Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla ei oo vissiin kertaakaan tullu pyyntöä minkä oisin hylänny![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Niimpä tiettyMie oon siellä illan istunu ja ei mitää tunnu enää tapahtuvan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla ei oo vissiin kertaakaan tullu pyyntöä minkä oisin hylänny![]()
Tää on vasta toinen, ekan tiedätkin
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut niissä "ihmisiä joita saatat tuntea" on välillä ihan utopistia tyyppejä...ehotteleeks joku niitä mulle ....vai???:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut niissä "ihmisiä joita saatat tuntea" on välillä ihan utopistia tyyppejä...ehotteleeks joku niitä mulle ....vai???:xmas:
Teillä on jonkin verran yhteisiä kavereita..
Mulla ne tyypit on semmosia että oon jutellu pai kertaa ja tervehtiny ehkä joskus mut en mie ainakaa niitä kavereiksi ala pyyteleen..
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla ei oo vissiin kertaakaan tullu pyyntöä minkä oisin hylänny![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut niissä "ihmisiä joita saatat tuntea" on välillä ihan utopistia tyyppejä...ehotteleeks joku niitä mulle ....vai???:xmas:
Mulla ne tyypit on semmosia että oon jutellu pai kertaa ja tervehtiny ehkä joskus mut en mie ainakaa niitä kavereiksi ala pyyteleen..
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla ei oo vissiin kertaakaan tullu pyyntöä minkä oisin hylänny![]()
Muutamia on tullut. Osa ihan uppo-oudoilta ihmisiltä.tai sit en vaan muista niitä...
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut niissä "ihmisiä joita saatat tuntea" on välillä ihan utopistia tyyppejä...ehotteleeks joku niitä mulle ....vai???:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla ei oo vissiin kertaakaan tullu pyyntöä minkä oisin hylänny![]()
Muutamia on tullut. Osa ihan uppo-oudoilta ihmisiltä.tai sit en vaan muista niitä...
![]()
![]()
Tätä mie silleen ihmettelen, ettei oo tullu, kun on kuitenki aika yleinen nimi jne....että tulis niinku väärälle..
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut niissä "ihmisiä joita saatat tuntea" on välillä ihan utopistia tyyppejä...ehotteleeks joku niitä mulle ....vai???:xmas:
Mulla on paljon vanhoja koulututtuja tai tutun tuttuja tai "molemmat asutte paikkakunnalla oulu..."
Ja mä hyväksyn edelleen ne joiden haluan tietävän jokapäiväisestä elämästäni