***HELMET 2008*** Syysviikko 36 (2. pino)

Mie oon niiiiiiiin turhautunu tällä hetkellä.
Oon päivän metästäny VALKOISIA vaahtokarkkeja pojun kakkuseen. Päivllä sittari ja joku halpiskauppa, viikolla kyttäilin jo prismassa ja ei ollu. No laitoin pojun nukkumaan yöuniaan ja lähin kaupunkiin että käyn videovuokraamoissa. Kahessa makuunissa ja yhssö filmtownissa kävin ja tuloksetta! :kieh: Ei saanut poika sitten huomiseksi kakkua vaikka mummikin tulis :heart: :ashamed: Eikä mulle kelvannut värilliset vaahtikset sen takia ku niistä ei välttis sinistä saa tekemälläkään ja tarvin myös jonkin verran valkoista taikinaa.. Mut huomenna mennään haaparantaan ja siellä joku iso karkkikauppa ja jos siellä ei oo nii sitte suutun |O

 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Mie oon niiiiiiiin turhautunu tällä hetkellä.
Oon päivän metästäny VALKOISIA vaahtokarkkeja pojun kakkuseen. Päivllä sittari ja joku halpiskauppa, viikolla kyttäilin jo prismassa ja ei ollu. No laitoin pojun nukkumaan yöuniaan ja lähin kaupunkiin että käyn videovuokraamoissa. Kahessa makuunissa ja yhssö filmtownissa kävin ja tuloksetta! :kieh: Ei saanut poika sitten huomiseksi kakkua vaikka mummikin tulis :heart: :ashamed: Eikä mulle kelvannut värilliset vaahtikset sen takia ku niistä ei välttis sinistä saa tekemälläkään ja tarvin myös jonkin verran valkoista taikinaa.. Mut huomenna mennään haaparantaan ja siellä joku iso karkkikauppa ja jos siellä ei oo nii sitte suutun |O
Pienestä se on joskus kiinni :LOL: mä olen just tuollainen...jos haluan jotain tiettyä niin muut ei kelpaa. Mua kyllä kovasti kiinnostaa se vaahtistaikina. kerro miten käy
 
Nyt päivän saldoon..

Ruokaa meillä menee seuraavasti.

5-7 aamutissi
8-10 aamupuuro hedelmä/marjasoseen kera
11-14 kasvislihasose
14-16 hedelmäsose
17-18 hedelmösose
20-20.30 iltapuuro ja hedelmä/marjasose

Kellonajat menee nykyään persiilleen ku poju saattaa nukkua kahenki tunnin päikkäreitä, mitä ei oo tehny piiiitkään aikaan.. Ja tissiä syödään joka välissä jos mieli tekee.
Mietin et mihi väliin mie vielä yhen liharuoan laitan mut sumplimalla eiköhä onnistu..

Jahvetille ja minnille :hug:

Poju lähtee huomenn yökylään ekaa kertaa :'( Neuvolatäti sano että ei sais soitella perään, taidanpa soitella joka välissä :heart:

Hampaita meillä ei ole, mutta ikeniä harjataan/jynssätään pakkauksen hamppiharjalla. Neuvolasta saatu harja sai uuden omistajan tänään..
Neukkutäti myös sanoi että hammastahnaa ei ennen ku ite osaa sylkeä ja että harjaa ei sais antaa lapselle ettei totu leikkimään.. Kyllä meillä itekki tehdään tuttavuutta harjaan :heart:

Mut sain tuossa vähän siivoskeltua ja jos painuis pehkuihin pikapuolin..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Mietin et mihi väliin mie vielä yhen liharuoan laitan mut sumplimalla eiköhä onnistu..

että harjaa ei sais antaa lapselle ettei totu leikkimään.. Kyllä meillä itekki tehdään tuttavuutta harjaan :heart:
Oisko tuohon klo 17-18 hedelmäsoseen paikalle? =)

Ja tuohon harjajuttuun, niin voi pyssyt ja puukuulat sentään!
:headwall: Ettei totu leikkimään... huh huh... :LOL: :LOL: Ihmeellisiä neuvoja kyllä satelee noilta neuvolatädeiltä välillä. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
ja ei taida kellään olla jutun juurta :LOL:
--ei oikeen irtoo :snotty:
Mihin se on juuttunut? Auttaisko öljy tai fairy?
--no joo...ei taija auttaa...vähän kurjia kuulumisia kotikonnuilta :/
Voi ei, sori huono juttu :ashamed:
:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Hampaita meillä ei ole, mutta ikeniä harjataan/jynssätään pakkauksen hamppiharjalla. Neuvolasta saatu harja sai uuden omistajan tänään..
Neukkutäti myös sanoi että hammastahnaa ei ennen ku ite osaa sylkeä ja että harjaa ei sais antaa lapselle ettei totu leikkimään.. Kyllä meillä itekki tehdään tuttavuutta harjaan :heart:

--mitä hemmetti sit tuol vauva lehessä sanotaan et lasten fluoritahnalla pitäs het pestä ku hampaat ( siis en sulle "kiroo" vaan ihan yleisesti kun nää asiantuntijat ei itekkään tiiä mikä on se "suositus" :kieh: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
ja ei taida kellään olla jutun juurta :LOL:
--ei oikeen irtoo :snotty:
Mihin se on juuttunut? Auttaisko öljy tai fairy?
--no joo...ei taija auttaa...vähän kurjia kuulumisia kotikonnuilta :/
Voi ei, sori huono juttu :ashamed:
:hug:
--juu ei haittaa, mistäs tämmössii voi tietää, joskus ku ei irtoo muuten vaan :)

 

Yhteistyössä