hellou :wave: Saitkos kuvat? Laitoin ne siihen sun ei-palstaossuun.Alkuperäinen kirjoittaja emmie:nyt oon täällä
ai laitoit kiva. katon aamulla, nyt ei kykene liian raskas päivä, sisko miehineen oli kylässä ja raahasivat jonkun norjalaisen hevarin mukanaan itte ompelin yhdet babylegsit limen vihreestä merinovillaribbistä (jee onnistuin) ja sit vihdoin sain aikaan myös päällisen lattiatyynyyn joka on lojunu sängyn alla puoli vuotta odottamassa päällystä...hain alakerran kirppikseltä vanhan lakanan, vähän leikkasin ja ompelin reunat kiinni vitu**i oikein ku ostettiin ikeasta 72*72 lattiatyyny ja sit mistään (edes ikealta) ei löytyny mahtuvaa päällistä!!! |OAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Nyt lähti maililla kuvia myös emmielle, shivalle, pupille ja kenzielle! =)
siis en tiedä, varmaan sain, tarkistan aamusella (siis lue: noin joskus 12.00 - 15 jälkeen)Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:hellou :wave: Saitkos kuvat? Laitoin ne siihen sun ei-palstaossuun.Alkuperäinen kirjoittaja emmie:nyt oon täällä
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:no lähditkö sääkin nytte? mikä kaikkia vaivaa että heti ku mää tulen niin muut häipyy?!?!?! |O :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: =) =) B)
hmm... jaa voiskos olla? *pohtii pohtii*Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja emmie:no lähditkö sääkin nytte? mikä kaikkia vaivaa että heti ku mää tulen niin muut häipyy?!?!?! |O :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: =) =) B)
ehket täll kellon ajalla jotain vaikutusta asiaan
kuules, se ei vaadi TODELLAKAAN paljoa!Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:täälä ollaan, just kateellisena luin noita sun ompeluskertoiluja *tahtoo osata ommella*
Kuulostaa helposta mutta...mulla menee hermot niitten kaavojen ja nuppineulojen ja harsimisien kanssa ja se ahistaa että jos joutuu jättään esken, koska sit se ei koskaan valmistu. Mun ompelukoneseen ei oo ohjeita, se on varmaan ainaskin...ööö..50 vee vanha husqvarna ( kirjotetaankohan se noin )Alkuperäinen kirjoittaja emmie:kuules, se ei vaadi TODELLAKAAN paljoa!Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:täälä ollaan, just kateellisena luin noita sun ompeluskertoiluja *tahtoo osata ommella*
ite koskin ompelukoneeseen (ja nyt jo saumuriinkin) ekaa kertaa elämässään pari kuukautta sitten. tarttee vaan hiukkasen kärsivällisyyttä (jopa MUN kärsivällisyys riittää ja mulla on sadasosamillin pitunen pinna ) ja OHJEET kannattaa lukea! noi ompelukoneen käyttöohjeet on kyllä niin hyvin rautalangasta väännetty että jopa minä oppisin käyttämään!
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:No, mut nyt meen. Öitä mammatavarits. :wave:
silmä kovana , hengessä mukana :wave:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Niin ja jos uutisissa näytetään Jazzeja, niin bongailkaa meidän neitiä, pinkit peltorit päässä. :heart:
kyllä bongaillaan! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Niin ja jos uutisissa näytetään Jazzeja, niin bongailkaa meidän neitiä, pinkit peltorit päässä. :heart: