Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:Onkos Anno vielä maisemissa?nyt alkaa tää pommitus...mua ihan tosi jännittää jo sun puolesta
![]()
![]()
Täällähän minä, täällähän minä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:Onkos Anno vielä maisemissa?nyt alkaa tää pommitus...mua ihan tosi jännittää jo sun puolesta
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Britaxin multitech, olikos kellään muilla semmosta vekotinta *tuumailee*
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:![]()
Missäs kaikki luuraa?
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Onhan täällä näköjään paljonkin porukkaa. Ja tietty taustoilla vielä enemmän. :saint:
Vinkkejä??? =)Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Taidan alkaa askartelemaan synttärikutsuja...![]()
*laittaa aurinkolasit* B)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Todellakin täydellinen yksilö täällä joo B) :saint: *kiillottaa sädekehää*
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Taidan alkaa askartelemaan synttärikutsuja...![]()
Vinkkejä??? =)
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Taidan alkaa askartelemaan synttärikutsuja...![]()
Vinkkejä??? =)