Meillä neiti löysi mun kätkön #3:n vanhoja 5 koon vaippoja ja välttämättä haluaa ne jalkaan...ne on niiiiiin paljon parempia kun omat Pikkasen lököttää haarusistaAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Meil on torstaina molempien lasten lekurineuvolat Jätkä vähä myöhäs, neiti vähä aikases Jätkä tais viimeks olla 85 senttiä, saas nähä mitä nyt. Semmonen rimpula se on vieläki että ei varmaa oo 11 kiloa rikki vielä Siskosa menee kohta jo ohi Kätevää kun molemmat käyttää samoja vaippoja
Tyty on sentään luikku vaikka onkin pitkä, mut kohta toppavaatteet korjaa senkin asian... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Kyllä noilla senteillä Gracoon mennään vielä pitkään =) :heart: mut kun tyty on nyt sen karvaa vaille 90cm ja kasvaa kohisten edelleen niin ei ole kauaa kun menee jo survomisen puolelle että tytyn siihen saa...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:1½v neuvola on vasta loppukuusta, mut oma veikkaus siinä 78cm hujakoilla ja vaaka näyttää vaatteet päällä tasan 10kg =)Alkuperäinen kirjoittaja Anno:minkä kokonen Jahve teijän tättähäärä on nyt?
*muoks* Pojat ollu tän kokosia 1veenä...neiti nyt siis 1v7kk...
Mut ei ne kauaa oo pieniäAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Meillä kaksitasonen olis paljon toimivampi just miehen yövuorojen takia...on melkoista lystiä yrittää pitää 3v ja 1½ hiljaisina yhdessä tasossa ja näissä neliöissä. :xmas: Melkein ollaankin sit muissa maisemissa kun mies nukkuu.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mehän tosiaan sitä 2 kerroksista meinattiin alkaa rakentaa...mut eieiei...onneksi luovuin siitä unelmasta :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:2-kerroksinen rivari kelpais mullekin. Ja tossahan niitä olis ihan uusia tyrkyllä, mut siihen hintaan saa ollakin kun ovat vielä osaomistusasuntoja. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Tuo mitä me nyt kattellaan on 2-kerroksinen rivari, kolmio ja 77,5m2. Valmistuu 10/10. Toivottavasti saadaan se. Voi olla meinaan muitakin halukkaita... Niin, ja meillehän ei siis lisää lapsia ole tulossa.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meilläkin oli sillon 2 lapsen kanssa 78 neliöö, rivari...oikeen hyvin mahtu =)Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Meilläkin on eka oma, tai no pankinhan tämä on. Ja neliöitä se 75-sen yhden huoneen verran jos lisää joskus sais niin piisais oikein hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Tää onmeidän eka oma ja nelsuja on 50. |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Korjaan..meidän ekassa VUOKRA-asunnossa oli 59 neliöö ja ekassa OMASSA 45 neliöö... =)
Tossa vuokra-asunnossa vuokra oli 1800 markkaa...ja oli alle 5v vanha talo.
