no ei :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ei tässä malta nukkumaankaan mennä
no ei :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ei tässä malta nukkumaankaan mennä
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:tyhjää lakas lootasAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Lähtikö Helmis laittamaan estoja päälle vai mihin se karkas!!! :xmas:
Mietin vaan noiden kuorolaulu-hymiöiden sanomaa...
Palkkaa kodinhoitajaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Miten ihmeessä sais kodin toimivaksi... Siis pyykit pyykättyä niin ettei niistä synny vuorta, tiskit laitettua koneeseen niin ettei niistä synny tiskipöydälle jonoa (kun ei jaksa/ehdi tyhjentää konetta). Pitäiskö sitä tehdä viikkoaikataulu... :headwall:
Joku näpsä au-pair-poikaAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Palkkaa kodinhoitajaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Miten ihmeessä sais kodin toimivaksi... Siis pyykit pyykättyä niin ettei niistä synny vuorta, tiskit laitettua koneeseen niin ettei niistä synny tiskipöydälle jonoa (kun ei jaksa/ehdi tyhjentää konetta). Pitäiskö sitä tehdä viikkoaikataulu... :headwall:
Mä en varmaan saa antaa ees vinkkejä enää...meillä ei kyllä löydy kumpaakaan B)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Miten ihmeessä sais kodin toimivaksi... Siis pyykit pyykättyä niin ettei niistä synny vuorta, tiskit laitettua koneeseen niin ettei niistä synny tiskipöydälle jonoa (kun ei jaksa/ehdi tyhjentää konetta). Pitäiskö sitä tehdä viikkoaikataulu... :headwall:
On kieltämättä käynyt mielessä!!!Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Palkkaa kodinhoitajaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Miten ihmeessä sais kodin toimivaksi... Siis pyykit pyykättyä niin ettei niistä synny vuorta, tiskit laitettua koneeseen niin ettei niistä synny tiskipöydälle jonoa (kun ei jaksa/ehdi tyhjentää konetta). Pitäiskö sitä tehdä viikkoaikataulu... :headwall:
...kerro ny sit miten sä sen teet...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mä en varmaan saa antaa ees vinkkejä enää...meillä ei kyllä löydy kumpaakaan B)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Miten ihmeessä sais kodin toimivaksi... Siis pyykit pyykättyä niin ettei niistä synny vuorta, tiskit laitettua koneeseen niin ettei niistä synny tiskipöydälle jonoa (kun ei jaksa/ehdi tyhjentää konetta). Pitäiskö sitä tehdä viikkoaikataulu... :headwall:
olispa ihqAlkuperäinen kirjoittaja piglet08:Joku näpsä au-pair-poikaAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Palkkaa kodinhoitajaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Miten ihmeessä sais kodin toimivaksi... Siis pyykit pyykättyä niin ettei niistä synny vuorta, tiskit laitettua koneeseen niin ettei niistä synny tiskipöydälle jonoa (kun ei jaksa/ehdi tyhjentää konetta). Pitäiskö sitä tehdä viikkoaikataulu... :headwall:
Mies olis varmaan mielissään jos olisin päivät näpsän au-pair-pojan kanssa...Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:Joku näpsä au-pair-poikaAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Palkkaa kodinhoitajaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Miten ihmeessä sais kodin toimivaksi... Siis pyykit pyykättyä niin ettei niistä synny vuorta, tiskit laitettua koneeseen niin ettei niistä synny tiskipöydälle jonoa (kun ei jaksa/ehdi tyhjentää konetta). Pitäiskö sitä tehdä viikkoaikataulu... :headwall:
Ihanaa...muualla saan vaan paheksuviaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...kerro ny sit miten sä sen teet...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mä en varmaan saa antaa ees vinkkejä enää...meillä ei kyllä löydy kumpaakaan B)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Miten ihmeessä sais kodin toimivaksi... Siis pyykit pyykättyä niin ettei niistä synny vuorta, tiskit laitettua koneeseen niin ettei niistä synny tiskipöydälle jonoa (kun ei jaksa/ehdi tyhjentää konetta). Pitäiskö sitä tehdä viikkoaikataulu... :headwall:
*luo ihailevia katseita* =)
Heti huomenna käyn tiskikoneen kimppuun *lupaa* =) :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut siis, tiskit....ota joka aamunen rituaali, et ensimmäisenä tyhjäät koneen...sit on helppo laittaa ne likaset suoraa aamispöydästä sinne
Et pese uutta pyykkiä ennen, ku vanhat on korjattu kaappeihin tai likaset suoraan koneeseen ja heti päälle, kun kone on täys jne...
