***Helmet 2008*** vko 5, osa 2

Huomenta! Tyttö edelleen kipeä :( taitaa tulla minullekkin on tukkoinen olo ja paleltaa :/ Hattaralle :flower: hyvästä neuvola käynnistä. Täällä myös puuttuu itsekuri kokonaan |O Ennen tyttöä sellainen vielä oli ja pystyin kieltäytyyn herkuista ja viitsin liikkua yms. mut nyt on inspis pois kaikesta :headwall: :headwall: Eniten harmittaa tää hillitön lihominen, ennen kuitenkin näytin ihmiseltä nyt valaalta. painoa en saa pudotettua vaikka yrittäisin ja sitten masennun kun paino junnaa samassa :'( Olen aatellutkin että käy kilpirauhaskokeet ottamassa kun olleet aina kiikun kaakun rajoilla, jos sieltä löytyis selitys kaikkeen muuhunkin ailahtelevuuteen :| No joo eipä siitä enempää... Helmis hyvää reissua ja toivottavasti poika ei tuu kipeeksi :hug: Nyt teen keittoon kun keuhkot tuntuu oudolta :whistle:
 
Mä kanssa melkein päivittäin sanon miehelle että pitäisi tuonne FB:hen saada aikaiseksi kirjauduttua, mutta koskaan en vaan saa aikaiseksi. :whistle: Pitäisi muutenkin vähentää tätä koneella istumista, mahtaisiko onnistua jos FB:hen liittyisin. :snotty:
 
Ihanaa meillä nukutaan päikkäreitä =) On kyllä koneella olo vähentyny viime aikoina kun toi jätkä otti jalat alle :D

Nyt pitäis alkaa tekeen jotain viikonloppuisten synttäreiden hyväks. Voiko suolasen piirakan tehdä jo tänää jos se tarjoillaan ylihuomenna? Broileripiirakasta on kyse.. Eiks ne jotkut parane vanhetessaan? :whistle: Nyt ois aikaa tehdä sitä :xmas: Tai sit mä vaan olen ja jätän kaiken miehelle kun me ollaa pojan kanssa hummailemassa Idiksessä :kieh:

Onpas täällä ollu kovin hiljasta tänää :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ihanaa meillä nukutaan päikkäreitä =) On kyllä koneella olo vähentyny viime aikoina kun toi jätkä otti jalat alle :D

Nyt pitäis alkaa tekeen jotain viikonloppuisten synttäreiden hyväks. Voiko suolasen piirakan tehdä jo tänää jos se tarjoillaan ylihuomenna? Broileripiirakasta on kyse.. Eiks ne jotkut parane vanhetessaan? :whistle: Nyt ois aikaa tehdä sitä :xmas: Tai sit mä vaan olen ja jätän kaiken miehelle kun me ollaa pojan kanssa hummailemassa Idiksessä :kieh:

Onpas täällä ollu kovin hiljasta tänää :snotty:
Kerää voimia vaan Idikseen :)

Meillä tyttö otti vaan kolmen vartin päikkärit ja nekin liian aikaisin.. Me lähdetään liikkeelle varmaan kahden jälkeen ja toivottavasti tytsy nukkuu autossa, että on sit pirteenä kun nähdään kamuja ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Voiko suolasen piirakan tehdä jo tänää jos se tarjoillaan ylihuomenna? Broileripiirakasta on kyse.. Eiks ne jotkut parane vanhetessaan? :whistle:
Mie en ehkä viel tänään...huomenna :whistle: Jos sattuuki vaikka kuivahtaan päältä rumaks tms... :/
Nii sitä ei oikein kermavaahdolla tai tomusokerilla peitetä :LOL: Joo mie keräilen voimia Idistä varten =) Pistin naaman paikoilleen ja nyt vaan hengaan :whistle: Huomen pitää sitte leipoa vähä enemmänki tavaraa.. Ja olis neuvolaki vielä :p
 
Heips! Meitin pikku-ukkeli täytti tänään 1-vuotta :D

Käytiin neuvolassa ja tässä ois mittoja: Pituus 82cm ja paino 12kg ja pää 48.8cm. Kasvaa pitkänä poikana, tuottaa puhetta, varvastaa herkästi, iloinen ja reipas poika.

Ja sitten saatiin lääkäri neuvola, joka antaa lähetteen fysioterapeutille, niin saadaan treenattua tuota kanta-astumista, kun nyt varvastaa niin herkästi.
Ei yhtään itkenyt piikin pistämistäkään.

Tämmöttii kuulumisia. Palailen iltasella lukemaan enempi teidän kuulumisia :wave:
 
Onnea kevytmelin 1-vuotiaalle pojalle!

Mulla on yhä nuha ja kunto tosi surkea.. Kovasti tekis mieli mennä jumppaan tai pilatekseen mutta tässä kunnossa ei kannata.
Mä tossa jo pahaa pelkäsin kun tyttö kävi hereillä puolen tunnin päiväunien jälkeen mutta nyt se on vetäny unta kuuppaan jo puolitoista tuntia, onneksi :)
Ja sainpas palautettua/laitettua eteenpäin päivähoitohakemuksenkin! enää pitäis lunastaa lastenteatteriin liput, mennään lauantaina :)

 
Onnitteluita Kevytmelin poitsulle! :flower: ja Hattaralle onnitteluita hyvistä neukkukuulumisista :) hyvä että paino lähteny nousuun. :flower:

Hui, ja Annolla alkaa olla jännät paikat... *jännittää*

Meillä on 1-v. neuvola vasta leikkauksen jälkeen. soitin aikaa niin sanoin et laitetaan piikki samoilla itkuilla kun tikitkin poistetaan. :/

Ukko tosiaan oli yön sairaalassa kun selkä jumahti yks kaks eikä ees mitään tehny...huoh...eilen pääsi kotiin ja nyt tössyttelee verkkaisesti ja napsii lääkkeitä. sirdaludia ja jotain vahvoja kipulääkkeitä...ja on hetken ihan pihalla kun ottaa ne...kuten juuri nytkin tuolla nukkuu.

Nyt tuli tyttö kotiin...täytyy mennä

Jepsu
 
Ievalle Myöskin onnittelut hyvistä neuvolakuulumisista :wave:
Pikasesti kerkesin vielä pyörähtämään :D
Kiitoksia kovasti onnitteluista =)
Meillä juhlitaan 30 päivä lauantaina pikku-ukkelin synttäreitä ja vähän tässä kiirettä pitää, kun on niin paljon valmistelemista synttäreitä varten.
 

Yhteistyössä