Heips!
Ekaksi teille hiukan
perjantai-illan viihdettä tältä illalta
:ashamed: :
Mies lähti töiden jälkeen kalaan ja palaa vasta yöllä. Lähdin ajan kuluksi pojan kanssa puoli viiden paikkeilla pienelle vaunulenkille ja kotipihaan palattuamme meidän molempien ulko-ovien edustalla vaani
hyökkääjä-sääsket. Sellaisen minun avatun kämmenen kokoiset ötökät
:x Noita sääskiä on nyt lähiaikoina ollut tässä pihalla silloin tällöin ja ne ovat ihan hulluja, änkeävät sisään kun ovea raottaa tai ulosmennessä koittavat hyökätä päälle. Mies on ne yleensä tappanut tai huitaissut pois. Aiemmin niitä onkin ollut vain yksi kerrallaan....No minä koitin sellaisella parimetrisellä seinälaudan pätkällä huitaista/tappaa niitä ja kiljuen juoksin pitkin pihaa laudan lentäessä aina, kun ötökkä liikahti. Sainkin toisen ötökän väistämään johonkin näkymättömiin ja koitin kiireellä kaapata pojan vaunuista kainaloon ja syöksyä sisään. Mutta...kun sain avaimen oveen, se iljetys hyökkäsi jostain minun päähäni ja poika sylissä kiljuin, kirosin ja juoksin pitkin pihaa :ashamed: :x :x
Poikakin hiukan tietty säikähti mun huutoaja jatkuvia kiljahduksia, joten alahuuli meni rullalle
Ja se hemmetin ötökkä oli jälleen vartioimassa ovessa :kieh: Soittelin miehelle, että mitä mä nyt teen!! Se naureskeli ja koitti tsempata mua tappamaan ne. Olin ihan karvat pystyssä ja tunsin olevinaan niitä ötököitä joka puolella. En yksinkertaisesti iljennyt yrittää enää ja pistinpä seuraavaksi puhelun äidilleni, joka oli juuri uimareissulle lähdössä. Lähtivät sitten tätini kanssa tulemaan reilut 20km tänne meille ja me pojan kanssa odoteltiin pihalla. Pojalle tuli nälkäkin, mutta hyvinhän se tuossa pihakeinussa söi, maito kun onneksi kulkee mukana
Pelastuspartio siis saapui ja äitini urheana tappoi raparperinlehdellä nuo ötökät, mutta joutui myös hyökkäyksen kohteeksi, joten kiljuntaa ja kirosanoja riitti häneltäkin :kieh:
Koko episodi kesti lähes 2h ja nyt olemme pojan kanssa linnoittautuneet sisälle. Enkä tasan aio tuulettaa kämppää tänä iltana, vaikka sisälämpötila on 29,8 ja hikivesi virtaa
Btw, asutaan omakotitaloalueella ja pensasaitojen molemmin puolin naapurit grillailivat, joten heillä varmaan hupia riitti mun kustannuksella :ashamed: