***Helmet 2008*** vko 3 osa 2

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Jos toi oikeesti pitäskii paikkasa, niin toi keskimmäinen sälli on murkkuna joka äidin unelma :xmas: :LOL: :LOL:
Mä veikkaan että tuo sanonta juontaa juurensa siitä ettei uhmisten kanssa taistelevat äidit vetäisi itseään jojoon ajatelleessaan tulevaa murkkuikää. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Jos toi oikeesti pitäskii paikkasa, niin toi keskimmäinen sälli on murkkuna joka äidin unelma :xmas: :LOL: :LOL:
Mä veikkaan että tuo sanonta juontaa juurensa siitä ettei uhmisten kanssa taistelevat äidit vetäisi itseään jojoon ajatelleessaan tulevaa murkkuikää. :snotty:
Voi olla joo :LOL:
 
Meillä enterorokossa oli ihan selviä punaisia pilkkuja kitalaki ja nielu täynnä. Valkoista siellä ei kyllä näkynyt. :/ Mutta onhan noita eri viruskantojakin joten vaikea sanoa kun on vaan nuo omat tapaukset nähnyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Jos toi oikeesti pitäskii paikkasa, niin toi keskimmäinen sälli on murkkuna joka äidin unelma :xmas: :LOL: :LOL:
Mä veikkaan että tuo sanonta juontaa juurensa siitä ettei uhmisten kanssa taistelevat äidit vetäisi itseään jojoon ajatelleessaan tulevaa murkkuikää. :snotty:
Peesi tähän---Mä tulen niin hajoamaan kun on esiteini poika ja murkkuikäinen tyttö samaan aikaan sitten. |O
 
Sitten ku neiti on 10v, niin ei meillä oo kun murkku ja esimurkku enää toivottavasti kotona...jos nuo isot olis jo tajunnu lähtä omilleen :p

*muoks* 10v, 15v, 18v ja 20v =)
Kuulostaa paljon paremmalla kun 1v, 5v, 8v ja 11v :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Tv-korteista meillä on PlusTv ja ollaan tykätty, Subin Juniorin ohjelmat on esikoisen mieleen. =) Mä tosin olen kurkkuani myöten täynnä tuota miehen suosimaa Discoverya, "kuinka-ropaan-jotain-kirottua-autoa" osa 1987. :kieh:
Joo, meillä ei onneks enää ole noit discoveryn rolaamis-kanavia. Mutta Maxilta tulee samaa shittiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Murkut on kuitenki siitä helpompia, et niiden kanssa voi -joskus- jopa keskustella asioista ja niitä on helpompi mm lahjoa :whistle: :xmas: :LOL: :LOL:
Täytyy sit alkaa jo pistämään sukanvarteen, tuossa likassa taitaa lahjomista riittää aikanaan. :kieh: :LOL:
Meillä onneks löytyy muutakin ku rahallista lahjomista...mm hallille vientiä, töllön kattomista jne :D :D
Harvoin muuten oikeesti rahallisesti lahjotaan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Murkut on kuitenki siitä helpompia, et niiden kanssa voi -joskus- jopa keskustella asioista ja niitä on helpompi mm lahjoa :whistle: :xmas: :LOL: :LOL:
Täytyy sit alkaa jo pistämään sukanvarteen, tuossa likassa taitaa lahjomista riittää aikanaan. :kieh: :LOL:
Meillä toi esiteiniaika on alkanut jo...tyttö on kohta 8-vee. Eli pitkän kaavan mukaan menee tyttälapsilla tuo...paaaaaljon lahjontakeinoja sukanvarteen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Tv-korteista meillä on PlusTv ja ollaan tykätty, Subin Juniorin ohjelmat on esikoisen mieleen. =) Mä tosin olen kurkkuani myöten täynnä tuota miehen suosimaa Discoverya, "kuinka-ropaan-jotain-kirottua-autoa" osa 1987. :kieh:
Joo, meillä ei onneks enää ole noit discoveryn rolaamis-kanavia. Mutta Maxilta tulee samaa shittiä.
Niin taitaa tulla. Turhia tuollaiset... lähettäisivät mieluummin jotain turhis-tosi-tv:tä. :D Vaikka mä en kyllä nykyisin paljon telkkaa kyllä katso.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
JAAHAS! Nyt katsoin esikon nielua lampulla ja on valkoisia isoja pisteitä täynnä. Joo ja tää on syöny esikon jugurtin jämiä ym. Voi paaaska! :headwall:
Eikös se sitten siihen enteroon viittais :(
No ei kai sammas tuota tee... Kun en tiiä! :headwall: Pikkumiehen huuli oli samanlainen, mutta nyt tosiaan siisti. No, asialle kun ei voi mitään... |O

Vaikee tietää...onko mitään muita tauteja liikkeellä joka tekis suuhun jotain tuollaista??? :/
 
Angiinassa tulee jotain valkoisia peitteitä, mutta silloin kyllä luulisi kurkun olevan tosi kipeä. Vaikka niin se kyllä oli enterorokossakin. :/ Lähteekö pisteet pois jos juotat vettä, siis onko ne itsessään valkoisia vai onko vaan tarttunut jugurttia niihin?
 
Musta tuntuu, että ainakin tolla vanhemmalla tapauksella vaihtelee hyvät ja huonot kaudet varmaan tonne 18-vuotiaaks asti. Sitten sen kai voi lahjoa tai kiristää muuttamaa pois kotoa. :D No ei sentäs, onhan toi pohjimmiltaan aikas ihku. :heart: Mutta eiköhän tolla pienemmälläkin tuu temperamenttiä riittämään. :whistle: Ja mä vielä haluisin kolmannenkin. :whistle: :whistle:

Synnytyksistä piti sanoman, että mulla on molemmat menny tavallaan samalla kaavalla eli ovat alkaneet sopistuksilla. Ja molempien kanssa oon pähkäilly, että tohtiiko tässä vielä laitokselle lähteä. No supparit ovat voimistuneet molempien kanssa kahdeltatoista, laitoksella ollaa oltu kahden-kolmen maissa ja molemmat on syntyneet seitsemän maissa. Esikko vaan tajus tehdä kaiken päiväsaikaan - toka meni yötyöks.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Meil lähteeki muksut varmaa sit samaan aikaan kotoota pois :p :D Jos ne nyt ees syntyis eka :ashamed: :LOL:
Just ton takia mie en tykkää pienistä ikäeroista =) Kiva kun on molemmissa päissä vähän rauhallisempaa...ei tuu yhtäkkiä mitään ;) :D
Puolensa ja puolensa :D Voihan se olla kiva että talo hiljenee kertarysäyksellä tai mistä sitä tietää jos meijän poika on joku aikamiespoika eikä lähe kulumallakaan :LOL: Ehkä vähä aikasta miettiä miten linnut lentää pesästään :whistle:
 
Ah, nyt on hyvä olla! Vihdoinkin sain ruokaa omaan suuhun! Koko päivän oon eläny vaan jätskillä ja pullalla *NAM!* Nyt on maha niin täynnä meksikonpataa, et hyvä ku jaksan sänkyyn raahautua!

Toivottavasti PP pisteet ois vaan vaik jugua :hug:

Hyvää Yötä! :wave:
 
Meilläki poika meni yötyöks :) Synty 3.22 sunnuntaiaamuna eikä ehtiny isäsä baariin juhliin varpajaisia :D Mulla on jotenki hullu olo että ajattelen vaan viikonloppuja ihan ku mie en muka synnyttäis muuta ku viikonloppuna. Jotenki semmonen olo että ei nyt keskellä viikkoa voi synnyttää :LOL:
 

Yhteistyössä