Niimpä tietty Mie oon siellä illan istunu ja ei mitää tunnu enää tapahtuvanAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Tää on vasta toinen, ekan tiedätkinAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla ei oo vissiin kertaakaan tullu pyyntöä minkä oisin hylänny
Ihan ku mun suustaAlkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Niimpä tietty Mie oon siellä illan istunu ja ei mitää tunnu enää tapahtuvanAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Enkä tiiä....tai sit en muista :| :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Tää on vasta toinen, ekan tiedätkinAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla ei oo vissiin kertaakaan tullu pyyntöä minkä oisin hylänny
Teillä on jonkin verran yhteisiä kavereita..Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut niissä "ihmisiä joita saatat tuntea" on välillä ihan utopistia tyyppejä...ehotteleeks joku niitä mulle ....vai??? :xmas:
En oo vissiin koskaan sieltä ketään ottanu :/Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Teillä on jonkin verran yhteisiä kavereita..Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut niissä "ihmisiä joita saatat tuntea" on välillä ihan utopistia tyyppejä...ehotteleeks joku niitä mulle ....vai??? :xmas:
Mulla ne tyypit on semmosia että oon jutellu pai kertaa ja tervehtiny ehkä joskus mut en mie ainakaa niitä kavereiksi ala pyyteleen..
Muutamia on tullut. Osa ihan uppo-oudoilta ihmisiltä. tai sit en vaan muista niitä...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla ei oo vissiin kertaakaan tullu pyyntöä minkä oisin hylänny
Mulla on paljon vanhoja koulututtuja tai tutun tuttuja tai "molemmat asutte paikkakunnalla oulu..."Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Teillä on jonkin verran yhteisiä kavereita..Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut niissä "ihmisiä joita saatat tuntea" on välillä ihan utopistia tyyppejä...ehotteleeks joku niitä mulle ....vai??? :xmas:
Mulla ne tyypit on semmosia että oon jutellu pai kertaa ja tervehtiny ehkä joskus mut en mie ainakaa niitä kavereiksi ala pyyteleen..
Tätä mie silleen ihmettelen, ettei oo tullu, kun on kuitenki aika yleinen nimi jne....että tulis niinku väärälle..Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Muutamia on tullut. Osa ihan uppo-oudoilta ihmisiltä. tai sit en vaan muista niitä...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla ei oo vissiin kertaakaan tullu pyyntöä minkä oisin hylänny
Kone ehdottaa yhteisten kaverilistojen perusteella. Mulla siellä pykii jatkuvasti mm. entinen poikakaveri. :kieh: :xAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut niissä "ihmisiä joita saatat tuntea" on välillä ihan utopistia tyyppejä...ehotteleeks joku niitä mulle ....vai??? :xmas:
No, mutta siitä profiilikuvastahan kyllä tunnistaa yleensä ihmisen. Jollei siis ole vauvakuvaa, kuten eräillä joskus. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tätä mie silleen ihmettelen, ettei oo tullu, kun on kuitenki aika yleinen nimi jne....että tulis niinku väärälle..Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Muutamia on tullut. Osa ihan uppo-oudoilta ihmisiltä. tai sit en vaan muista niitä...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla ei oo vissiin kertaakaan tullu pyyntöä minkä oisin hylänny
Esmes ton takia en oo työkavereita pyydelly vaikka oon kattonu et tosi moni siellä onAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mulla on paljon vanhoja koulututtuja tai tutun tuttuja tai "molemmat asutte paikkakunnalla oulu..."Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Teillä on jonkin verran yhteisiä kavereita..Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut niissä "ihmisiä joita saatat tuntea" on välillä ihan utopistia tyyppejä...ehotteleeks joku niitä mulle ....vai??? :xmas:
Ja mä hyväksyn edelleen ne joiden haluan tietävän jokapäiväisestä elämästäni