Helmet 2008 ***syksy 2009***

Kuulkaas, kunhan tuo marraskuun loppupää koittaa niin voisin niitä pieniä vaatekappaleita vaikka teiltä edestä ostaa...kunhan nyt saa edes hiukan vihiä et mimmosta kantsii hommailla. (punasta vai sinistä)...mää kun möin aika paljon kirpparilla pois noita pienimpiä...ja nyt harmittaa :ashamed: :snotty: :whistle:
Tosin voihan niitä sellasia neutraaleja värejä ja esim .limen vihreää ja oranssia ostaa nytkin...et saa laittaa esimerkkejä vaik yv:nä mitä ois tarjolla :)
bodeja ja puolipotkareita ainakin tarviin...mut ei kiireitä kun keväällä vasta niitä tarvitaan :D

Poju on alkanut nukkua nyt isojen poikien sängyssä. hyvin nukkuu onneks.
Ruokakin maistuu niin mainiosti että isosiskon ruuasta aletaan oman loputtua jo lokkia ruokaa :D pohjaton maha pojulla :D

puhetta myös alkanut tulla todella paljon. rekat ja kaivurit on in. Puuhapete myöskin :D
sekä palomies sami :)

Meillä Bulgarian reissu meni makoisasti. Lentomatkat oli kivoja eikä lapset pelänny/itkeny oollenkaan! :) meressä päästiin uimaan ja ilmat oli ihan kivoja myös. pari tosi kuumaa päivää ja sitten hieman syksyisempiä mutta ihan lämpösiä päiviä....kaikenkaikkiaan mahtava reissu! <3

Tyttö aamulla sanoi että hän haluaisi meille pikkuvauvan. ja syöttäisi sille tuttipullosta maitoa. sit tokas et mistäs niitä voi ostaa? mä vaan sanoin et en tiedä! niin neiti sano et kyllä isi ostaa minulle! :D

jees, mut nyt hommiin...illaks pitäs töihin kiiruhtaa :/

Jepsu sekä muksut

 
Tää on ollut kamalan pahoinvoinnin kimpussa nyt jo monta viikkoa...toivottavasti kohta helpottaa. Alkaa nimittäin pää hajota :headwall: :headwall: Ja siks mua ei ole näkynyt. Nukkumassa olen jo yhdeksältä, viim. kymmeneltä. Väsymys on uskomaton.

Just siis luitte oikein B) Pullat on uunissa :heart: tai siis vaan yks pulla :LOL:

Matkalle ollaan lähdössä syyslomalla, kunhan pojan korvat ovat terveet. kuukauden aikana on siis ollut kolme tulehdusta, nyt meneillään kolmen viikon a-kuuri ja varan vuoksi myös lähete putkitusjonoon.

Työt loppuu joulukuussa, mutta nyt se ei edes harmita :D

Että sellasta täällä...ja ei mitään kommentteja fb:n puolelle, kun ei olla vielä kerrottu edes perheillemme :whistle:
 
Onnea Helmis ja pulla! =) :heart: Ja muillekin samassa tilassa oleville. :D

Itsekin olen tässä haikaillut että esikoinen oli juuri samaa ikää kuin poika nyt, kun tuo päätti ilmoitella tulostaan... no haikallahan aina voi. ;)

Meille ei oikein kuulu mitään sen kummempaa että osaisi edes kertoa. :D Pientä flunssaa taas liikkeellä syksyn kunniaksi. Ja poika on alkanut ihan oma-aloitteisesti hakeutua vessanpöntölle, laiska äiti ei edes ajatellut aloittaa koulutusta ennen kevättä, joten kai se oli pakko itse ruveta. :xmas: Esikoisen kanssa kävi ihan samalla tavalla. :LOL: Vaipat on kyllä käytössä vielä mutta muutaman kerran päivässä poika pyytää päästä vessaan ja aina muutaman pisut tai kakat saadaan saalistettua päivän mittaan. =)
 
Iltaa :wave:

Oikein suuret onnittelut Helmikselle pullasta :flower: ;) :heart:

Täällä odotellaan edelleen, laskettu aika oli ja meni (eilen), eikä näytä tyyppi ulos haluavan masusta :whistle:

