***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä on 10v HÄÄpäivä pari viikon päästä |O
Mones päivä? Me mentiin naimisiin 22.7. :heart:
1.8.
Meillä tulee tuo 10 vuotta täyteen yhteiseloa myös 1.8! :D
:D

Me oltiin sillon jo 4 vuotta seurusteltu =) Esikko oli 6kk :p
 
Laitan kuvaa vaipoista, kun palailen mökiltä sivistyksen pariin. Tai yritän laittaa. Mun kuvat kun tökkii, kun ne on niin isoja, mutta yritän perehtyä asiaan. :p =)

Nyt täytyy kuulemma männä petiin. =)

Joo, ens viikon reffit jää meiltä valitettavasti väliin. :/ Mutta josko sitte taas elokuussa päästäis (vai olikos sellainen suunnitteilla?)

Ihania uusia kuvia oli muuten kerhon puolella. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mitäs te olitte puhunu autoistuimista. Mä en oo ainakaan ajatellu vielä aikoihin luopua kaukalosta. Eihän tuota saa edes istuttaa vielä. No sit kun luovutaan kaukalosta, pitää vissiin ostaa tuolle esikoiselle uusi istuin. Sillä kun on vieläkin käytössä istuin, johon siirty suoraan kaukalosta. On joku Porschen istuin. On ollu tosi hyvä ja todellakin käyttöikä tosi pitkä. Vieläkin siinä olis säätövaraa isommaks.
Ei meilläkään kaukalosta vielä olla luopumassa. Kohta vois kuitenkin alkaa miettiä, että minkä sitä sit hankkii. =)
Mie en oo aatellu ees viel alkaa miettii :LOL: :LOL: Tai sen verran mietin, et jos mummo ostais joulu- tai synttärilahjaks :/

Tyty siirtynee syksystä isompien eli isoveikan vanhaan penkkiin-eipä tuo kyllä enää kauhean pitkään tätä tahtia kaukalossa menekään.
Pituudestako se on sit kiinni millon pitää siirtää? :ashamed: Mä en oikeesti tiedä noista mitään... :whistle: Mies hoitaa kaiken autoiluun liittyvän myös tytön osalta. :whistle:

Joko paino tulee vastaan tai sit jos pää tulee istuimesta ulos....sieltä yläreunasta siis :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Lenkillä kun ollaa nyt kahelleen käyty, ni miehellä on likka ergossa..viihtyy TOSI hyvin ja tasottaa vähän sen vauhtia, ettei mun tarvi juosta ;) :LOL:
Meillä kans noin. :LOL:
Mulla on tälläset töppöjalat ukkoon verrattuna, et mie otan 3 askelta kun se yhen :headwall: :LOL:
Samma här, vaikka mies on VAAN 10 cm pidempi mua. :kieh:
Meillä melkeen 20cm pituuseroa :whistle: (158 ja 175)
Meillä *laskee sormilla * 25 cm :whistle:
Meillä taas pituuseroa huimat 4cm :D miehen hyväksi! :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Meillä pitäs ostaa neidille oma soitin, kun tulee aika vähä kuunneltua levyjä kun ei oo soitinta ( tietty toi dvd-soitin ois ), tokikin päivittäin lauleskellaan, nyt menossa pulputinpannun rohkeana seikkailen :heart:
Meidän typyllä on ipod. :ashamed: Musta se on vähän nolo, mutta mies halus sen ehdottomasti. Sen saa siis kiinni noihin meidän matkiksiin ja niissä on kuomun alla kaiuttimet. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Meillä pitäs ostaa neidille oma soitin, kun tulee aika vähä kuunneltua levyjä kun ei oo soitinta ( tietty toi dvd-soitin ois ), tokikin päivittäin lauleskellaan, nyt menossa pulputinpannun rohkeana seikkailen :heart:
Meidän typyllä on ipod. :ashamed: Musta se on vähän nolo, mutta mies halus sen ehdottomasti. Sen saa siis kiinni noihin meidän matkiksiin ja niissä on kuomun alla kaiuttimet. :saint:
eikä :eek: , vähänkö käyhät :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mitäs te olitte puhunu autoistuimista. Mä en oo ainakaan ajatellu vielä aikoihin luopua kaukalosta. Eihän tuota saa edes istuttaa vielä. No sit kun luovutaan kaukalosta, pitää vissiin ostaa tuolle esikoiselle uusi istuin. Sillä kun on vieläkin käytössä istuin, johon siirty suoraan kaukalosta. On joku Porschen istuin. On ollu tosi hyvä ja todellakin käyttöikä tosi pitkä. Vieläkin siinä olis säätövaraa isommaks.
Ei meilläkään kaukalosta vielä olla luopumassa. Kohta vois kuitenkin alkaa miettiä, että minkä sitä sit hankkii. =)
Mie en oo aatellu ees viel alkaa miettii :LOL: :LOL: Tai sen verran mietin, et jos mummo ostais joulu- tai synttärilahjaks :/

