Liinis: Harmillista..
Mutta toisaalta varmaan helpottavaa nyt kun tietää että kyse on allergiasta eikä jostain muusta. Mun tiedtojen mukaan jokin ruoka-aine poistuu äidinmaidosta n. viikossa, ei parissa päivässä. Ootko ajatellu jos ryhtyisit ite munaton-maidoton-viljaton dieetille viikoksi tai kahdeksi? Näin mulle suositeltiin, oli siis eka neuvo mikä saatiin. Ja jos parin viikon ton-ton-ton dieetti ei auta niin palautat ne takas (paitsi munan) ja varaat ajan allergologille..?!
:hug:
*muoks* Piti tähän vielä lisätä et jos ryhdyt tollaselle maidoton-munaton-viljaton dieetille niin muistahan ottaa kalkki purkista ja käyttää reilusti ulkolaisia viljoja.
(Esim. moilaksen täysjyvä riisipasta on puhdasta..
)
Nipsuli Näin susta ja E:stä unta.
Teillä oli ostoskärryt rattaina ja valokuvasit E:tä. Koirat oli kans mukana, ja siis myös minä ja Ada ja meidän sesse. Oltiin lenkittämässä koiria ja yhtäkkiä oltiin keskellä Helsinkiä ja tuli akuhee kiire ratikkaan...
Meillä myös
yöt tosi levottomia! Ada hyörii ja pyörii ja vaatii tissiä, muttei kuitenkaan syö kun tarjoan (muutaku kerran-pari).. Ja jos en tarjoa niin pyörii ja kitisee entistä kovemmin... Kohta saa kyllä neiti muuttaa omaan sänkyyn jos yöhulinat ei lopu...