***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Piti kysymäni, että oliko sun lapsukaiset yötä mummolassa tms.vai kotona hoidossa?Itse tätä pohdin, kun tietty miehen kanssa juhliin mennään :D !
Et kyllä multa kysyny mut vastaan kuitenkin :D

Meillä oli sekä polttareiden että häiden aikana mun vanhemmat täällä lasten kanssa, väliä oli muutama viikko. Hyvin meni! Itse jaksoin kans häissä valvoa 3, sitten aamulla pirteenä 10 ylös :D Itseasiassa 9 jälkeen ei enää väsyttäny mut pakko oli olla sängyssä kun kerrankin oli mahdollista :LOL:
Mieki vastaan tähä vaikka multa ei mitään kysyttykään mutta kun en jaksa mennä tonne tapettiralliin ihan vielä :whistle: :D

Meil on ollu tänä kesänä kahdet häät ja niihin liittyvät polttarit. Polttareiden aikana isi on ollu pojan kanssa kotona. Toisten häiden aikana poika oli mummollaan, meillä oli täällä yövieraita ja oli vähä rankempi reissu :ashamed: Toisella kerralla pojan mummu ja vaari oli täällä hoitamassa poikaa (sattuhan ne just pojan puolvuotis päivän aikaan :D ) Se oli rauhallisempi reissu sitten :) Molemmilla kerroilla kaikki on mennyt hyvin. Ja itse asiassa mä oon ollu hyvilläni että poika on jätetty pois juhlista (ei oo ollu tyylin kummitäti tai läheinen sukulainen menossa naimisiin) koska ei kunnolla tai pitkään viitsi istuttaa syöttötuolissa, juhlatilat ei oo ollu rattaille soveltuvat ja olis varmaan kaikilta meiltä (minä, mies ja poika) menny hermo kun on kuuma ja hikinen ja koko ajan olis varmaan pitäny hyysätä sylissä vaikka tuo rauhallinen tapaus onki.
 
onneksi olkoon babygirl! :D

joo,nyt on häistä selvitty kotiin ja mulla oli ainaki hyvät bileet :D :LOL: "pientä" sukukränää oli jossain vaiheessa tullu joillaki ja pari muutaki riitaa mut minä en oo onneksi ollu niitä näkemässä vaan oon kiskonu boolia naamaan jossain :whistle: juhlat jatku aamuyölle ja tosi hauskaa oli, vanhaa suomimusaa soi ja irroteltiin kavereiden kans ihan kunnolla
humalatila oli loppuillasta jo melkoinen ku ilmeisesti loppu illasta oli booliaki terästetty mutta muisti parka kuitenki säily :D minä olen täällä ihan fiiliksissäni edelleen, sanoin jo miehelle että ei meidän kaveripiiristä löytyis muita jotka menis kohta naimisiin ku oli niin kivat pirskeet eilen :D niin no olihan meillä miehenki kans pientä kränään ku se sai jonku mustiskohtauksen mutta onneksi tuo pöhelö tajusi että ei syytä huoleen =) mut joo,minäpä lähden kattomaan joko kalle heränny isin vierestä iltapalalle :wave: *jatkaa fiilistelyä*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
häät juhlittu ja pitemmän kaavan kautta, rymysin yli kolmeen :x äsken vasta pääsin sängystä, posliinia on halailtu useempaa otteesee mut nyt näyttäs et helpottaa. mut kivaa oli et kyllä tän olon kestää B)

onnea babygirlille :flower:

Aikas kivaa oli, kun kolmeensaakka jaksoit rymistellä ! Mulla polttareihin meno ens la ja sitä seuraavana häät.Siis ystävän.Omia odotellessa ...

Piti kysymäni, että oliko sun lapsukaiset yötä mummolassa tms.vai kotona hoidossa?Itse tätä pohdin, kun tietty miehen kanssa juhliin mennään :D !
mies oli lasten kanssa, ne lähti seiskan jälkeen juhlista pois. oli mun kaverin häät ni mies ei sieltä ketään tuntenu ni ei sitä jatkotkaan kiinnostanu. mä olin itekki ihan :eek: et kolmeen asti jaksoin. mut tosiaan kivaa oli, meno oli kyllä vähemmän aikuismaista välillä :whistle: :D
 
Kiva, kun jaksoitte vastailla näinkin paljon =) ! Juu, kai meidän tulee mummo ja pappa sitten meille pitämään A:ta. Asuvat tosi lähellä, mutta toivon et jaksaisivat olla aamuun saakka.Jos vähän kans pääsis oikein hummailemaan :D ! Kyllä tämä tuuletus tulee tarpeeseen :whistle: !
 
Babygirl onnea :flower: ja erityiskiitos hyvistä vinkeistä rintatulehduksen hoidossa! Tauti on nyt selätetty, vähän on vielä vetämätön olo ja rinnassa kipeä patti, mutta kuume ja huimaus ja lekalla-päähän-olo on poissa! =) En aloittanut antibioottikuuria, joten toivotaan ettei tauti uusi...

To-pe välinen yö oli kyllä kamala, päätä särki enemmän kuin varmaan koskaan enkä saanut sen vuoksi nukuttua kuin korkeintaan tunnin. Perjantai oli sitten sen mukaista, mutta pakkohan se oli vaan potkia kun en tänne apulaista saanut järjestymään. Odotin viikonloppua kuin kuuta nousevaa että sitten saan lepäillä kun mies on kotona, mutta katin kontit. :kieh: Se sai tartunnan :LOL: Siis ihan oikeasti, ihan samat oireet paitsi kuume ja rintakipu puuttui. Miehelle tuli megapäänsärky mikä veti päiväksi sohvalle, oli ihan veto pois ja huono olo eikä pystynyt tekemään kertakaikkiaan mitään. Joten minä sitten rintatulehduksen jälkimainingeissa hoitelin sekä lapset että miehen. :kieh: Aika ihme juttu, joko miehellä oli paha migreeni tai sitten meillä oli molemmilla joku ihme virus mikä laukaisi minussa vielä rintatulehduksen. :p Vaan eipä meistä kaikki voi vaan heittää sohvalle pitkäkseen ja sammua. :snotty: *marttyyri* :saint:

En ehtinyt vielä lukemaan kuin pari viimeistä sivua joten hommiin vaan...

Hissukka & poju tasan 6 kk :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
mulla on vieläki crapula :x |O :kieh: kaikki mitä suuhun laittaa maistuu peeltä :x nestettäkää ei oo juurikaan menny, tosi kiva :/ no sen siitä kun yötä myöten remuaa :kieh:

--kkuulostaa melkein kivalta, siis kun siittä on tovi kun ite on ollu bilettään niin kiva ois lähtä baanalle vähän
 

Yhteistyössä