Tyty siirtynee syksystä isompien eli isoveikan vanhaan penkkiin-eipä tuo kyllä enää kauhean pitkään tätä tahtia kaukalossa menekään.
Pituudestako se on sit kiinni millon pitää siirtää? :ashamed: Mä en oikeesti tiedä noista mitään... :whistle: Mies hoitaa kaiken autoiluun liittyvän myös tytön osalta. :whistle:

Joko paino tulee vastaan tai sit jos pää tulee istuimesta ulos....sieltä yläreunasta siis :LOL:
Siinä Gracon kaukalossa kun tulee ylhäällä semmonen vähän kalteva reuna..sekavaa selitystä juu...niin tytyn pää alkaa olla jo sen reunan päällä! :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Missäs äippäHki luurailee? :wave: Onko koko päivänä käyny palstalla? :eek: Ja mihinkäs se liinamari hävis? :wave:
Täällä ollaan,oon vaan ollu vähän "pihalla" sain huonoja uutisia ystäväni terveydentilasta

:'( lukenu kyl olen teidän jutut ja ittekseni vastaillut :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Meillä pitäs ostaa neidille oma soitin, kun tulee aika vähä kuunneltua levyjä kun ei oo soitinta ( tietty toi dvd-soitin ois ), tokikin päivittäin lauleskellaan, nyt menossa pulputinpannun rohkeana seikkailen :heart:
Meidän typyllä on ipod. :ashamed: Musta se on vähän nolo, mutta mies halus sen ehdottomasti. Sen saa siis kiinni noihin meidän matkiksiin ja niissä on kuomun alla kaiuttimet. :saint:
eikä :eek: , vähänkö käyhät :D
No onhan ne. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Missäs äippäHki luurailee? :wave: Onko koko päivänä käyny palstalla? :eek: Ja mihinkäs se liinamari hävis? :wave:
Täällä ollaan,oon vaan ollu vähän "pihalla" sain huonoja uutisia ystäväni terveydentilasta

:'( lukenu kyl olen teidän jutut ja ittekseni vastaillut :LOL:
:hug: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
hilunen ööö...siis minkä reunan?
No kun siinä kaukalossa on se kuppiosa tai mikä lienee mihin lapsi laitetaan ja sit se siitä pään yläpuolelta alkaa nousta sillee vähän kaltevasti ylöspäin se reuna, niin sinne ylettää jo typykän pää.Äh, en mä osaa selittää! :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä70:
ieva80 Nyt yritin laitaa uuden kertomuksen kerho sivulle kuvan kera tuliko ?
millanen kuva sulle tuli muu jos tuli. olis kiva tietää !!!?? =) Kohta menen kyllä nukkumaan.
Kuvaa ei tullu, mutta juttu tuli. Kiitos! Siellä se on nyt julkaistuna! :flower: Laittele kuvaa kun joudat valikosta Lisää kuva. =)
 

Yhteistyössä