Meillä niitä lojuu khh:n pöydällä...välillä sit käyn läpi, et joko löytyy parejaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Heti huomenna käyn tiskikoneen kimppuun *lupaa* =) :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut siis, tiskit....ota joka aamunen rituaali, et ensimmäisenä tyhjäät koneen...sit on helppo laittaa ne likaset suoraa aamispöydästä sinne
Et pese uutta pyykkiä ennen, ku vanhat on korjattu kaappeihin tai likaset suoraan koneeseen ja heti päälle, kun kone on täys jne...
Entäs parittomat sukat, mitä mä niille teen????
Hyvä hyvä...aattelet et siellä se Jaffekin tiskaria tyhjää Tuolla tuo luukku auki, täynnä puhtaita astioita oottaa aamuaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Heti huomenna käyn tiskikoneen kimppuun *lupaa* =) :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut siis, tiskit....ota joka aamunen rituaali, et ensimmäisenä tyhjäät koneen...sit on helppo laittaa ne likaset suoraa aamispöydästä sinne
Tämä ilmiö ei siis ole vaan meillä... =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä niitä lojuu khh:n pöydällä...välillä sit käyn läpi, et joko löytyy parejaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Heti huomenna käyn tiskikoneen kimppuun *lupaa* =) :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut siis, tiskit....ota joka aamunen rituaali, et ensimmäisenä tyhjäät koneen...sit on helppo laittaa ne likaset suoraa aamispöydästä sinne
varsinkin tässä meidän kaksiossaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mies olis varmaan mielissään jos olisin päivät näpsän au-pair-pojan kanssa...Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:Joku näpsä au-pair-poikaAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Palkkaa kodinhoitajaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Miten ihmeessä sais kodin toimivaksi... Siis pyykit pyykättyä niin ettei niistä synny vuorta, tiskit laitettua koneeseen niin ettei niistä synny tiskipöydälle jonoa (kun ei jaksa/ehdi tyhjentää konetta). Pitäiskö sitä tehdä viikkoaikataulu... :headwall:
Yks erittäin toimiva konsti: vie mennessäs-tuo tullessas. Siinä säästää aikaa moneen muuhun, mm. hoh-hoijaa -just pyykkäämiseen. Mä laitan kans illalla apk:n päälle (yösähkölle, nuuka kun oon B) ) ja sit aamulla ensimmäiseks tyhjennys.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut siis, tiskit....ota joka aamunen rituaali, et ensimmäisenä tyhjäät koneen...sit on helppo laittaa ne likaset suoraa aamispöydästä sinne
PP se vaan edelleen kannapäissään lentelee.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
mä tungen ne miehen sukkalaatikkoon. Herra on hyvä ja laijittelee itse sukkansa jos ei voi niitä "oikealla tavalla" pyykkiin pistää kehotuksista huolimattaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Heti huomenna käyn tiskikoneen kimppuun *lupaa* =) :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut siis, tiskit....ota joka aamunen rituaali, et ensimmäisenä tyhjäät koneen...sit on helppo laittaa ne likaset suoraa aamispöydästä sinne
mä luin ensin, että kännipäissäänAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:PP se vaan edelleen kannapäissään lentelee.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mun kuvatuksen olet nähnyt kerhossa. *odottelee sun kuvaa *Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Olis muuten oikeesti kiva tietää miltä kukakin näyttää, kun kaikista on tietynlainen mielikuva... Yleensä mielikuvat ovat aivan jotain muuta kuin todellisuus... B)
Minkäs sitä luonnolleen mahtaa... Tää vaan kuvaa mua aika hyvin...vaik ei mul oo tuota viljelmää (vihreitä lehtiä ) =)Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:PP se vaan edelleen kannapäissään lentelee.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Minä olenkin näkemisen arvoinen... *voisi ryhtyä varoitukseksi...näinkin voi kotiäidille käydä*Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Mun kuvatuksen olet nähnyt kerhossa. *odottelee sun kuvaa *Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Olis muuten oikeesti kiva tietää miltä kukakin näyttää, kun kaikista on tietynlainen mielikuva... Yleensä mielikuvat ovat aivan jotain muuta kuin todellisuus... B)