Mulla on ollu Gudaksen ja sit semmosen kun Jari Lindroos (tais muuten pelata Jokereissa JYPin jälkeen) mailat. B)
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Oliskos sulla jotain vipinöitä Pikku-Hakin kanssa?
Tuon ikäisenä minäkin fanitin. :xmas: Jotkut kaverit fanitti N.K.O.T.B.:a, minä ja pari muuta JYPiä ja lätkää. Ja Selänne oli muuten Silloin siis. B)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Oltiin siis sillon joku 11-12 vee :saint:
*pissat housussa*Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Meitsi on vaan fanittanu Matti Nykästä niinkos noista urheiljiapoijjista
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Meitsi on vaan fanittanu Matti Nykästä niinkos noista urheiljiapoijjista
Mie ja mun kaveri roikuttiin täällä hallilla melkeen 24/7...vähänkö muut katto kieroon, kun ne just fanitti jotaan Nyykkäreitä tmsAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Tuon ikäisenä minäkin fanitin. :xmas: Jotkut kaverit fanitti N.K.O.T.B.:a, minä ja pari muuta JYPiä ja lätkää. Ja Selänne oli muuten Silloin siis. B)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Oltiin siis sillon joku 11-12 vee :saint:
Mein esikolla on melkeen sellanen samanlainenAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:ja mikä ihana takatukkaki :saint:
Emmää vaa tiiäAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Eikös ne takatukat ollu taas muotia just?