***HELMET 2008*** VKO 3

Hei ja tervetuloa uusillevanhoille! =)

Mein tyty on sit nukkunu kokonaista 1h päikkäreitä koko päivänä |O. No, yöt menee nukkuessa 21-05 (06) mutta eipä sekään ole paljon jos vuorokauden kokonaisunet laskee yhteen..

Nyt taas vinkuu sylissä ja lattialla. Ihmekös tuo että ootan innolla että ukko tulee kotiin ja mä pääsen jumppaan :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Mä yritin tänään opettaa pikku-ukkelille konttaamista, konttasin ympäri asuntoo ja pikku-ukkeli ryömi perässä ja nauraa käkätti.... piti minua varmaan ihan ääliönä :LOL:
Ai niin ja tervetuloa uusille, minunkin puolestani :wave: :wave:
Meillä on näemmä suunnilleen sama etenemisvauhti =) Ryömiminenkin tuli tänään oikeestaan ekaa kertaa samalla kun se konttaaminenekin =)

Palaan vielä taannoiseen korkokeskusteluun: 12 kk:n euriborin korontarkistuspäivän muutos tuo nyt 142 euron säästön kuukaudessa!

*muoks* siis silloin aiemmin veikkasin jotain vajaa sadan euron säästöä, mutta nyt tiliotteelta tarkistin iloisen yllärin, että se olikin paljon enemmän =)
 
Teretuloa uusille ja "uusvanhoille" :)!

Hissukan perheelle paranemisia :hug: !

Ja Kristellelle tsemppiä :hug: ! Hyvin se sujuu, vaikka äiteen sydäntä varmaan raastaakiin :hug:
Ja Jepsulle kans halit!

Niin ja meillä otetaan askelia...hitaasti ja huojuen, mutta useampia jo kuitenkin peräkkäin :heart:
 
No niin! Mitä menitte tekemään!!! Houkuttelitte ja toivottelitte noin kovasti uudet tervetulleiks, että rohkaistuin minäkin :wave: Olen tammikuussa -08 *Hui! 1-v. juhlat jo 23.1.* syntyneen TytönTyllerön äiti Vantaalta. Koska Tyllerön piti syntyä vasta helmikuussa, olen seuraillut teidän tarinoita. En kuitenkaan ihan alusta asti, koska jostain syystä työnantajani ei ihan hirveän suopeasti suhtautunut netissä roikkumiseen *miksiköhän ihmeessä???*. Oman läppärini sain vasta vuoden alusta ja tännehän minä olen sitten harvase päivä eksynytkin :) Verkkis vei kyllä sanat suustani! Olen myös ensimmäisen lapseni kanssa ollut vähän joka asiassa kovin epävarma. Moniin mieltä askarruttaneisiin pulmiin on kyllä täältä tullut apuja ja jo se on lohduttanut, että on huomannut ettei ongelmineen ole yksin. Olette siis olleet mielessäni niin viilihyllyllä kuin kenkäkaupassakin :D

Hissukan perheelle paranemisia!

Jaahas, katsotaas miten tämä palsta oikein toimii ja saanko mitään tekstiä teille saakka :LOL:
 
Nyt viimeistään ei meillä ole enää vauvaa, tyty kävelee itsenäisesti omin jaloin. :heart: =) Ja tismalleen saman ikäisenä kuin isoveli, eli 10kk 3vko:n iässä ovat molemmat ottaneet jalat alleen. Ihana ollut seurata koko illan toista kun kävellä tepsuttaa leveä hymy naamallaan ja taputtaa mennessään itselleen! :heart:

Tervetuloa kaikille mukaan hypänneille! =) :flower:

Ja Hissukan poppoolle kovasti paranemisia, voin vain kuvitella että on melkoisen kökkö tauti varsinkin lasten kanssa. :hug:
 
Uusille :wave: kiva kun tulee enempi porukkaa keskusteluun.

Meillä myllätty kämpän järjestystä tänään koko päivän ja huomenna jatkuu. On kyllä ihan hirveä homma, ja sitten jää ihme kasoja pyörimään tavaraa ja yrittää miettiä että mihinkä ne nää nyt sitten laittaisi. Tyttö oli mukavana apuna sekasorrossa pyörimässä.



 

Yhteistyössä