***Helmet 2008*** viikko 40

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Esikko oppi toissapäivänä käyttämään lasten saksia...nyt on silppuu joka puolella... Esikko silppuaa, äippä kerää ja kuopus yrittää tunkee vaivihkaa kaikki käsiinsä saamat paperinpalat suuhunsa... |O No, siinäpä riittää puuhaa tälle perheelle... :LOL:
Verhoja ja pöytäliinoja kannattaa alkaa pitää silmällä...nimim. kokemusta on :whistle: ;) :LOL:
Tuo mein 8v silppusi lastenkamarin verhot joskus 5 vuotiaana...ihan vaan kokeili miten se kangas leikkaantuu :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tuo mein 8v silppusi lastenkamarin verhot joskus 5 vuotiaana...ihan vaan kokeili miten se kangas leikkaantuu :whistle: :LOL:
:LOL: Kaikkee ne keksii! Meillä onneks on säästytty noilta, toisin voi tän pojan kanssa käydä :whistle:
Kokeilunhalua tai mitä lie :whistle: Oli se vähän tahmeempaa ollu leikata sellasilla lasten saksilla kun paperi :LOL: :LOL: Mulla on ne verhot edelleen tuolla tallessa :D
 
Jahve ootko lähettäny mulle salaa ylimääräistä energiaasi???? :eek:

Meitsi tyhjensi kaksi makkaria turhasta roinasta...imuroin ja pesin lattiat...otin verhot veks ja pesuun...lakanat vaihtoon... On komeeta nyt ja KAIKUU.... :LOL:

*muoks. nyt mulla on vaan ongelma... :LOL: Yläkerran aula on täynnä tavaraa ja oon päättäny että yhtään roinaa en kanna enää takaisin noihin makuuhuoneisiin... Siinä mulle operaatiota huomiselle...jos nuo muksut nyt sitte on sillä päällä että antaa äipän vähä tehdä kotitöitä... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Verhoja ja pöytäliinoja kannattaa alkaa pitää silmällä...nimim. kokemusta on :whistle: ;) :LOL:
Tuo mein 8v silppusi lastenkamarin verhot joskus 5 vuotiaana...ihan vaan kokeili miten se kangas leikkaantuu :whistle: :LOL:
Meillä onkin kuviosakset...tulee hienot verhot ja pöytäliinat... :whistle: =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Ai noi hinnat ei ees pidä paikkaansa, no sit! Mut kiva kun ei tiiä mitä puku oikeesti maksaa :eek:
No ei ne ainakaan kalliimpia ole mitä ilmoittavat! :LOL: Tilausvahvistuksessa selvisi että hinnasta on vielä napsastu pois ja puvuthan maksetaan vasta sen mukana tulleilla tiedoilla-kyllähän niillä tuolla nettisivuilla lukee että ale, mut luulin että koskee vaan niiden liikkeitä. En kyllä tiedä miten pitkään niillä tuo alekka on, mut ihan kiva yllätys kyllä oli kun vahvistusta luki! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Onnea pilviksen esikolle! :flower: Saksien käyttö onkin hieno taito! =) Kuinkas vanha sun esikoinen olikaan? :wave:
Esikko on 3v3kk...en tiiä minkä ikäisenä tuollainen taito yleensä opitaan... =)
Meillä tais olla 4-vuotisneuvolassa, kun lykkäsivät sakset käteen esikoiselle ja piti leikata jotain viivaa pitkin. Mä katoin kauhuissaan, kun en ollu kotona saksia antanu, mutta hyvinhön se leikkaaminen suju.
 

Yhteistyössä