***HELMET 2008*** VKO 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilvipouta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moikka katariina! Kiva kuulla kuulumisiasi (mulla kylläkin oli eri nikki odotusaikana ;) ) ja onnea kovasti tämän uuden masukkaan johdosta! Toivottavasti teillä menee kaikki hyvin! :) Täällähän onkin tosi monta odottajaa joukossa. Saas nähdä kuka teistä poksahtaa ekkuna... :)

Terve.

Hyvin ollaan voitu. Koulu alkoi ja hiukan verottanut vapaa aikaani. :kieh:
Noh pitäisi saada paperit keväällä ni sit ei tarvitse ikinä mennä enää kouluun. :laugh:

Pikkunen riehuu suunnattomasti masussa. Välillä huvittaa kun miettii mitä hän oikein yrittää!?!?

Viimeviikolla oli neuvola kaikki ok. Mulla vaan on hassuja käsien ja jalkojen puutumiskohtauksia vaikka en edes makaisi niiden päällä. :/ Kuulemma hermot jumis tai jotain. Mikä mul nyt ei olis jumis. :laugh:

Esikoinen varmaan tulossa kipeeksi tai räkä sillä valuu mutta kuumetta ei ole. Kitisee yöllä tukkoisuuttaan ja kun tutti on tipotiessään. Onneksi mies nousee ylös ni saan nukuttua. Väsyttää muutenkin ihan tarpeeks ni en mä edes jaksais mennä aamuisin kouluun jos olisin koko yön ollut valveilla.

Onkos teillä alkanut ne yöjuoksut jo. Siis että käytte vessassa ja palaatte sänkyyn nukkumaan mutta sit ei väsytäkkään. Mä inhoon sitä kun yksin yöllä kukun kämpässä ja yritän olla herättämättä muita. :kieh: :laugh:

Niisku-Rouva&neiti 10½kk + pikkupapu 22+6 :heart:

Moikka kaikki!

Minäkin uskaltaudun mukaan keskusteluihin!! Olen kyllä ollut taustalla siitä asti kun plussasin, ja lukenut päivittäin teidän ihania juttuja :D Monet neuvot ja niksit olen täältä löytänyt! Meillä oli laskettu aika maaliskuussa, mutta neiti syntyi sectiolla karkauspäivänä. Perheeseen kuuluu myös poika(99) ja tyttö(02) ja mieskin välillä näyttäytyy kotona :D Toivottavati saan vielä tulla mukaan keskusteluihin :D

Tervetuloa kaikille uusille; verkkis, katariina ja mammana :flower: Ihana tosiaan, kun on niin paljon jo seuraavan odottajiakin mukana =)

Tänään ois pojalla sitten viimeinen lyhyt tutustumispäivä hoidossa ja huomenna aloittaa kokopäiväisesti :'( Syyllisyys kalvaa, mutta koitan ajatella positiivisesti :whistle: Meillä poika osoittelee etusormellaan nyt joka paikaan (varsinkin ruokia :D ) ja hokee "tätätätä". :heart:

Jopas on uusia ja uusia vanhoja pukannut...kivaa ja tervetuloa!!! :flower: =) :wave:

Mulla taas vähän mieli maassa, joten tällänen pikapyörähdys vaan :wave: :wave:
Ei oikeen jaksa keskittyä lukemaan eikä kommentoimaan nyt mitään...huoh...toisaalle asiasta kirjottelin *kaipaa sääliä* :kieh: :kieh:

Kivaa, kun tulee uusia mukaan =)
Meillä opittiin tänään konttaan :heart: ja ikää tosiaan vajaa kolmen viikon päästä vuosi :o :o Olen siis päässyt helpolla tähän asti, nyt alkaa se perässä juokseminen!

Tervetuloa uusille :flower:

Vai että enemmänki raskaana olevia :D Kiva kiva :) Mie mielellään annan synnytyspaikan Katariinalle ja odottelen ite sinne helmikuun puoleen väliin asti B) Ja Niisku-Rouva todellakin tässä on juostu vessassa jo jonkin aikaa öisin ja kukuttu pitkin öitä :headwall: Siks kai mä äskenki taas nukuin parin tunnin päikkärit pojan kanssa :D Vieläki verottaa se eilinen hulinapäivä. Huomenna on taas kiva hulinapäivä tiedossa joten tänään vaan ollaan =)

Mitäköhän piti kommentoida.. No pistetään raskauden piikkiin (mä oon alkanu taas hyödyntää sitä kun pää on tyhjä tai jotain ei jaksa tehä :whistle: ) ja palailen uudelleen astialle kun poika on saanu murkinaa.. Ja äiti kans.. Mun maha on ihan pohjaton :p

Moikka!

Jee, tervetuloa vaan kaikille uusille ja "uusvanhoille" :wave: Kiva on kuulla kaikkien kuulumisia.

Viime yö meni meillä ihan kivasti, vaan perus kaks herätystä! Ja Nannia en antanu eilen lainkaan, joten se oli selvästi syyllinen pariin superlevottomaan yöhön. Kokeillaan nyt tänään noita tavallisia hapanmaitotuotteita sitten, joten katellaan miten niiden kanssa käy. Neiti siirretään nyt sitten varmaan pysyvästi omaan huoneeseensa nukkumaan, nyyh... Äidin vauva on jo niin iso... :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:
Kivaa, kun tulee uusia mukaan =)
Meillä opittiin tänään konttaan :heart: ja ikää tosiaan vajaa kolmen viikon päästä vuosi :o :o Olen siis päässyt helpolla tähän asti, nyt alkaa se perässä juokseminen!

Onnea vaan uudesta taidosta pikkuiselle ja äidille "onnea" ;)

:wave: Jospa kertois vähän lisää tästä meidän helmestä, kun neiti tuolla puuhaa omiaan :D Meillä on nukuttu aina yöttodella hyvin 20-08 joskus jopa melkein kymmeneen. Muutamaa nuhaa lukuun ottamatta ollaan oltu terveitä ja näyttäisi nuo nuhat tulevan aina hampaiden puhkeamisen yhtëydessä, onko muilla helmillä ollut tälläistä?? Meillä on myös alettu käveleen parin metrin matkoja ja ootastellaan millon konttaaminen siirtyy kokonaan kävelyksi B) Kohta lisää neiti tuolla huuteloo kun on joku housussa roikkumis vaihe kera ihanan kuuloisen kitinän |O

Joku superuni tauti on täällä :o Aamulla siis heräs vasta 9.15 ja 12 aikaa jo päikkäreille jan unta riitti 2h :o Ihan outoa, yleensä max tunti... ja aamullakin herätään paljon aikasemmin...

Kivaa, uusia :D Tervetuloa, sekaan vaan! =)

Meille sitten iski se norovirus kaiketi. :kieh: Eilinen oli aika kamala, miehen kanssa yritettiin vuorotellen olla jalkeilla sen verran että saatiin muksut hoidettua. Poika onneksi olikin jo ehtinyt parantumaan taudistaan mutta tyttö oksenteli ja oli aika kurjassa kunnossa. Tänään on jo parempi päivä, mä enään joudun vessassa ravaamaan ja veto on aika pois.

Menee laittamaan seitsemännen koneellisen yrjöpyykkiä pyörimään, ja sitten taas lepuuttamaan. :wave:

Hissukan Perheessäkö mahatauti, paljon paranemis haleja ja jaksamista :hug:
Mä yritin tänään opettaa pikku-ukkelille konttaamista, konttasin ympäri asuntoo ja pikku-ukkeli ryömi perässä ja nauraa käkätti.... piti minua varmaan ihan ääliönä :laugh:
Ai niin ja tervetuloa uusille, minunkin puolestani :wave: :wave:

Yhteistyössä