***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Missä vaiheessa ruokavalioon tulee riisi, ja lasketaanko se viljaksi ( ai minäkö blondi :LOL: ) ja millon saan ruveta maisteleen paprikaa??
Meill' ainakin syödään jo riisivelliä täyttä päätä, 5-6kk taitaa lukea purkissa.
Paprikan muistelen lähemmäs 1v :whistle:
Mut jos teillä likkaa närästä/polttelee ruokatorvea, ni älä ihmeessä anna :/ Paprikahan laittaa helposti närästämään :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Hyvää matkaa Vinjalle! B)

:hug: salisasille! Teillä on kyllä ollut rankka alku! :( Toivottavasti allergia helpottaisi vähitellen.
Me aina puhuttiin että kun muilla lapsilla on ollut vaativa vauvaikä niin tää meidän iltatähti on sitten se jonka vauva-ajasta nautitaan :whistle: No kyllä me nyt ollaan saatu jo nauttiakkin kun on suhteellisen oireetonta ollut!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Huomenta!

Jahvetti, meidän 5 vee lähettää täältä terveisiä sinne kaimalleen. :kieh: :kieh: :kieh: (valitsi hymiöt itse) .
Kiitos kiitos :D Kaima kyl juoksentelee jossain tuo pihalla
:whistle: Onkos teijän sälli millon muute syntyny? =)
Eri vuosikertaa taitavat olla. Meillä 09/02. Onks teijän 5 vee ottanu ton profiilin valokuvan? Meillä tulee jokseenkin samanlaisia tähtiräpsäyksiä, kun tolle antaa kameran. (ja paljon tuleekin) :p :LOL:
Jep, meillä on -03 vuoden aprillipila ;) :whistle: :LOL:
Juu meillä on kamera aina ylläreitä täys, kun sitä alkaa tyhjäämään :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
En miekään haalareilla koreile, mut haluun ehottomasti käytännöllistä =) Ja...köyhän ei kannata halpaa ostaa :D
Täys peesi tähän. =) Mun mielestä ne Reimat sun muut ei edes ole kovin hyvännäköisiä. :whistle:
Meillä ei oo koskaan ollu yhtään Reimaa paitsi likalla nyt toi vk-puku minkä sai ristiäislahjaksi =)
Remua ja Rasavilliä ollu meillä ja hyviä ovat olleet....kaikki on kiertäny kaikilla!! Toki kolmannella on jo polvessa joku reikä mikä paikattu, mutta kakkos/pihapukuna menee kummasti viel =)

 
Jahvetti
kysyi jossain kohdin sitä Amautia.. Se on Kauppalankadulla eli kävelykadulla tai siitä alas hyppyrimäelle.. Mä itse olen asunut samaisella kadulla vielä viime vuonna enkä muista kertaakaan törmänneeni kyseiseen liikkeeseen. Eli täytyy olla joku yläkerta jossain tai sitten mulle saa varata ajan Silmäoptikolle samaiselle kadulle B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
salisas ookoo =) Se oli kauppalankatu 34...kaipa se sit sieltä jostaan löytyy :whistle: Eli kävelykatu on loogisesti kauppalankatu :D
Niin ja se jatkuu vielä sinne hyppyrimäelle päin.. Villi veikkaus olis että se 34 ei olis kävelykadulla mutten muista miten päin siellä numerot menee.. eli älä usko mua!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
En miekään haalareilla koreile, mut haluun ehottomasti käytännöllistä =) Ja...köyhän ei kannata halpaa ostaa :D
Täys peesi tähän. =) Mun mielestä ne Reimat sun muut ei edes ole kovin hyvännäköisiä. :whistle:
Meillä ei oo koskaan ollu yhtään Reimaa paitsi likalla nyt toi vk-puku minkä sai ristiäislahjaksi =)
Remua ja Rasavilliä ollu meillä ja hyviä ovat olleet....kaikki on kiertäny kaikilla!! Toki kolmannella on jo polvessa joku reikä mikä paikattu, mutta kakkos/pihapukuna menee kummasti viel =)
Onkos niissä Remuissa, Reimoissa ja Rasavilleissä, Jonathaneissa jne. sitten paljonkin eroja. :/

 
:wave:

Piiperolle :hug:

Me ollaa oltu tänää koko päivä Särkänniemessä. Oli kyllä hauskaa katella kummitytön ja sen siskon innostusta siellä :) Me vaan kärryteltiin pojan kanssa seurana, sai raitista ilmaa ainaki :)

Tolla Amautilla on muuten nettisivutki... Mä oon joskus tutustunu niihin kun harkitsin liinan tai repun vuokraamista että oisin kokeillu viihdytäänkö siinä. Mutta sitte ei tuntunu niin tarpeelliselta koko liina että se jäi.

Nyt lueskelemaan päivän juttuja :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
En miekään haalareilla koreile, mut haluun ehottomasti käytännöllistä =) Ja...köyhän ei kannata halpaa ostaa :D
Täys peesi tähän. =) Mun mielestä ne Reimat sun muut ei edes ole kovin hyvännäköisiä. :whistle:
Meillä ei oo koskaan ollu yhtään Reimaa paitsi likalla nyt toi vk-puku minkä sai ristiäislahjaksi =)
Remua ja Rasavilliä ollu meillä ja hyviä ovat olleet....kaikki on kiertäny kaikilla!! Toki kolmannella on jo polvessa joku reikä mikä paikattu, mutta kakkos/pihapukuna menee kummasti viel =)
Onkos niissä Remuissa, Reimoissa ja Rasavilleissä, Jonathaneissa jne. sitten paljonkin eroja. :/
Hinta :LOL:
No onhan esim reimalla montaki eri mallia jne...mut ei kai niissä loppupeleissä paljoa oo :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja salisas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
salisas ookoo =) Se oli kauppalankatu 34...kaipa se sit sieltä jostaan löytyy :whistle: Eli kävelykatu on loogisesti kauppalankatu :D
Niin ja se jatkuu vielä sinne hyppyrimäelle päin.. Villi veikkaus olis että se 34 ei olis kävelykadulla mutten muista miten päin siellä numerot menee.. eli älä usko mua!!!
Pitää kysellä sit ihmisltä jos ei itte löydä :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Tolla Amautilla on muuten nettisivutki...
Jep, mut ite hakemalla säästäis pk:t :p :D


*muoks* Vaikka meijän auton bensannälällä taitaa mennä pahasti miinukselle :LOL: :LOL:
Mutta samalla reissulla, kun muutenki sinne menossa..
Näillä bensahinnoilla :LOL: ei vaiskaan aattelin vaan että jos et oo käyny niil sivuilla kattomassa.. Tiä vaikka innostuisit kestoiluistaki ku oli niin nättejä kuoseja siellä :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Tolla Amautilla on muuten nettisivutki...
Jep, mut ite hakemalla säästäis pk:t :p :D


*muoks* Vaikka meijän auton bensannälällä taitaa mennä pahasti miinukselle :LOL: :LOL:
Mutta samalla reissulla, kun muutenki sinne menossa..
Näillä bensahinnoilla :LOL: ei vaiskaan aattelin vaan että jos et oo käyny niil sivuilla kattomassa.. Tiä vaikka innostuisit kestoiluistaki ku oli niin nättejä kuoseja siellä :whistle: :LOL:
Mulle riittää kertiksien kuosit :LOL: :LOL:
Joo eilen kävin sivulla vilkuilemassa ja hokasin, et kouvolastaki löytyy moinen putiikki ja sinne pitäs joku päivä mennä muutenki =)
 

Yhteistyössä