heissan :wave:
Meillä kokeiltiin tänään
hirssipuuroa; ei tosiaankaan mennyt alas. Maku olisi varmaan ollut ihan jees, mutta on niin rakeista, että ylös tuli. Hattara siis yökki ja lopulta ihan oksensi.
H on syönyt sormiruokia (kurkkua, riisikakkua, maissinaksua, patonkia, ruisleipää) jo kauan ja osaa mutustella niitä ihan oikeaoppisesti. Mutta sitten kun tarjoaa karkeampaa sosetta tai puuroa, alkaa järkyttävä kakominen, mikä on pari kertaa päättynyt ihan oksentamiseen.
Antakaas nyt kokeneemmat ja viisaammat neuvoja, että
miten ihmeessä tytön saisi totutettua karkeampiin soseisiin. :attn: :attn:
Turvaistuivinkeistä kiitoksia kaikille :flower: Pitääpi tosiaan miettiä vielä tuota istuinhommaa. :/ Mä olen täällä lueskellut noita teidän istuinpähkäilyjä, huh huh, mitä touhua näköjään. Ja näköjään noissa testeissä on jotain perää, kun ainakin asennuksesta, ts- väärinasennuksen mahdollisuudesta on monilta istuimilta mennyt pisteitä. :/ Meinaan siis, että eipähän näköjään sitten ole kaikkien istuinten asennus ihan yksinkertaisimmasta päästä. Ja
fifi, kyllä se nyt vähän siltä näyttää, ettei kaukalolle ole enää tarvetta. Olemme nyt onnellisia ja tyytyväisiä tähän tilanteeseen. :heart:
Meillä noita
pätkäpäikkäreitä (20-30min.) on nukuttu koko ajan, joten olen iloinen, jos tyttö nukkuu 40-50 minuuttia kerran pari viikossa.
Eroahdistusta on täälläkin havaittavissa, vessassa ei tosiaan saa käydä rauhassa. Kumma, että jos äiti on näkysällä niin sitä suvaitaan leikkiä ja touhuta pitkiäkin aikoja itsekseen, siten että voi itse vaikka meikkailla, syödä, lueskella tai tehdä kotihommia, mutta hirmuinen haloo syntyy heti, jos jäädään sekunniksikin yksin olohuoneeseen. :kieh: Ihanaahan se toisaalta on, mutta välillä kyllä tuntuu siltä, että olisi ihan mukavaa, jos vauva nukkuisi vaikka yhdet pitkät päiksyt päivässä.
Hullareiden kuvasto tuli tänään. Reiman haalari näyttäisi olevan tarjouksessa. Ja tarjouksessa olisi myös aivan ihana Puppy-jakkara, mitä himoitsen.
No, taitaa jäädä kauppaan, kun on sen verran tyyris kuitenkin. :xmas: