***Helmet 2008*** vko 3 osa 5

Mulla ne pyynnöt roikkuu tuolla täl hetkel jotka pitäis hylätä :whistle: Mut tosiaan se menee takasin siihe tilaan että pyydä kaveriks jos hylkäät sen.. Koska mulla joskus yks pyyteli useampaan otteeseen kaveriks kun hylkäsin.

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mut niissä "ihmisiä joita saatat tuntea" on välillä ihan utopistia tyyppejä...ehotteleeks joku niitä mulle ....vai??? :whistle: :xmas:
Teillä on jonkin verran yhteisiä kavereita..
Mulla ne tyypit on semmosia että oon jutellu pai kertaa ja tervehtiny ehkä joskus mut en mie ainakaa niitä kavereiksi ala pyyteleen..

Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Mut niissä "ihmisiä joita saatat tuntea" on välillä ihan utopistia tyyppejä...ehotteleeks joku niitä mulle ....vai??? :whistle: :xmas:
Mulla ne tyypit on semmosia että oon jutellu pai kertaa ja tervehtiny ehkä joskus mut en mie ainakaa niitä kavereiksi ala pyyteleen..
En oo vissiin koskaan sieltä ketään ottanu :/

Mulla on paljon vanhoja koulututtuja tai tutun tuttuja tai "molemmat asutte paikkakunnalla oulu..."
Ja mä hyväksyn edelleen ne joiden haluan tietävän jokapäiväisestä elämästäni

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mulla ei oo vissiin kertaakaan tullu pyyntöä minkä oisin hylänny :whistle:
Muutamia on tullut. Osa ihan uppo-oudoilta ihmisiltä. :eek: tai sit en vaan muista niitä... :whistle: :whistle:
Tätä mie silleen ihmettelen, ettei oo tullu, kun on kuitenki aika yleinen nimi jne....että tulis niinku väärälle..
No, mutta siitä profiilikuvastahan kyllä tunnistaa yleensä ihmisen. Jollei siis ole vauvakuvaa, kuten eräillä joskus. ;) :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mulla on paljon vanhoja koulututtuja tai tutun tuttuja tai "molemmat asutte paikkakunnalla oulu..."
Ja mä hyväksyn edelleen ne joiden haluan tietävän jokapäiväisestä elämästäni
Esmes ton takia en oo työkavereita pyydelly vaikka oon kattonu et tosi moni siellä on :LOL:
Tai jotaan ylä-asteaikasia kavereita
tms... :whistle: :kieh:

Yhteistyössä