***HELMET 2008*** Kesäviikko 29

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Nyt lähti maililla kuvia myös emmielle, shivalle, pupille ja kenzielle! =)
ai laitoit :) kiva. katon aamulla, nyt ei kykene :D liian raskas päivä, sisko miehineen oli kylässä ja raahasivat jonkun norjalaisen hevarin mukanaan :LOL: :eek: itte ompelin yhdet babylegsit limen vihreestä merinovillaribbistä (jee onnistuin) ja sit vihdoin sain aikaan myös päällisen lattiatyynyyn joka on lojunu sängyn alla puoli vuotta odottamassa päällystä...hain alakerran kirppikseltä vanhan lakanan, vähän leikkasin ja ompelin reunat kiinni :D vitu**i oikein ku ostettiin ikeasta 72*72 lattiatyyny ja sit mistään (edes ikealta) ei löytyny mahtuvaa päällistä!!! |O
no nyt siinä vihdoin on... ex-lakana.

ieva; laitoin pari muutakin kuvaa, on aika hyviä näetsen :D
 
Ei mut tää lähtee nyt unille! Aamupäivästä lähetään ajelemaan kohti Poria ja pärekoria, joten pitää heräilläkin hyvissä ajoin. |O :) Meikäläiselle tulee nyt sitten parin päivän palstatauko. :eek: Varmaan ihan tarpeeseen. :xmas: Mutta öitä ja kirjotelkaahan sit mun poissaollessa AINAKIN 30 sivua, jookosta?! :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
täälä ollaan, just kateellisena luin noita sun ompeluskertoiluja *tahtoo osata ommella*
kuules, se ei vaadi TODELLAKAAN paljoa! :LOL:
ite koskin ompelukoneeseen (ja nyt jo saumuriinkin) ekaa kertaa elämässään pari kuukautta sitten. tarttee vaan hiukkasen kärsivällisyyttä (jopa MUN kärsivällisyys riittää ja mulla on sadasosamillin pitunen pinna :D ) ja OHJEET kannattaa lukea! noi ompelukoneen käyttöohjeet on kyllä niin hyvin rautalangasta väännetty että jopa minä oppisin käyttämään! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
täälä ollaan, just kateellisena luin noita sun ompeluskertoiluja *tahtoo osata ommella*
kuules, se ei vaadi TODELLAKAAN paljoa! :LOL:
ite koskin ompelukoneeseen (ja nyt jo saumuriinkin) ekaa kertaa elämässään pari kuukautta sitten. tarttee vaan hiukkasen kärsivällisyyttä (jopa MUN kärsivällisyys riittää ja mulla on sadasosamillin pitunen pinna :D ) ja OHJEET kannattaa lukea! noi ompelukoneen käyttöohjeet on kyllä niin hyvin rautalangasta väännetty että jopa minä oppisin käyttämään! :D
Kuulostaa helposta mutta...mulla menee hermot niitten kaavojen ja nuppineulojen ja harsimisien kanssa ja se ahistaa että jos joutuu jättään esken, koska sit se ei koskaan valmistu. Mun ompelukoneseen ei oo ohjeita, se on varmaan ainaskin...ööö..50 vee vanha husqvarna ( kirjotetaankohan se noin )
 

Yhteistyössä