***HELMET 2008*** Kesäviikko 29

Tervetuloa täältäkin uusille! :wave:

Ja Hiluselle :hug: . Toivottavasti tyttö saadaan nyt pian oireettomaksi, kun kerran syy on selvillä.

Täällä kans kaikki pitäis saada käteen mitä näkyy, nyt edetään jo lattiallakin ihan kiitettävää vauhtia, kun jotain mielenkiintoista ilmaantuu näköpiiriin :heart: . Kannettavan virtajohdossa kun on tuo musta mötikkä (mikä lieneekään), niin kun silmä välttää, niin se kirvoittaa aina yhä hurjempiin ja hurjempiin suorituksiin. Selvästi tytön lemppari :D.

Syödä/juoda ei tosiaan paljon enää viitsi tyttö sylissä, kun huitoo niin tuhottomasti kuppia kohti. Olenkin nyt sillon tällön pitänyt lyhyitä aikoja tuossa syöttiksessä ja viihtyy mainiosti ja tukevasti istuu (toi tripp trapp varustettuna vauvasetillä on kyllä tosi tukevan tuntunen!). Varsinaiset ruokailut hoidetaan kuitenkin sitterissä edelleen.

Jahas...koskas saadaan tän päivän treffiläisten kuulumisia lueskella...?

Kristelle: mitäs tykkäsit konsertista? Mekin pyörähdettiin siellä koko perheen voimin, mutta oli niin paljon porukkaa, että jäätiin suosiolla sinne alkupäähän kuikuilemaan ja hilpastiin jo puol kasin aikaan kotio, kun neiti väsähti. Mutta ihan kivasti oli tosiaan ainakin porukkaa liikenteessä =)

Eip kai kummempia...ainiin tyttö nukkuu omassa sängyssä päikkäreitä. Tää on kolmas päivä ja joka päivä on käyny nukkumaan aina edellistä helpommin :heart: . Mitä nyt tänään pariin otteeseen kävin sen kääntämässä, ku puski mahallaan sängynpäätyä :D . Mutta itkua ei tullut tänään enää lainkaan, JESS!

No niin, nyt on pikkumies syötetty ja vaipatettu =) Olin tosiaan eilen viihteellä :D Porin 450-vuotis konsertissa ja jazzeilla ja vielä piipahdettiin yökerhossakin =) Poika oli isänsä kanssa kotona ja rokotuksesta väsähtäneenä nukahti yöunilleen jo 19:15, josta posotti unta heräämättä (tai siis mies ei ainakaan ollut herännyt) klo 3:30 saakka, jolloin mies hoiti syötön pullosta ja siitä nukuttiin sitten koko perhe 5:45 saakka =) Itse kotiuduin klo 2:00 ja nousin sitten kuuden hujakoilla pojan kanssa, kun mies lähti töihin. Unet jäi siis itsellä lyhyiksi, mutta kyllä tuo tuulettuminen tekee tosiaan hyvää :p Ja tuli itsellekin niin hyvä mieli, kun "miehillä" oli mennyt niin hyvin, eikä rokotteestakaan seurannut kuin (ehkä ihan toivottua ;) ) väsymystä.

Koitan tänään vielä ottaa itsekin pienet päikkärit kun poika nukkuu, sillä appivanhemmat saapuvat jälleen illalla ilokseni :kieh: Ja saattavat viipyä sunnuntaihin, joten pitää koittaa kerätä energiaa, jotta jaksan käyttäytyä ihmisiksi :eek: :kieh: :LOL: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Mirtsu-81:
Kristelle: mitäs tykkäsit konsertista? Mekin pyörähdettiin siellä koko perheen voimin, mutta oli niin paljon porukkaa, että jäätiin suosiolla sinne alkupäähän kuikuilemaan ja hilpastiin jo puol kasin aikaan kotio, kun neiti väsähti. Mutta ihan kivasti oli tosiaan ainakin porukkaa liikenteessä =)
Eihän tuo konsertti itsessään kummoinen ollut, mutta fiilis oli siinä väkijoukossa ja mukavassa seurassa mahtava :D Me oltiin alusta loppuun ja siinä keskivaiheilla "tien" takana istuskeltiin nurtsilla piknikillä :p Oli ihanaa, että tuli kuitenkin niin hieno ilma illaksi. Toivottavasti sää suosii myös huomenna Santanan konsertissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Eihän tuo konsertti itsessään kummoinen ollut, mutta fiilis oli siinä väkijoukossa ja mukavassa seurassa mahtava :D Me oltiin alusta loppuun ja siinä keskivaiheilla "tien" takana istuskeltiin nurtsilla piknikillä :p Oli ihanaa, että tuli kuitenkin niin hieno ilma illaksi. Toivottavasti sää suosii myös huomenna Santanan konsertissa.
Meil oli kanssa piknik-vermeet mukana, mutta tultiin sen verran myöhässä, että eipä tarvinnut enää kuvitella "leiriytyvänsä" mihinkään :D . Mutta tunnelma oli juu ihan leppoinen ja ilmakin mahtava =)

Olikos Mirtsu teillä tytöllä Peltorit päässä? Aika paljon niitä näkyi olevan kaikenikäisillä lapsilla =) Mun mielestä on hienoa, että vanhemmat nykyisin huomioi niin hyvin tuon kuulonsuojauksen. Vielä pari vuotta sitten ei pahemmin lapsilla kuulokkeita näkynyt vaikka musa pauhasi :eek:

*muoks* siis missään sellaisissa "kovaäänisissä" tapahtumissa, joissa mä oon käynyt

Olikos Mirtsu teillä tytöllä Peltorit päässä? Aika paljon niitä näkyi olevan kaikenikäisillä lapsilla =) Mun mielestä on hienoa, että vanhemmat nykyisin huomioi niin hyvin tuon kuulonsuojauksen. Vielä pari vuotta sitten ei pahemmin lapsilla kuulokkeita näkynyt vaikka musa pauhasi :eek:

*muoks* siis missään sellaisissa "kovaäänisissä" tapahtumissa, joissa mä oon käynyt
Juu, Peltorit oli. Mä taas en bongannu oikeen kellään muulla, mutta oltiinkin kyllä siellä niin pitkällä, että ehkei se musa sit soinu siellä kauempana niin kauhean lujaa...

Juu, Peltorit oli. Mä taas en bongannu oikeen kellään muulla, mutta oltiinkin kyllä siellä niin pitkällä, että ehkei se musa sit soinu siellä kauempana niin kauhean lujaa...
Meidän ympärillä oli hirmu paljon lapsiperheitä ja Peltoreita näkyi joka väriä =) Oli sinistä, vihreää ja pinkkiä. On ne kyllä suloisia nuo pienimmät ne päässä :p

Meidän ympärillä oli hirmu paljon lapsiperheitä ja Peltoreita näkyi joka väriä =) Oli sinistä, vihreää ja pinkkiä. On ne kyllä suloisia nuo pienimmät ne päässä :p
Oltiin sitten varmaan eri suunnilla, ku tuolla päin ei näkyny, vaikka lapsia paljon oli kyllä. Et sitten varmaan bongannut meitä :whistle:

Oltiin sitten varmaan eri suunnilla, ku tuolla päin ei näkyny, vaikka lapsia paljon oli kyllä. Et sitten varmaan bongannut meitä :whistle:

En mä onnistunut edes omaa äitiäni sieltä ihmismassasta bongaamaan
:D Ilmeisesti reilut 40 000 henkeä siellä oli :whistle:

hiphei,
pakastin sulatettu ja ilosesti olin yllättyny kuinka helppo tuo arkkupakastin oli sulattaa, ihan turhaan oon sitä aina siirtäny :whistle: . Jotuunee siis lähtä mantsikoita ostamaan ( jos niitä enää onkaan )

hilunen Toivotaan, etta vaiva on hyvin hoidettavissa, nyt kun saitte tietää mikä typyllä on :hug:

Jahvetti Ei nuo naksut miusta niin sotke :| Meneehän ne käsissä sellaseksi möhnäksi, mutta Arttu aika taitavasti nuolee ne sormistaan :D Siisti poika :saint:
Ippu Naksut tosiaan sulaa suuhun niin nopeesti, että mie olen uskaltanu antaa Artulle suuhun niitä jämäpalojakin, joita se on murustellut.

Nattajanelli Tervetuloa mukaan ja Vanamolle tervetuloa takaisin :D

pilvipouta Muutaman kerran olen Artulle antanu supon ja on pysyny, kun vähän aikaa olen pitäny peukaloa pyllynreiän edessä ja vielä sen jälkeen puristanu pakaroita yhteen jonkun aikaa :wave:
Miestä nauratti, kun Arttu jokelteli ilosena hoitopöydällä (vaikka oli kuumeessa) ja meni sillä sekunnilla hiljaseksi, kun laitoin supon pyllyyn. Totesin vaan miehelle, että tuskin sinnuukaan naurattais, jos joku yhtäkkiä puolisalaa tuuppaa siulle jotain peppuun :LOL:

Vitsi, että oli ihania juttuja tosiaan tuolla elämämakeaksi- blogissa :p Jos vaan luottas vähän enemmän omiin taitoihinsa niin uskaltas kokeilla.
Kuka se oli, joka jo suunnitteli etukäteen 1v. synttäreitä ja muita juhlia?? Täällä toinen :wave: Kattauksia ja tarjottavia on mietitty unettomina öinä :D

Pusuapina Jos olet liittyny Libero- kerhoon niin siullekin pitäs tulla se kortti, jolla saat hakea Lindexiltä lahjapaketin vauvalle :wave:

Meillä olis tänään tiedossa pyykinpesua ja pakkaamista viikonloppua varten :kieh: Yritän pestä nuita vaippoja niin, että saisin nopeesti kuivuvia vaippoja mukaan mahollisimman paljon. Ärsyttää niin paljon, kun toi kuivausrumpu ei toimi :kieh: Tai siis toimii, mutta polttaa sulakkeet :headwall: Siinä sais niin kätsysti kuivattua alkkareita ja t-paitoja :/

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:
Mites sit se Emman (?) melkein-kuin-tripptrapp? Jahvella sellainen oli? Onko hyvä?
On hyvä ollut...ja pehmuke ihan tarroilla vaan kiinni ;)
Mie just oon kattelees noita netistä ja musta tuntuu että me päädytään tohon Emmaan kans. Mua miellyttää sen jalat enemmän kun Trip Trapin, en tiä miks.

Tääl on ollu tooosi tehokas päivä :) Käytii kaupoilla Tampereella ja sitte Ideaparkkiin vielä. Mä oisin ostanu Jonathanin vihreen puvun syksyks mutta niillä oli kaikki 80 senttiset loppunu :/ Mä ihastuin siihe nyt ja pitää siis ettiä sitä jostain muualtaki. Sit ostettii laatikko mansikoita ja nyt äsken pakastin mansikat ja raparperit mitkä mies noukki takapihalta ja sitte maalasin ovenkarmeja taas :D Nyt voiki sitte olla tässä sohvalla ja ootella että mies tekee safkaa :p

Kiin Juu mie suunnittelen jo synttäreiden ja muiden juhlien tarjottavia ja koristeluja. Pitää tunnustaa että oon jo ostanu seuraaviin ristiäisiin kakunkoristeen kun löyty kiva :ashamed: Harmitti kauheesti kun pojan ristiäiset meni ihan suunnittelemattomasti ja huomas vasta jälkikäteen mitä kaikkea kivaa ois ollu jos ois hokannu ettii. Meillä ne ristiäiset oli jo kun poika oli 5 viikkonen. Mutta kovasti jo suunnitellaa mimmonen kakku on pojan 1 vee synttäreillä :D Ne on hauskoja ne päälliset mitkä tehää valokuvasta, ei tarvi kamalasti koristella ite :D

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:
Mites sit se Emman (?) melkein-kuin-tripptrapp? Jahvella sellainen oli? Onko hyvä?
On hyvä ollut...ja pehmuke ihan tarroilla vaan kiinni ;)
Mie just oon kattelees noita netistä ja musta tuntuu että me päädytään tohon Emmaan kans. Mua miellyttää sen jalat enemmän kun Trip Trapin, en tiä miks.
Vaikka ei hintaa kattos, ni mua kanssa Emma miellyttää enempi silmää =)

No me sit ostettiin tripptrapp. Mies päätti (kun sen maksoikin). Kieltämättä Emman muotoilu miellytti muakin enemmän mutta en ole ainakaan vielä katunut ostosta, tosin ei olla vielä koottukaan tuolia :whistle:

Mä en voi käsittää miten mies ehtii lukemaan kirjaa päivisin :eek:. Ja väittää vielä että mäkin ehtisin jossen surffailisi netissä :whistle:. Oikeesti; nyt kun mies on lomalla, musta tuntuu että en hoida tyttöä ollenkaan :ashamed: Vaikka taitaa olla kumminkin niin että se menee jo "rutiinilla" eikä huomaa hoitavansa.. Nytkin mies läksi juoksulenkille ja mulla on tylsää! Vaikka tyty onkin sylissä venkoilemassa ja kitisee..

Mulla on kanssa aina olevinaan tylsää :headwall: :headwall: Ootte varmaan huomannu :whistle:
Mies laittaa kuorikatetta naapurissa sit lähtään lenkille. Likka viihtyy lattialla, ni annampa olla itekseen, ku kerran viihtyy :p

Ne on hauskoja ne päälliset mitkä tehää valokuvasta, ei tarvi kamalasti koristella ite :D
Ei sulla löytys nettiosoa, mistä saa tilattuu?? :wave: :whistle:
Mulla joskus oli, mut on menny hukkapiiloon, eli ilmeisesti oon poistanu sen :/
ullanunelma.fi On noita vissii muuallaki tilattavissa, mut tuo tuli mieleen ny :D

Ne on hauskoja ne päälliset mitkä tehää valokuvasta, ei tarvi kamalasti koristella ite :D
Ei sulla löytys nettiosoa, mistä saa tilattuu?? :wave: :whistle:
Mulla joskus oli, mut on menny hukkapiiloon, eli ilmeisesti oon poistanu sen :/
ullanunelma.fi On noita vissii muuallaki tilattavissa, mut tuo tuli mieleen ny :D
Ai tuollaki on :whistle: Puusilmä ei oo nähnyt :headwall: :LOL:

Yhteistyössä