Elämä on aika tasaista, mutta silti jokseenkiin koko ajan muuttuvaa. Pojasta on jo kasvanut niin iso :heart: Puhetta tulee pulppuamalla, kolmeakin sanaa peräkkäin :D R-kirjainta ei tule kuin kurkkuäänteenä joissakin sanoissa, mutta muuten yllättävän selkeää puhetta. Ja ennen kaikkea, poika on oikeastaan jo päiväkuiva ollut muutaman viikon :D Toki vahinkoja vielä sattuu leikin tiimellyksessä ja yli tunnin pituisilla reissuilla on vielä vaippa varuiksi (paitsi kyläpaikoissa, joista löytyy potta) sekä öisin. Kakkaahan meillä ei vaipassa ole näkynyt 10kk iän jälkeen juuri ollenkaan. Toivon, että meillä olisi melko pian vain yksi vaipatettava..

Meillä mies on nyt ryhtymässä yrittäjäksi ja sekin on tähän arkeen hiukan muutoksia tuonut ja tuo varmasti jatkossa entistä enemmän :whistle: Miestä ei siis paljon kotona ole näkynyt, kun työskentelee vielä toisen palveluksessa ja järjestelee asioita oman firman suhteen. Mua on vaivannut raskauden loppuajan väsymys ja nyt viime päivinä uskomaton laiskuus :ashamed: Saan oikein repiä itseni kotihommiin ja raahautua väkisin pojan kanssa ulos. Onneksi nyt on niin kamala sää ollut, että sen varjolla olen kehitellyt pojalle aktivitettia sisätiloissa ja hyvin on viidytty kotosallakin =)

Vauvanhakureissua odotellessa siis :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
siis hui kristlle kun aika on menny nopeaa :eek: tsemppiä viimeisiin päiviin :wave:
Älä muuta sano, aika on kadonnut jonnekin, en mä mielestäni ole vielä yli 9kk odottanut :eek: :eek: :D Joka ilta mä toivon, että seuraavana yönä jotain tapahtuisi, mutta mikäs tässä odotellessa, kun hyvin voin ja muljailusta päätellen masussakin kaikki ok :D
 
B)

Tsemppiä Kristelle loppusuoralle ja vauvahakureissulle! =) :heart:

Ja Helmerille Onneaonnea pikkukakkosesta :heart: mä jo vähän näitä uutisia jostain syystä odottelinkin! =) Teillähän tulee lapsille sitten aika samansuuruinen ikäero kuin meidän muruilla on.

Niin ne toiset äitiyslomia aloittelee ja odottelee ja toisilla ne on takana päin... :snotty:
 
Onnittelut Helmis :flower: Vauvauutiset on aina niin ihania!

Olen ollut hieman apealla tuulella, enkä ole saanut kirjoiteltua aikoihin. Tytöllä on tosiaan ollut jäykkyyttä kävelyssä jo usean viikon, niin kuin silloin joskus kirjoittelin. Lauantaina se äityi jo sellaiseksi, että tyttö vältteli kävelyä ja toinen jalka myös turposi. Kävimme päivystyksessä ja saimme lähetteen Lastenklinikalle. Siellä sitten vierähti tämä päivä. Otettin verikoetta, virtsanäytettä, ultraääntä ja röntgenkuvaa. Ne mitä tuloksia tuli tänään, olivat ok. Lisää tietoa tulee perjantaina ja sitten ensi viikolla. Kovasti tilanne vaihtelee. Välillä tyttö on ihan ok ja välillä ei juuri suostu kävelemään. Toinen jalka myös "lukittuu", niin että tyttö kävelee ihan suoralla jalalla. Tietysti sitä vain toivoo, että ei olisi mitään vakavaa.

Muuten meneekin ihan kivasti. Maanantai oli ensimmäinen päivä, kun tyttö ei aamulla päiväkodilla roikkunut miehen jalassa, vaan meni suoraan leikkimään. Suloista oli myös kuulla, että poika oli tänään kaivannut tyttöä päiväkodissa. Heillä menee siis siellä oikein mukavasti =)

Nyt pitäisi mennä nukkumaan, että jaksaa taas töihin :/
 
Helmeri :wave: Onnittelut! :heart: (täällä myös suurinpiirtein samalla ikäerolla nää kaksi aarretta). Nyt sitten odotamme! :D P.s. täällä ei pullaa...tai on, mut korvapuustia :xmas:

Kristelle Nauti vielä kun voit! ;) Kohta saat vauvelin syliisi. :wave:

metu Toivotaan että vaiva helpottaisi tytöllä pian. :hug:
 

Yhteistyössä