Mä aina huiskin sen menemään :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Minkä sille voi kun mies tulee tohon norkoomaan :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:ai, taas tää, että mä tuun ja te meette. Just joo :x
Mä aina huiskin sen menemään :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Minkä sille voi kun mies tulee tohon norkoomaan :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:ai, taas tää, että mä tuun ja te meette. Just joo :x
Mä nautiskelin just äsken eilisestä jääneen Daim-suklaalevyn puolikkaan iltapalaks :ashamed: Sinne valui hukkaan taas tän päivän jumppa :|Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Karsee nälkä :/
Mulla on ollu eilisestä asti geisha-patukka, enkä ole sitä aukaissuAlkuperäinen kirjoittaja piglet08:Mä nautiskelin just äsken eilisestä jääneen Daim-suklaalevyn puolikkaan iltapalaks :ashamed: Sinne valui hukkaan taas tän päivän jumppa :|Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Karsee nälkä :/
Mulla ei ole minkäänlaista itsekuria tällä hetkellä :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:Mä nautiskelin just äsken eilisestä jääneen Daim-suklaalevyn puolikkaan iltapalaks :ashamed: Sinne valui hukkaan taas tän päivän jumppa :|Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Karsee nälkä :/
Mulla ei itsekuria ole ollenkaan. Saakohan sitä jostain ellokselta tai hobbyhallista tilattua?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:Mä nautiskelin just äsken eilisestä jääneen Daim-suklaalevyn puolikkaan iltapalaks :ashamed: Sinne valui hukkaan taas tän päivän jumppa :|Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Karsee nälkä :/
No mie oon taas noita Nutreja vedelly :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mulla on ollu eilisestä asti geisha-patukka, enkä ole sitä aukaissuAlkuperäinen kirjoittaja piglet08:Mä nautiskelin just äsken eilisestä jääneen Daim-suklaalevyn puolikkaan iltapalaks :ashamed: Sinne valui hukkaan taas tän päivän jumppa :|Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Karsee nälkä :/
Tosin, syötiin tänään vasta kasin jälkeen, eikä mulla ollut edes nälkä vielä (aamulla olin syöny), niin vähän veikkailen, että mulla olis pientä flunssaa itselläkin. Mm. kurkku on kipee...ja lihakset
Minä päätin tossa viikonloppuna, et NYT!!! En muuten oo sortunu nyt 3 päivään B)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mulla ei itsekuria ole ollenkaan. Saakohan sitä jostain ellokselta tai hobbyhallista tilattua?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:Mä nautiskelin just äsken eilisestä jääneen Daim-suklaalevyn puolikkaan iltapalaks :ashamed: Sinne valui hukkaan taas tän päivän jumppa :|Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Karsee nälkä :/
Ai tilaat sitä?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Minä päätin tossa viikonloppuna, et NYT!!! En muuten oo sortunu nyt 3 päivään B)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mulla ei itsekuria ole ollenkaan. Saakohan sitä jostain ellokselta tai hobbyhallista tilattua?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:Mä nautiskelin just äsken eilisestä jääneen Daim-suklaalevyn puolikkaan iltapalaks :ashamed: Sinne valui hukkaan taas tän päivän jumppa :|Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Karsee nälkä :/
Joo, jostain ylemmältä taholta tilasin...oli nopee toimitus :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Ai tilaat sitä?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Minä päätin tossa viikonloppuna, et NYT!!! En muuten oo sortunu nyt 3 päivään B)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mulla ei itsekuria ole ollenkaan. Saakohan sitä jostain ellokselta tai hobbyhallista tilattua?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:Mä nautiskelin just äsken eilisestä jääneen Daim-suklaalevyn puolikkaan iltapalaks :ashamed: Sinne valui hukkaan taas tän päivän jumppa :|Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Karsee nälkä :/
