***HELMET 2008*** viikko 43

Meillä ei poika sitten enää nuku öisin lainkaan :kieh: Tai torkkuuhan se, mutta puolen tunnin välein kitisee ja inisee ja mä ramppaan siellä. Itse en oo nyt kuuteen yöhön nukkunut kuin parin minuutin horrostorkahduksia ja sen kyllä jo alkaa huomaamaan :kieh: :ashamed:

Voi herran tähden, Kristelle :eek: , toivottavasti saisit jossain vaiheessa nukkua! Ehkä mä lopetan valittamisen, meillä mennään nykyään yhdellä heräämisellä maidon kera.
Nyt on tyttö ehtinyt touhuta pari tuntia putkeen. Se ei edelleenkään pysähdy ja alkaa jopa kiemurtelemaan sylissä jos yrittää pitää edes hetken paikoillaan :headwall:

Tänään pitäis viedä auto katsastukseen tytön kanssa. Jännittää jo nyt, miten tyttö reagoi autoiluun.. Sillä kun on ollut tapana karjua autossa kun mä ajan |O. Muutenkin nykyään alkaa kitinä jos mä katoan näköpiiristä kotona, muualla on tietenkin kuin herranenkeli.

Kristelle no huh,tuo on kyllä rankkaa :hug:

Meillevauva tsemiä katsastukseen.
Meillä taasen entiset kahvilassa istumiset tms,kun poika vaan hymyilee on historiaa,liikkeelle pitää päästä :D Huomenna olis hieroja ja jos poika ei satu nukkumaan,ei varmaan päästä alkua pitemmälle ja mun selkä on tosi sökö.

Huomenia :wave:

Kurjia noi valvotut yöt, :hug: jaksuja :wave:

Kyl toi kellojen siirto oli virhe...meilläkin neitokainen heräili aamuun jo seittämältä normaalin kahdeksan-puol yhdeksän sijasta...onneks anto mun torkkua vielä tovin...kullu vaan äitä-äittä-äittä, muuta ei nykyään hoekkaan :LOL: . Ehkä siirrän kellot takasin entiseen niin ei tunnu niin pahalta :LOL:

Joo-ooo...mitäköhän sitä keksis tänään...töissäkin pitäs käydä vaan ei oikein jaksas...hmm...ehkä lähen nyt pyykin pesuun |O

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Eiks kananmunaa oo melkeen kaikessa :whistle: Tai ite ainakin muistelen joskus repineeni hiuksia päästä kun oon koittanu ettii tuotteita missä ei oo :/
Tosi monessa tuotteessa on,se on totta.Leivonnaiset,jotkut jädet,valmisruuat jne.Lääkäri sanoi et pitäis helpottaa jo parissa päivässä jos ei altistu,no jaa en kyllä ole viimeaikoina syöny kuin helkkarin kokojyväpastaa,kalaa ja kanaa ja jädeä jossa ei ole kananmunaa.Tänäänkin poika taas pulautti tissimaidot aamulla.

No täytyy vaan seurailla ja tilata aika allergialääkärille jatkossa eikä lastenlääkärille .

Hyvä, että Liinamari pojan allergian aiheuttaja selvisi. Toivottavasti ei ole useampia aiheuttajia ja poika pääsisi oireilustaan. Päänvaivaahan se munatonkin dieetti aiheuttaa, mutta äkkiä sen oppii (sivusta seuranneena vain totean). Tsemppiä dieettiin ja lisäselvityksiin!

Käytiin muskarissa aamulla, jouduin pojan repimään ekoilta päikkäreiltään hereille ja kiukutteluksihan se loppupuolella meni :/ Takaisintullessa oli ihan pakka kävästä kaupassa, kun kaapit ammotti tyhjyyttään. Reissusta selviydyttiin kunnialla ja lounaskin syötiin pojun kanssa. Nyt kun vaan saisi tuon pojan ummistamaan silmänsä niin minäkin heittäydyn sohvalle makuuasentoon |O

Nipsuli, ole onnellinen :flower: Meillä puol seitsemänkin on jo pitkään nukuttu :D Tänään kukko lauloi jao varttia vaille viisi sen kaiken yöhyppelyn päätteeksi, joten huumori alkaa olemaan vähissä tällä äipällä |O :LOL: :ashamed:

Liinis: Harmillista.. :( Mutta toisaalta varmaan helpottavaa nyt kun tietää että kyse on allergiasta eikä jostain muusta. Mun tiedtojen mukaan jokin ruoka-aine poistuu äidinmaidosta n. viikossa, ei parissa päivässä. Ootko ajatellu jos ryhtyisit ite munaton-maidoton-viljaton dieetille viikoksi tai kahdeksi? Näin mulle suositeltiin, oli siis eka neuvo mikä saatiin. Ja jos parin viikon ton-ton-ton dieetti ei auta niin palautat ne takas (paitsi munan) ja varaat ajan allergologille..?!
:hug:

*muoks* Piti tähän vielä lisätä et jos ryhdyt tollaselle maidoton-munaton-viljaton dieetille niin muistahan ottaa kalkki purkista ja käyttää reilusti ulkolaisia viljoja. :) (Esim. moilaksen täysjyvä riisipasta on puhdasta.. :) )

Nipsuli Näin susta ja E:stä unta. :D Teillä oli ostoskärryt rattaina ja valokuvasit E:tä. Koirat oli kans mukana, ja siis myös minä ja Ada ja meidän sesse. Oltiin lenkittämässä koiria ja yhtäkkiä oltiin keskellä Helsinkiä ja tuli akuhee kiire ratikkaan... :LOL:

Meillä myös yöt tosi levottomia! Ada hyörii ja pyörii ja vaatii tissiä, muttei kuitenkaan syö kun tarjoan (muutaku kerran-pari).. Ja jos en tarjoa niin pyörii ja kitisee entistä kovemmin... Kohta saa kyllä neiti muuttaa omaan sänkyyn jos yöhulinat ei lopu...

Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Nipsuli, ole onnellinen :flower: Meillä puol seitsemänkin on jo pitkään nukuttu :D Tänään kukko lauloi jao varttia vaille viisi sen kaiken yöhyppelyn päätteeksi, joten huumori alkaa olemaan vähissä tällä äipällä |O :LOL: :ashamed:
-totta turiset :ashamed: , noi aamut vaan tuppaa olemaan hankalia tämmöselle iltaihmiselle :snotty: . Hurjasti hyviä öitä toivottelen teille :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Anna86:
Nipsuli Näin susta ja E:stä unta. :D Teillä oli ostoskärryt rattaina ja valokuvasit E:tä. Koirat oli kans mukana, ja siis myös minä ja Ada ja meidän sesse. Oltiin lenkittämässä koiria ja yhtäkkiä oltiin keskellä Helsinkiä ja tuli akuhee kiire ratikkaan... :LOL:
--Johan mä nyt piinaan teitä uniin asti :LOL: :LOL: :LOL:

Yhteistyössä