Helmet 2008 ***syksy 2009***

Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Kengännumeroista: meillä pojan superfitit kokoa 23 ja vikingit 25 :eek: Kun irrottaa ne sisäpohjat, niin ovat samankokoiset eli ei voi pelkkään kangännumeroon tuijottaa, vaihtelee aika tavalla merkistä riippuen...
Musta nuo Vikingit on kyllä malliltaan paljon leveämpiä, joten vaikuttaahan sekin "suurentavasti" kokoon.
Pointti mulla oli, että mä en esimerkiksi tiedä, mikä pojan kengännumero on, ku se vaihtelee merkistä riippuen. Luulen sen olevan 23, mutta tosiaan noissa vikingeissä se on 25.
Aika jännä...tytyllä on myös vikingin vk-kengät kokoa 25 ja samaa kokoa on myös kahdet toisen merkkisetkin kengät ja kaikissa se sama 1½cm vara eli on just oikea koko neidille-ja kaikki kolme paria koon 23 kenkiä jäi samaan aikaan pieniksi. :whistle: Ja vikingit kengät on kuitenkin mun mielestä ollut mitoiltaan sieltä reilummasta päästä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Mä en oo koskaan oikeen tajunnu tota BB:tä, joka kaudesta pakolla kattonu yhen jakson ja se on riittäny. Kerrankin joku sarja mihin mä en jää koukkuun :LOL:
Sama täällä! =) Tosin en oo kattonut yhtään jaksoa. :xmas:

...kaksi muuta sarjaa joita en seuraa ovat kauniit ja urheat sekä salatut eläimet B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Joku nukahti taas BB:n aikana soffalle...siitä meinaa tulla PAHA tapa :xmas: |O :eek: :LOL: :saint:
Mä katsoin pari ekaa kautta, mutten enää jaksa. Se on jotenkin jo niin nähty. :x :x :x Muutenkin nämä ns. reality-sarjat tuntuvat nykyisin jotenkin tosi typeriltä. :/
Mie oon varmaan vaan niin utelias :D :p
Mie en oikeestaan ees muuta töllöstä kato, kun näitä tositeeveejuttuja =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Mä en oo koskaan oikeen tajunnu tota BB:tä, joka kaudesta pakolla kattonu yhen jakson ja se on riittäny. Kerrankin joku sarja mihin mä en jää koukkuun :LOL:
Sama täällä! =) Tosin en oo kattonut yhtään jaksoa. :xmas:

...kaksi muuta sarjaa joita en seuraa ovat kauniit ja urheat sekä salatut eläimet B)
Salattuja tulee katottua penskojen kanssa :saint: =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Mä en oo koskaan oikeen tajunnu tota BB:tä, joka kaudesta pakolla kattonu yhen jakson ja se on riittäny. Kerrankin joku sarja mihin mä en jää koukkuun :LOL:
Sama täällä! =) Tosin en oo kattonut yhtään jaksoa. :xmas:

...kaksi muuta sarjaa joita en seuraa ovat kauniit ja urheat sekä salatut eläimet B)
Voi sie jäät paljosta paitsi :LOL: :whistle:
Mie katon kaikkia noita.. :xmas: Tai no kaunarit kerran kaks viikossa mutta kuha perässä pysyy :D

siskolla ollaan yökyläilemässä.. poju viihtyny ku kavereita kenen kans leikkiä ja touhuta ja ennen kaikkea on ihmisiä ketä katella :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Mä en oo koskaan oikeen tajunnu tota BB:tä, joka kaudesta pakolla kattonu yhen jakson ja se on riittäny. Kerrankin joku sarja mihin mä en jää koukkuun :LOL:
Ja peesi tähänkin!!! Paitsi etten oo kattonu ku vaan yhden jakson joskus aikoinaan.... Tulee sellanen olo, et mul on omakin elämä, en jaksa toisten touhuja kattella, tai ainakin luulen, et mul on elämä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Joku nukahti taas BB:n aikana soffalle...siitä meinaa tulla PAHA tapa :xmas: |O :eek: :LOL: :saint:
Mä katsoin pari ekaa kautta, mutten enää jaksa. Se on jotenkin jo niin nähty. :x :x :x Muutenkin nämä ns. reality-sarjat tuntuvat nykyisin jotenkin tosi typeriltä. :/
Mie oon varmaan vaan niin utelias :D :p
Mie en oikeestaan ees muuta töllöstä kato, kun näitä tositeeveejuttuja =)
Mä en kato koko tölsyä oikeestaan ollenkaan. Yhdet uutiset pyrin katsomaan päivittäin ja silloin tällöin tulee joitain ajankohtais- ja keskusteluohjelmia sekä elokuvia katsottua. Punttisalilla jos olen Salkkareiden aikaan, niin crossaria polkiessa tulee sitä seurattua, joten siinä sarjassa pysyn suht kärryillä. Ei ole aikaa katsella telkkaria, eikä sieltä tule mitään mua kiinnostavaa.
 
Nukkuuko kenenkään helmi vielä ulkona päikkäreitä?
Meillä nyt opetellaan sisällä nukkumista, koska ei tahdo poitsu enää rattaisiin mahtua (muuten saisikin mun puolesta nukkua ulkona vaikka armeijaan lähtöön asti). Tänään tosin nukkui taas ulkona, kun oli iskän kanssa kahden päivällä ja se oli helppo ratkaisu iskälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Joku nukahti taas BB:n aikana soffalle...siitä meinaa tulla PAHA tapa :xmas: |O :eek: :LOL: :saint:
Mä katsoin pari ekaa kautta, mutten enää jaksa. Se on jotenkin jo niin nähty. :x :x :x Muutenkin nämä ns. reality-sarjat tuntuvat nykyisin jotenkin tosi typeriltä. :/
Mie oon varmaan vaan niin utelias :D :p
Mie en oikeestaan ees muuta töllöstä kato, kun näitä tositeeveejuttuja =)
Mä en kato koko tölsyä oikeestaan ollenkaan. Yhdet uutiset pyrin katsomaan päivittäin ja silloin tällöin tulee joitain ajankohtais- ja keskusteluohjelmia sekä elokuvia katsottua. Punttisalilla jos olen Salkkareiden aikaan, niin crossaria polkiessa tulee sitä seurattua, joten siinä sarjassa pysyn suht kärryillä. Ei ole aikaa katsella telkkaria, eikä sieltä tule mitään mua kiinnostavaa.
Peesi =)
Tulisin toimeen ilman teeveetä, mut tieskaa en pois antas ;)
 
Mie oon kehittäny nyt ongelman että pitäs neidille löytää toppahaalari ja kengät enneks lähen töihin...2vko aikaa :whistle: :xmas: :D
Pojille onneks menee viimetalviset takit+housut (oli viime talvena vähä reiluja), ostetaan sit alesta uusia...kengät pitäs niillekin kattoo.
 
Eipä sitä kauheasti tule telkkaria katsottua itsekään, vaikka tykkäisin kyllä enempi katella dokumentteja ja elokuvia jos vaan antais aika myöden...Uutiset tulee katottua ja sarjoista säännöllisesti C.S.I:tä nyt kun tehiskin loppui. Salkkarit, kaunarit ja BB on :x kanava kääntyy kyllä samantien jos sattuu sellanen tuuri käymään että on just silloin töllön ääressä mitä kyllä (onneksi) harvoin tapahtuu...
 

Yhteistyössä