki vaikka kuivahtaan päältä rumaks tms... :/Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Voiko suolasen piirakan tehdä jo tänää jos se tarjoillaan ylihuomenna? Broileripiirakasta on kyse.. Eiks ne jotkut parane vanhetessaan?
Kerää voimia vaan IdikseenAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Ihanaa meillä nukutaan päikkäreitä =) On kyllä koneella olo vähentyny viime aikoina kun toi jätkä otti jalat alle
Nyt pitäis alkaa tekeen jotain viikonloppuisten synttäreiden hyväks. Voiko suolasen piirakan tehdä jo tänää jos se tarjoillaan ylihuomenna? Broileripiirakasta on kyse.. Eiks ne jotkut parane vanhetessaan? Nyt ois aikaa tehdä sitä :xmas: Tai sit mä vaan olen ja jätän kaiken miehelle kun me ollaa pojan kanssa hummailemassa Idiksessä :kieh:
Onpas täällä ollu kovin hiljasta tänää :snotty:
Nii sitä ei oikein kermavaahdolla tai tomusokerilla peitetä Joo mie keräilen voimia Idistä varten =) Pistin naaman paikoilleen ja nyt vaan hengaan Huomen pitää sitte leipoa vähä enemmänki tavaraa.. Ja olis neuvolaki vieläAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie en ehkä viel tänään...huomenna Jos sattuuki vaikka kuivahtaan päältä rumaks tms... :/Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Voiko suolasen piirakan tehdä jo tänää jos se tarjoillaan ylihuomenna? Broileripiirakasta on kyse.. Eiks ne jotkut parane vanhetessaan?
Onnea! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Heips! Meitin pikku-ukkeli täytti tänään 1-vuotta
Kato viime vuotisista pinoistaAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Onnea kevytmelankolian pikku-ukolle ja äidille itselleen! :flower: :flower: Mites olette juhlineet? Ajatella, että siitä on jo vuosi. Mitäköhän mä tein vuosi sitten. Jännäsin hulluna huomista. :xmas:
Tyhjätty! :wave: =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hiluska tyhjää ensitöikseen laatikkonsa :attn: