***Helmet 2008*** viikko 40

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mistäs sä olitkaan Helmis kotoisin? :wave: *muoks* Kiitos unijutuista, mutta tarkoitin pätkäpäikkäreillä alle tunnin, tai siis näitä 15-45min. päikkäreitä. =)
Siis nimenomaan ne on meillä lisääntymään päin, mutta tuo mainitsemani rytmi on se normaali mitä vahvistetaan päivittäin poikkeuksilla :wave:

Ja mä en laske päikkäreiks alle 30 min nukkumista, esim. kaupassa vaunuissa :) Se on vaan torkahtelua :D
:D Näin jos mä laskisin, niin meillä ei aina nukuttaisi päikkäreitä lainkaan. :D Ja huoh, kunpa meilläkin H nukkuisi kaupassa vaunuissa. Kaupassa siis ei missään tapauksessa nuku, huutelee vaan kärryistä. :D
kaupassa= tarkoitin shoppailemassa, eli en ruokakaupassa käyntiä.

Kylläpäs mä saan taas huonosti ilmaistua itseäni
:|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Juuri pari päivää sitten yritin kovasti miehelle selittää miks kannatta ostaa 400 euron lamppu, ikean 30 euron lampun sijasta (joita meillä siis on, eikä yhtää kallista ;) ) Mutta ei tainnu oikein mennä läpi :whistle:
Ei kannata kuule selittää mitään etukäteen. Meillä mies ymmärtää designin arvon vasta kun näkee sen kotona. B) :kieh: Ja juu, meillä on myös Ikeaa ja vanhoja perintökaluja, kaikki sulassa sovussa keskenään. =) Mitään uusia hankintoja ei tosin olla tehty nyt piitkiin aikoihin. Tuntuu, että nykyään kaikki hankinnat liittyy vauvaan. :p Uups, ja mitään uutta en ole ostanut H:llekaan pitkiin, pitkiin aikoihin. :eek: Jollei siis lasketa niitä kahta Plaston pikkuautoa, mitkä H sai 8kk -lahjaksi. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mistäs sä olitkaan Helmis kotoisin? :wave: *muoks* Kiitos unijutuista, mutta tarkoitin pätkäpäikkäreillä alle tunnin, tai siis näitä 15-45min. päikkäreitä. =)
Siis nimenomaan ne on meillä lisääntymään päin, mutta tuo mainitsemani rytmi on se normaali mitä vahvistetaan päivittäin poikkeuksilla :wave:

Ja mä en laske päikkäreiks alle 30 min nukkumista, esim. kaupassa vaunuissa :) Se on vaan torkahtelua :D
:D Näin jos mä laskisin, niin meillä ei aina nukuttaisi päikkäreitä lainkaan. :D Ja huoh, kunpa meilläkin H nukkuisi kaupassa vaunuissa. Kaupassa siis ei missään tapauksessa nuku, huutelee vaan kärryistä. :D
kaupassa= tarkoitin shoppailemassa, eli en ruokakaupassa käyntiä.

Kylläpäs mä saan taas huonosti ilmaistua itseäni
:|
Juu, ymmärsin. :) Meillä ei siis tasan tarkkaan nuku oltiin sitten missä tahansa kaupassa. H herää heti, kun mennään kauppaan. Haluaa vissiin olla valkkaamassa, mitä ostetaan. Kehen lie tullut... :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Ja muutenkin mä olen juuri sellainen ihminen jota varten nää hullut päivät ja 3+1 päivää on suunnattu. Eli helposti huijattavissa :D

eli tulisin kauempaakin :LOL:
Mä en muuten käynyt 3+1 -päivillä. :eek: :eek: Ajattelin, ettei mun kannata mennä sinne, koska nyt justiinsa ei tarvita mitään ja minä en osaa lähteä kaupasta ostamatta mitään. :ashamed: :headwall: Etenkään tuommoisilta päiviltä. Kuulun siis myös niihin helposti huijattaviin. :wave: Mutta siis, jess, milloinkohan olisin viimeksi jättänyt käymättä 3+1 -päivillä. B) Pitäisiköhän yrittää samaa Hullujen päivien kanssa? :xmas:
 
Heippa mammat :wave:

Noi Hupan haalarit on kyllä hienoja :) Pitäisköhän tehdä retriitti Tallinnan puolelle :D

Onnea Muorin päivänsankarille :flower: Ja muillekin sankareille toki myös :)

Vanamo
on säikähtänyt varmaan niin paljon :hug: Kyllä sitä saa sydän syrjällään olla varmaan niin useasti..Kuinkahan sitä oikein pumppu kestääkään :D

Ihanaa, olin taas tänään joogassa. Kyllä se on vaan niin loisto harrastus. Mä oon käynyt nyt pari kertaa viikossa ja huomaa kyllä, miten taas harjoitteet menee kivasti. Ja ihanaa päästä välillä yksin harrastamaan, ihan henkireikä :) Nyt taitaa seuraava joogakortti jäädä hankkimatta, kun on sen verran tyyristä sitten kht-rahoista :( Harmi sinänsä, kun mä en osaa kotona joogata ollenkaan. aina on koirat sitten siinä nenän edessä haistelemassa tms :D

Päikkäreistä;
meillä siis nukutaan lyhyesti ja ytimekkäästi :D Yöunet on aika pitkät, joten ne varmaan korvaa sitten päikkäritarvetta; eli yöunet on noin. 21-09. Siihen sitten vielä päikkärit päälle, jotka on noin 20-45 min. 2-3kertaa päivässä. Riippuu paljon päivästä neidin nukkuminen ja jos menee liian myöhäiselle, niin ei saa nukahdettua sitten millään..

Hullarit vähän houkuttais, mutta ahdistun aina siitä ihmispaljoudesta..Ja sit tuhlaan "vahingossa" rahaa kaikkeen höppänään. Mainonnan uhri siis täällä :whistle:
 
Mua ärsyttää suunnattomasti se ihmisten pukkiminen ja töniminen ja se, että revitään tavaraa kädestä :kieh: Huomattavasti helpommalla pääsee kyllä, jos menee vähän hiljaisempaan stokkaan, ei ehkä sinne keskustaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä muuten tykkäsin käydä joogassa, mutta oli pakko lopettaa, kun on tuota yliliikkuvuutta nivelissä vähän liikaa ja selkä kipeytyi :( Mutta ihanaa se oli.
Se on niin autuutta. Mulla kolahti Astanga heti, kävin mä ensin hathajoogassa, mutta se oli ihan liian rauhallista mun makuun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Mä taidan jättää hullarit väliin. Tai sit meen yksin. Ihan painajainen ois lähtee keskustan stokkalle vaunuilla :LOL:
Ajattelin ihan piruuttani ottaa vaunut :kieh:
Mun kaverit sano jo ennen pojan syntymää, että et sitten lähde sinne vaunuilla! No vähänkö olis ihanaa töniä oululaisia ihmisiä tieltä pois. Ne tuppaa muutenkin jämähtään ihme paikkoihin |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Mua ärsyttää suunnattomasti se ihmisten pukkiminen ja töniminen ja se, että revitään tavaraa kädestä :kieh: Huomattavasti helpommalla pääsee kyllä, jos menee vähän hiljaisempaan stokkaan, ei ehkä sinne keskustaan :D
Niin no oulu on varmaan vähän hiljaisempi...tai ei ehkä hiljaisempi mutta pienempi
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä muuten tykkäsin käydä joogassa, mutta oli pakko lopettaa, kun on tuota yliliikkuvuutta nivelissä vähän liikaa ja selkä kipeytyi :( Mutta ihanaa se oli.
Se on niin autuutta. Mulla kolahti Astanga heti, kävin mä ensin hathajoogassa, mutta se oli ihan liian rauhallista mun makuun.
Mä haaveilen pilates-kurssista. Se kuulema sopis mun selälle paremmin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä muuten tykkäsin käydä joogassa, mutta oli pakko lopettaa, kun on tuota yliliikkuvuutta nivelissä vähän liikaa ja selkä kipeytyi :( Mutta ihanaa se oli.
Se on niin autuutta. Mulla kolahti Astanga heti, kävin mä ensin hathajoogassa, mutta se oli ihan liian rauhallista mun makuun.
Mä haaveilen pilatse-kurssista. Se kuulema sopis mun selälle paremmin?
Voipi olla. Vaikka voihan sitä joogatakin kevennetysti tietyt liikkeet..Mutta onhan niissä monessa selkä koetuksella.
 
Hipan bebellä näyttäis olevan aika samanlainen rytmi kuin meillä. Meillä tosin käydään unille 20, mutta sitä vastoin heräillään siinä klo 8. =) Joogasta vielä; mä teen aina muutaman aurinkotervehdyksen ja lopuksi lantionpohjia puolilootuksessa, joskus jotain muutakin, joten ei tosiaankaan ole mistään pitkästä harjoituksesta kyse. Jos joogaan, kun H on kotona, niin keskittyminen on tietysti vähän sieltä tännepäin, mutta aika hyvin tuo nykyään ihmettelee siinä maton vieressä. Yleensä näprii ja imeksii joogamaton kulmaa. Olisi ihanaa mennä taas oikeille tunneille, mutten saa aikaiseksi. :ashamed: Eikä nyt tosiaan taida olla varaakaan... Mä olen käynyt vaan mammajoogassa ja siellä meno on muutenkin rauhallisempaa, mutta luulisin, että mulle sopisi paremmin juurikin tuo hatha. Hippa; En muista oonko kysynyt tätä sulta, mutta missä käyt ja mitä maksaa? :wave: *muoks* Ja oletko kauan harrastanut?
 
Ieva, ei se niin paha täällä ole, esim. illalla kasin aikaan. ja oikeasti pääsen varmaan yksin, jeeeeee!
Keväällä, kun vauva oli pienoikainen vielä ja pääsin vasta illalla, niin kaikki oli jo menny, mitä menin hakemaan :/ ja silloin mulla oli lahjakortteja 700 eurolla :eek: mutta ilman jäätiin. Ei ole enää lahjakortteja :whistle:
 
Ne mun saappaat tulee pe myyntiin klo 8 ja mulla olis yhdeksältä työhaastattelu...mutta en taida kehdata mennä sinne keltainen pussi kädessä :whistle: Pitää keksiä jotain...Haluan ne saappaat ihan välttämättä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Hippa; En muista oonko kysynyt tätä sulta, mutta missä käyt ja mitä maksaa? :wave: *muoks* Ja oletko kauan harrastanut?
Mä oon käynyt siellä Astangajoogakoululla, Annankadulla. Niillä on kolme omaa salia Hkissä ja etäpisteitä on muutamia muita mm. Puotilassa ja Tiksissä, ainakin. Se on aika suolainen hinta, jos ostaa 10 kerran kortin (vaikka sieltä saa äitiyslomalaiset alennusta *hatun nosto*), oiskohan jotain 70 euroa? Ja aikaa käyttää kortti on 3 kuukautta, se on siis ihan hyvä pakote :D. Mä harrastin noin 6 vuotta sitten tosi aktiivisesti astangaa, nyt aloitin uudelleen 6 viikkoa synnytyksen jälkeen :)
 

Yhteistyössä