***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
osaako joku hakkeri neuvoa miten koneeseen saadaan äänet?? siis en tarkoita volumea...vaan koko paskan äänet...menee järki kun tää kone ei toimi kunnolla!!!!! en saa edes näyttöä säädettyä, kai puuttuu joku näytönohjain. Oispa ihanaa olla hakkeri ;)
En oo hakkeri enkä mikään tietsikkanero, mut tuli mieleeni...
Mulla on ainakin koneen oikeassa alakulmassa kaiuttimen kuva...sitä klikkaamalla pääsee ääniä säätelemään...mm. laittamaan äänet päälle, jos ne on vaik laitettu pois (mykistetty).... :/
Siis kun kone on "buutattu" niin tässä ei vaikuttaisi olevan mitään ääniohjelmaa enää...prkle
:/
 
Alkuperäinen kirjoittaja viivi-maria08:
onko muita joiden lapsi ei naura. tuo syntynyt 4.2.08. ei vielä ryömi mut harjoittaa hauiksia jo hyvin.

hampaita ei ole tullut. yöt nukutaan edelleen hyvin...
Ootko koittanut pörisyttää vauvan niskaa tai kaulaa...eli siis vaavi syliin ja lempeää höpötystä ja sitten pusuttelet vaavin korvan alle...meillä ainakin saa hyvät kikatukset aikaan...tai sitten istuu sitterin edessä ja välillä kumartuu lähelle lasta ja vaihtaa äänensävyä...kyselee että kukas se siinä istuu... Tietty jos ei naura niin ei naura...kaikki kehittyy omalla painollaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
siis oikeesti, miten teil on aikaa kirjottaa näin paljon? :eek: että näissä jutuissa pysys perässä ni pitäs olla koneella niin paljo et meillä jäis pyykit pesemättä, ruuat laittamatta ja sängyt petaamatta jne :whistle:
Sulla on siis selkeesti harjotuksen puutetta :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mä sain Hermannin! :D Ootteko kuullut? Se on joku taikinajuuri jota pitää pitää pöydällä ja sekoitella. Silloin tällöin sitä ruokkia jauholla ja sokerilla ym. Jakaa se sitten 5 astiaan...neljä ystäville ja yksi itselle...siitä sitten tulee lopuksi kakku! |O :xmas:
Se on aivan SAIRAAN hyvää!!!! :attn: :D :p
Mulla oli tois...hmm...vuonna -98 :D :LOL: Mahtaa olla taikinanjuuri jo vähän käynyttä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Te keillä on useampia muksuja...ja heille omat valokuvakansiot...entäs sitte ku on ryhmäkuvia... Mihin kansioon ne laitatte jos kaikki muksut samassa kuvassa :whistle: :headwall:
Meillähän nuo kansiot on jokaiselle omat vaan n. 1-2v asti, mut aina vähän vuorotellen sit oon laitellu tai sitten ihan normaaliin yhteiseen....
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Jos nyt lähdette helmen kanssa ulos, mitä puette päälle? Kylmä tuuli...
Riippuu millä lähtee B)
No, vaunuilla ihan normaali sisävaatteet mut laittasin makuupussiin.
Ergolla lyhythihanen body, sukkikset, collegepuku (paita ja housut), ohut pipo
Autolla varmaan samat ku Ergolla, mut ohuemmat... :whistle:
En mää tiä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Naapuri kävi nyssäkän kanssa ovella...likalle 3 saappaat (21 ja 2x23), talvikengät 22, ensiaskelkengät 21, sandaalit 22, ihana mekko 90 ja villahaalari 80 :D :flower:
...siis halvempaa kuin tarjoustalossa... :headwall:
Joo nää sai ihan ilmatteeks :LOL: Soitetaanko olisko sillä sulle mitään :LOL: :LOL: Sillä kun on kaksoset, tyttö ja poika, ni kai sillä sen pojan kamoja sie viel on :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillähän nuo kansiot on jokaiselle omat vaan n. 1-2v asti, mut aina vähän vuorotellen sit oon laitellu tai sitten ihan normaaliin yhteiseen....
...kiitti neuvosta...täytyneekin pistää neidin kansio ns. kasaan ja alkaa latoa kuvia myös yhteiseen kansioon...ja pojan kansioon... Kyl mä nyt taas osaan jatkaa... :D
 
Jahve:

...toi kierrätys on ihanaa...ja ah, niin järkevää!!! :flower:

Mä oon kyl aikamoinen hamsteri, otan kaiken minkä saan ilmaiseksi...tutulta sain puisen jatkosängyn (kasvaa lapsen mukana), lasten sohvan, muutaman pojan vaatteen, leluja...(niitä ku meillä ei vielä oo tarpeeksi :headwall: :D )...juu, että antaa tulla tähän osoitteeseen vaan kaikki mikä irtoaa... :LOL:
 
Likan huone olis valmis :D Mun pitäs vaan lattia pessä ja hengarikaapista tyhjää jannun vaateet veke ja muutenki pyyhkii koko kaappi ulkoo sekä sisältä :D
Jiihaa...eli nyt ukko siirtyy varmaan huomenna purkamaan terassia :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Robbarista kävin hakemassa 2 bodyä 2,50 eurolla ja 2 puolpotkarit 2 eurolla :D Niitä niin mainostettiin eilen :LOL: Ja itelle kalsongit :LOL: :D *saimpas iteki jotaan* :p
...oho, kylläpäs sait halvalla...oisko ollu ihan samaa kuosia kuin meitin tattibody ja potkarit... :D

...kalsongit...ei kai vaan kukkakuosiset maxihousut :xmas: Nimim. nekin löytyy :LOL: :LOL:
 
Me oltas saatu toiselta naapurilta ILMASEKS jatkettava sänky, mut mie sanoin ystävällisesti, et kiitos mut ei kiitos :ashamed: SE OLI VÄÄRÄN VÄRINEN |O :ashamed: :saint:
Normaalisti otan kyllä kaiken vastaan, jos on käyttökelposta, kyllä kelpaa meille, etenki just lasten juttuja....vähän nolottaa, mut enhän mie voi laittaa mäntystä sänkyä likan uuteen huoneeseen, jossa kaikki muut kalusteet on valkosia :ashamed: :whistle: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Robbarista kävin hakemassa 2 bodyä 2,50 eurolla ja 2 puolpotkarit 2 eurolla :D Niitä niin mainostettiin eilen :LOL: Ja itelle kalsongit :LOL: :D *saimpas iteki jotaan* :p
...oho, kylläpäs sait halvalla...oisko ollu ihan samaa kuosia kuin meitin tattibody ja potkarit... :D

...kalsongit...ei kai vaan kukkakuosiset maxihousut :xmas: Nimim. nekin löytyy :LOL: :LOL:
Olikos ne et siniset oli sieniä ja punaset kukkia...vai tähtiäkö nää oli :whistle: Miepä käyn vilkasee.. :LOL: :LOL:
Mut samaa Pippiä joo ;)
 

Yhteistyössä