Sitte ku kolmas ilmotti tulostaan, ni pistettiin myyntiin
Kyllä kaikki yhessä tasossa on NIIN paljon toimivampi =) Mut kuka tykkää
Alhaalta ylös: peseytymiskerros + pyykkitupa, oleilukerros + syöminen ja ylhäällä nukkumiskerros... Vaihtelua elämään :snotty: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Puolensa ja puolensa. Yhdessä kerroksessa kaikki tosiaan on siinä "lähellä", mutta muutamien kavereiden kohdalla olen huomannut, että kerroksittaiset voi myös olla tosi kivoja. On niinkun oleilukerros ja nukkumiskerros.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mehän tosiaan sitä 2 kerroksista meinattiin alkaa rakentaa...mut eieiei...onneksi luovuin siitä unelmasta :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:2-kerroksinen rivari kelpais mullekin. Ja tossahan niitä olis ihan uusia tyrkyllä, mut siihen hintaan saa ollakin kun ovat vielä osaomistusasuntoja. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Tuo mitä me nyt kattellaan on 2-kerroksinen rivari, kolmio ja 77,5m2. Valmistuu 10/10. Toivottavasti saadaan se. Voi olla meinaan muitakin halukkaita... Niin, ja meillehän ei siis lisää lapsia ole tulossa.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meilläkin oli sillon 2 lapsen kanssa 78 neliöö, rivari...oikeen hyvin mahtu =)Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Meilläkin on eka oma, tai no pankinhan tämä on. Ja neliöitä se 75-sen yhden huoneen verran jos lisää joskus sais niin piisais oikein hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Tää onmeidän eka oma ja nelsuja on 50. |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Korjaan..meidän ekassa VUOKRA-asunnossa oli 59 neliöö ja ekassa OMASSA 45 neliöö... =)
No seki toki riippuu pohjasta =)Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Puolensa ja puolensa. Yhdessä kerroksessa kaikki tosiaan on siinä "lähellä", mutta muutamien kavereiden kohdalla olen huomannut, että kerroksittaiset voi myös olla tosi kivoja. On niinkun oleilukerros ja nukkumiskerros.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mehän tosiaan sitä 2 kerroksista meinattiin alkaa rakentaa...mut eieiei...onneksi luovuin siitä unelmasta :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:2-kerroksinen rivari kelpais mullekin. Ja tossahan niitä olis ihan uusia tyrkyllä, mut siihen hintaan saa ollakin kun ovat vielä osaomistusasuntoja. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Tuo mitä me nyt kattellaan on 2-kerroksinen rivari, kolmio ja 77,5m2. Valmistuu 10/10. Toivottavasti saadaan se. Voi olla meinaan muitakin halukkaita... Niin, ja meillehän ei siis lisää lapsia ole tulossa.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meilläkin oli sillon 2 lapsen kanssa 78 neliöö, rivari...oikeen hyvin mahtu =)Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Meilläkin on eka oma, tai no pankinhan tämä on. Ja neliöitä se 75-sen yhden huoneen verran jos lisää joskus sais niin piisais oikein hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Tää onmeidän eka oma ja nelsuja on 50. |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Korjaan..meidän ekassa VUOKRA-asunnossa oli 59 neliöö ja ekassa OMASSA 45 neliöö... =)
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alhaalta ylös: peseytymiskerros + pyykkitupa, oleilukerros + syöminen ja ylhäällä nukkumiskerros... Vaihtelua elämään :snotty: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Puolensa ja puolensa. Yhdessä kerroksessa kaikki tosiaan on siinä "lähellä", mutta muutamien kavereiden kohdalla olen huomannut, että kerroksittaiset voi myös olla tosi kivoja. On niinkun oleilukerros ja nukkumiskerros.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mehän tosiaan sitä 2 kerroksista meinattiin alkaa rakentaa...mut eieiei...onneksi luovuin siitä unelmasta :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:2-kerroksinen rivari kelpais mullekin. Ja tossahan niitä olis ihan uusia tyrkyllä, mut siihen hintaan saa ollakin kun ovat vielä osaomistusasuntoja. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Tuo mitä me nyt kattellaan on 2-kerroksinen rivari, kolmio ja 77,5m2. Valmistuu 10/10. Toivottavasti saadaan se. Voi olla meinaan muitakin halukkaita... Niin, ja meillehän ei siis lisää lapsia ole tulossa.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meilläkin oli sillon 2 lapsen kanssa 78 neliöö, rivari...oikeen hyvin mahtu =)Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Meilläkin on eka oma, tai no pankinhan tämä on. Ja neliöitä se 75-sen yhden huoneen verran jos lisää joskus sais niin piisais oikein hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Tää onmeidän eka oma ja nelsuja on 50. |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Korjaan..meidän ekassa VUOKRA-asunnossa oli 59 neliöö ja ekassa OMASSA 45 neliöö... =)
Se voi olla Just katoin että 84 senttiä oli toukokuussa... Se kyl näyttääki vielä pidemmältä mitä on kun tukasta tulee muutama sentti viel lisääAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Annon poitsu taitaa olla edelleen samoissa mitoissa meidän hongankolistajan kanssa...
Enemmän kuin mitä meillä on koko kämpässä!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä on 70 neliöö+10 neliön eteisaula ns oleilutilaa tässä keskellä taloa =)
Tää tuntuu kyllä numeroina isommalle mitä onkaan sitte oikeesti =)Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Enemmän kuin mitä meillä on koko kämpässä!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä on 70 neliöö+10 neliön eteisaula ns oleilutilaa tässä keskellä taloa =)
Ainahan sitä yrittää saa.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäs vissiin yrittää aamulla herätä ajoissa :/
Juu näinpäAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ainahan sitä yrittää saa.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäs vissiin yrittää aamulla herätä ajoissa :/
Samoin.Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Enemmän kuin mitä meillä on koko kämpässä!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä on 70 neliöö+10 neliön eteisaula ns oleilutilaa tässä keskellä taloa =)
Mä ajattelin lähteä lenkille aamulla... Käydä ja tulla takaisin ennenkuin ukko ja muksut herää !Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäs vissiin yrittää aamulla herätä ajoissa :/
Mulle on käynyt aika usein noin :xmas: kohta täytyy alkaa yrittää vähän enemmän tai muuten ei tarvi vähän ajan päästä enää töihin mennä ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Juu näinpäAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ainahan sitä yrittää saa.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäs vissiin yrittää aamulla herätä ajoissa :/
Tänäänki yritin ja heräsin vasta 9
Vau No mie en viiti 5 aikaan lähtäAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä ajattelin lähteä lenkille aamulla... Käydä ja tulla takaisin ennenkuin ukko ja muksut herää !Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäs vissiin yrittää aamulla herätä ajoissa :/
No ei mullakaan silleen tietty mut kun noi penskat olis kiva saaha ajoissa kouluun :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Mulle on käynyt aika usein noin :xmas: kohta täytyy alkaa yrittää vähän enemmän tai muuten ei tarvi vähän ajan päästä enää töihin mennä ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Juu näinpäAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ainahan sitä yrittää saa.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäs vissiin yrittää aamulla herätä ajoissa :/
Muksut herää kasilta, joten ajattelin josko seiskalta lähtis . Ennemmin turha ees yrittää... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Vau No mie en viiti 5 aikaan lähtäAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä ajattelin lähteä lenkille aamulla... Käydä ja tulla takaisin ennenkuin ukko ja muksut herää !Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäs vissiin yrittää aamulla herätä ajoissa :/
Et kuule arvaa miten monta kertaa oon samaa ajatellut, vaan on ajatukseksi jäänyt! Ehkä sit joskus 7-kymppisenä kun ei enää tarvi kuin kolme tuntia unta yössä! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä ajattelin lähteä lenkille aamulla... Käydä ja tulla takaisin ennenkuin ukko ja muksut herää !Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäs vissiin yrittää aamulla herätä ajoissa :/
Mä olisin kyl ihan :headwall: |O :headwall: jos pitäis tohon aikaan kammeta ylös... Sua ei sit kannata arki-iltaisin tänne paljon odotella... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No ei mullakaan silleen tietty mut kun noi penskat olis kiva saaha ajoissa kouluun :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Mulle on käynyt aika usein noin :xmas: kohta täytyy alkaa yrittää vähän enemmän tai muuten ei tarvi vähän ajan päästä enää töihin mennä ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Juu näinpäAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ainahan sitä yrittää saa.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäs vissiin yrittää aamulla herätä ajoissa :/
Kohta sitä sitte herätään 4.50 :saint:
Mä oon huomannu että nukun mä miten vähän tai miten paljon tahansa, niin aina mua väsyttää... Kokeilen nyt sitten tätä että josko aamuhappihyppely piristäis väsynyttä mammaa . Toivotaan että saan itseni ylös!Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Et kuule arvaa miten monta kertaa oon samaa ajatellut, vaan on ajatukseksi jäänyt! Ehkä sit joskus 7-kymppisenä kun ei enää tarvi kuin kolme tuntia unta yössä! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä ajattelin lähteä lenkille aamulla... Käydä ja tulla takaisin ennenkuin ukko ja muksut herää !Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäs vissiin yrittää aamulla herätä ajoissa :/