Se on hyvä alku! TsemppiäAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Minä päätin tossa viikonloppuna, et NYT!!! En muuten oo sortunu nyt 3 päivään B)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mulla ei itsekuria ole ollenkaan. Saakohan sitä jostain ellokselta tai hobbyhallista tilattua?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:Mä nautiskelin just äsken eilisestä jääneen Daim-suklaalevyn puolikkaan iltapalaks :ashamed: Sinne valui hukkaan taas tän päivän jumppa :|Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Karsee nälkä :/
Se on muuten hassua, miten joillakin on aivan uskomaton itsekuri ja toisilla ei ollenkaan. Mun kaveri esim. on ihan hirvee herkkuperse, mutta se on aina koko vuoden karkki/kakku/keksi lakossa ja ainoastaa jouluna syö niitä Mä en pysty edes kuukauden lakkoon.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Joo, jostain ylemmältä taholta tilasin...oli nopee toimitus :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Ai tilaat sitä?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Minä päätin tossa viikonloppuna, et NYT!!! En muuten oo sortunu nyt 3 päivään B)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mulla ei itsekuria ole ollenkaan. Saakohan sitä jostain ellokselta tai hobbyhallista tilattua?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:Mä nautiskelin just äsken eilisestä jääneen Daim-suklaalevyn puolikkaan iltapalaks :ashamed: Sinne valui hukkaan taas tän päivän jumppa :|Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Karsee nälkä :/
Mulla loppu hyvä lenkkeilyputki, kun jäi yks päivä väliin |OAlkuperäinen kirjoittaja piglet08:Se on hyvä alku! TsemppiäAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Minä päätin tossa viikonloppuna, et NYT!!! En muuten oo sortunu nyt 3 päivään B)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mulla ei itsekuria ole ollenkaan. Saakohan sitä jostain ellokselta tai hobbyhallista tilattua?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:Mä nautiskelin just äsken eilisestä jääneen Daim-suklaalevyn puolikkaan iltapalaks :ashamed: Sinne valui hukkaan taas tän päivän jumppa :|Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Karsee nälkä :/
:flower: :hug: Mulla alkaa yleensä kans selkärangallinen kausi heti, kun saa pari sortumatonta päivää meneen. Viimeks tuli taas vaan joulu väliin ja alamäki alkoi :kieh: seli-seli.
Mulla on sillon kun mä tosissani päätän...mut ei se koskaan viikkoa kauemmin kestäAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Se on muuten hassua, miten joillakin on aivan uskomaton itsekuri ja toisilla ei ollenkaan. Mun kaveri esim. on ihan hirvee herkkuperse, mutta se on aina koko vuoden karkki/kakku/keksi lakossa ja ainoastaa jouluna syö niitä Mä en pysty edes kuukauden lakkoon.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Joo, jostain ylemmältä taholta tilasin...oli nopee toimitus :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Ai tilaat sitä?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Minä päätin tossa viikonloppuna, et NYT!!! En muuten oo sortunu nyt 3 päivään B)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mulla ei itsekuria ole ollenkaan. Saakohan sitä jostain ellokselta tai hobbyhallista tilattua?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:Mä nautiskelin just äsken eilisestä jääneen Daim-suklaalevyn puolikkaan iltapalaks :ashamed: Sinne valui hukkaan taas tän päivän jumppa :|Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Karsee nälkä :/
Oma nimi ja sähköpostiosoteAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mitä mun tarvii tietää, kun liityn fb:hen!!! :wave:
Joo, siellä on "asetukset"...mistä löytyy niitä kaikkia estoja, et niihin kannattaa tutustua heti ensitöiksi =)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Tarviinko jotain "estoja"? =)
...siis tarviiko heti laittaa jotkut salaussuojauspanssariaitaohjelmoinnit-päälle siellä ja mistä?
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Pukamatko vaivaa???Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:|O |O
tyhjää lakas lootasAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Lähtikö Helmis laittamaan estoja päälle vai mihin se karkas!!! :xmas:
Mietin vaan noiden kuorolaulu-hymiöiden sanomaa...
Hyvä hyvä!!! =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ei tässä malta nukkumaankaan mennä