öitä nipsuli! :wave: Tää taitaa kans vähitellen tästä hiippailla unille... :wave:
Minä taas että se liitty niihin poskihampaisiin (mikä järki siinäki sitte on, sitä en tiiä..), ja nehän taitaa tulla just tuolla välillä, eli 1-2 vuotiaana =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie muistelen että n. 2veenä olis ollu suositusAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Tuosta hammastahnasta... Miten mulla on ollu semmoinen käsitys, että vasta joskus vuoden ikäisenä olis hyvä käyttää tahnaa. :/
Mutta, suosituksethan muuttuu :kieh:
Mullakin olisi yksi luomi leuassa, mutta en ole uskaltanut poistaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Jänskittää, ku oon menossa puol kympiksi tonne keskussairaalalle, mulla on aika korvapolille luomien poistoa varten. Oisin poistattanu ne jo raskausaikana mutta ei alkanu yksityisellä lääkäri poistamaan ku raskaana olin. Aikaa sit siirrettiin näinki pitkälle ettei varpilla mitkään hormonit sössi mitään paranemisjuttuja ja muita. Kasvoista siis poistetaan... No se miks jänskittää, on se, että kun niitä ei sillon raskausaikana poistettukaan, ni olin aivan tajuttoman pettyny, ku olin jo niin valmistautunu henkisesti siihen että jippii, vihdoinkin pääsen noista rumentavista tekijöistä eroon.. eikä niitä sitte poistettukaan. Ni entäs jos ei nytkään.. jos taas tulee joku este! |O Ni että jänskittää.
Uskaltanut? Arpeako pelkäät vai..? Vähän minuakin jännittää sekin että millaiset arvet sit muodostuu, mutta mikä tahansa on luultavasti parempi kuin nämä näpyt.. :kieh: Yöks. |O :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:Mullakin olisi yksi luomi leuassa, mutta en ole uskaltanut poistaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Jänskittää, ku oon menossa puol kympiksi tonne keskussairaalalle, mulla on aika korvapolille luomien poistoa varten. Oisin poistattanu ne jo raskausaikana mutta ei alkanu yksityisellä lääkäri poistamaan ku raskaana olin. Aikaa sit siirrettiin näinki pitkälle ettei varpilla mitkään hormonit sössi mitään paranemisjuttuja ja muita. Kasvoista siis poistetaan... No se miks jänskittää, on se, että kun niitä ei sillon raskausaikana poistettukaan, ni olin aivan tajuttoman pettyny, ku olin jo niin valmistautunu henkisesti siihen että jippii, vihdoinkin pääsen noista rumentavista tekijöistä eroon.. eikä niitä sitte poistettukaan. Ni entäs jos ei nytkään.. jos taas tulee joku este! |O Ni että jänskittää.
Eilen illalla kokeilin tehdä, mutta....kävi niin että se puuro tosiaan oli pitkin mikroa |O Ei sitten tyttö saanut iltapuuroa. Kauhea siivoAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mikropuuro: desi vettä ja noin kolme teelusikallista pikahiutaleita. Minuutin verran mikrossa. Meinaa aina kiehua yli, saa vahdata silmä tarkkana. Olen sekoittanut valmiin puuron joukkoon hedelmäsosetta.
Noin mullekin kerran käviAlkuperäinen kirjoittaja Ciba:Eilen illalla kokeilin tehdä, mutta....kävi niin että se puuro tosiaan oli pitkin mikroa |O Ei sitten tyttö saanut iltapuuroa. Kauhea siivoAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mikropuuro: desi vettä ja noin kolme teelusikallista pikahiutaleita. Minuutin verran mikrossa. Meinaa aina kiehua yli, saa vahdata silmä tarkkana. Olen sekoittanut valmiin puuron joukkoon hedelmäsosetta.
Mullakin kiehu alkuunsa AINA yli, mutta nyt teen puuron aina sellaselle isolle syvälle lautaselle ja siellä pysyy, eikä tarvii kyttäillä...vaikka turhan isohan tuo tolle pienelle puuromäärälle muuten on...Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Noin mullekin kerran käviAlkuperäinen kirjoittaja Ciba:Eilen illalla kokeilin tehdä, mutta....kävi niin että se puuro tosiaan oli pitkin mikroa |O Ei sitten tyttö saanut iltapuuroa. Kauhea siivoAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mikropuuro: desi vettä ja noin kolme teelusikallista pikahiutaleita. Minuutin verran mikrossa. Meinaa aina kiehua yli, saa vahdata silmä tarkkana. Olen sekoittanut valmiin puuron joukkoon hedelmäsosetta.
Vahtaan siinä vieressä ja availen mikron ovea kun alkaa kuplimaan kovasti.
Yksityiselle mä sillon talvella menin, mut se ei tosiaan suostunut poistamaan ku olin raskaana, ja siksi myös kun toinen luomi/näppy nenänpielessä oli sen verran iso, että jos siitä ois tullu poistaessa jotain isompaa verenvuotoa ni sairaalalla on kuulemma paremmin vehkeitä verisuonen polttamiseen tms.Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:Ootko menny yleis vai yksityisen lääkärin kautta?
Mulla olis selässä 2 mitkä sais ottaa pois, mutta EI, ennemmin söisin vaikka lapiollisen sitä iteään ku vapaaehtosesti menisin poistattaa :xmas: |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Ciba:Mullakin olisi yksi luomi leuassa, mutta en ole uskaltanut poistaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Jänskittää, ku oon menossa puol kympiksi tonne keskussairaalalle, mulla on aika korvapolille luomien poistoa varten. Oisin poistattanu ne jo raskausaikana mutta ei alkanu yksityisellä lääkäri poistamaan ku raskaana olin. Aikaa sit siirrettiin näinki pitkälle ettei varpilla mitkään hormonit sössi mitään paranemisjuttuja ja muita. Kasvoista siis poistetaan... No se miks jänskittää, on se, että kun niitä ei sillon raskausaikana poistettukaan, ni olin aivan tajuttoman pettyny, ku olin jo niin valmistautunu henkisesti siihen että jippii, vihdoinkin pääsen noista rumentavista tekijöistä eroon.. eikä niitä sitte poistettukaan. Ni entäs jos ei nytkään.. jos taas tulee joku este! |O Ni että jänskittää.
Mie en mistään mitään tiiä...noin vaan musitelen joskus jonku sanoneenAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Tuo Kela-juttuhan on ihan epistä.. miksi yrittäjä saa jokaiselta työpäivältä minimisumman tukia, jos työsuhteessa oleva voi tehdä tietyn määrän töitä sen vaikuttamatta tukeen? |O
Tai sit mie sekotan juu tohon, että sunnuntaisin ei oo ns väliä :/ :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Mirtsu-81:Ja tuosta kela-jutusta, niin mulla on sellanen käsitys että se menee kaikilla nuin kun Pessi kirjoitti, eli minimi työssäolopäiviltä (paitsi sunnuntaisin sais tehdä vapaasti)...Mutta tää vaan joku hatara muistikuva...
No, kuin se nyt noin kamalaa susta ois?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla olis selässä 2 mitkä sais ottaa pois, mutta EI, ennemmin söisin vaikka lapiollisen sitä iteään ku vapaaehtosesti menisin poistattaa :xmas: |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Ciba:Mullakin olisi yksi luomi leuassa, mutta en ole uskaltanut poistaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Jänskittää, ku oon menossa puol kympiksi tonne keskussairaalalle, mulla on aika korvapolille luomien poistoa varten. Oisin poistattanu ne jo raskausaikana mutta ei alkanu yksityisellä lääkäri poistamaan ku raskaana olin. Aikaa sit siirrettiin näinki pitkälle ettei varpilla mitkään hormonit sössi mitään paranemisjuttuja ja muita. Kasvoista siis poistetaan... No se miks jänskittää, on se, että kun niitä ei sillon raskausaikana poistettukaan, ni olin aivan tajuttoman pettyny, ku olin jo niin valmistautunu henkisesti siihen että jippii, vihdoinkin pääsen noista rumentavista tekijöistä eroon.. eikä niitä sitte poistettukaan. Ni entäs jos ei nytkään.. jos taas tulee joku este! |O Ni että jänskittää.
Mulla on kakat housussa suunilleen vaikka olis kyse jostain HB:n ottamisesta sormenpäästä B)Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:No, kuin se nyt noin kamalaa susta ois?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla olis selässä 2 mitkä sais ottaa pois, mutta EI, ennemmin söisin vaikka lapiollisen sitä iteään ku vapaaehtosesti menisin poistattaa :xmas: |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Ciba:Mullakin olisi yksi luomi leuassa, mutta en ole uskaltanut poistaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Jänskittää, ku oon menossa puol kympiksi tonne keskussairaalalle, mulla on aika korvapolille luomien poistoa varten. Oisin poistattanu ne jo raskausaikana mutta ei alkanu yksityisellä lääkäri poistamaan ku raskaana olin. Aikaa sit siirrettiin näinki pitkälle ettei varpilla mitkään hormonit sössi mitään paranemisjuttuja ja muita. Kasvoista siis poistetaan... No se miks jänskittää, on se, että kun niitä ei sillon raskausaikana poistettukaan, ni olin aivan tajuttoman pettyny, ku olin jo niin valmistautunu henkisesti siihen että jippii, vihdoinkin pääsen noista rumentavista tekijöistä eroon.. eikä niitä sitte poistettukaan. Ni entäs jos ei nytkään.. jos taas tulee joku este! |O Ni että jänskittää.
Ai no sit minä ymmärrän.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla on kakat housussa suunilleen vaikka olis kyse jostain HB:n ottamisesta sormenpäästä B)Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:No, kuin se nyt noin kamalaa susta ois?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla olis selässä 2 mitkä sais ottaa pois, mutta EI, ennemmin söisin vaikka lapiollisen sitä iteään ku vapaaehtosesti menisin poistattaa :xmas: |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Ciba:Mullakin olisi yksi luomi leuassa, mutta en ole uskaltanut poistaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Jänskittää, ku oon menossa puol kympiksi tonne keskussairaalalle, mulla on aika korvapolille luomien poistoa varten. Oisin poistattanu ne jo raskausaikana mutta ei alkanu yksityisellä lääkäri poistamaan ku raskaana olin. Aikaa sit siirrettiin näinki pitkälle ettei varpilla mitkään hormonit sössi mitään paranemisjuttuja ja muita. Kasvoista siis poistetaan... No se miks jänskittää, on se, että kun niitä ei sillon raskausaikana poistettukaan, ni olin aivan tajuttoman pettyny, ku olin jo niin valmistautunu henkisesti siihen että jippii, vihdoinkin pääsen noista rumentavista tekijöistä eroon.. eikä niitä sitte poistettukaan. Ni entäs jos ei nytkään.. jos taas tulee joku este! |O Ni että jänskittää.