***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

Meillä hoitopöytänä toimii tosiaan tuo pesukone, jonka päällä on hoitoalusta. Tosin aika paljon vaippa vaihtuu missä millonkin, kun yleensä siellä ei muuta oo kun pissaa eikä siten joka välissä tarvi pestä. Poitsu kakkii ehkä kerran päivässä tai kahdessa, joskus kolmessa =)

Oma turhake on ainakin tähän asti ollut tuo rintapumppu (käsikäyttöinen). Aluksi sillä yritin pumppailla maitoa talteen, mutta niillä määrillä ei hiirikään ois tullut täyteen. Parhaiten pumppuna toimii omat kädet, ja itseasiassa vielä paremmin omin käsin saa mies maidon roiskuamaan :D

Sitten kun töihin meen niin varmaan jollain pelillä pitää sitä maitoa tirskuttaa pakkaseen, kun ei poika, enkä kyllä mäkään, ole mikään korvike -fani. Viimeks kun mummilassa käytiin ja mummi anto pullosta tuttelia niin poika joi kyllä, mutta ei mitenkään innoissaan. Hetken päästä otin sen syliin ja hirveä hamuaminen alkoi tossa kainalon ja tissin välissä ja kun en heti tajunnut niin pari rääkäsyä sai äiteenkin ymmärtämään että herra haluaa sitä aitoa asiaa vaikka oli just syönyt :D

En meinannut muuten viime yönä saada unta. Tai väsytti kyllä, mutten uskaltanut nukahtaa, kun vahdin jääkaappia =)
Eilen oli tajuton ukkonen täällä joskus yhdeksältä illalla... Jossain vaiheessa sitten meidän jääkaappi alkoi pitää hyvin pelottavaa ääntä, niinkun joku ois tasaseen hakannut sen takana tyhjällä muovipullolla. :eek:
Se loppu sitten kyllä, mutta kun mentiin nukkumaan niin en uskaltanut nukahtaa kun pelkäsin että se jääkaappi syttyy tuleen :whistle: Voi olla että tolla mun siskon talopalolla on ehkä jotain pientä tekemistä asian kanssa... :ashamed:
Ravasin vähän väliä katsomassa että joko se palaa (joo, hullu oon...) Jii heräs kahdentoista jälkeen syömään ja kun sain sen nukkumaan niin simahdin itsekin. Ja näin ehkä ahdistavimpia unia ikinä.
En saa ehkä enää ikinä rauhaa, ennen kun meidän jääkaapin ympärilla on kymmenen häkä- ja palovarotinta :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja salisas:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
salisas: Meilläkään ei oo imetystyyny toiminu sille suunnitellussa tarkoituksessa, mutta toimii päivittäin löhötyynynä sohvalla. =) Meillä on semmoinen yksivärinen (tai siis toinen puoli beesiä ja toinen luonnonvalkoista) sohvan väriin sopiva tyyny. Aiemmin toimi myös tytön sängyssä "pienentäjänä" ja "putoamissuojana" kun uskalsi vielä jättää yksin sohvalle.
Mulla olikin sellanen tosi iso (mihin sai kiinni lelukaaren ja siinä on vyöt että se toimi myös "sitterinä") no se oli liian iso syöttäessä eikä sillä oikein vauvaakaan pystynyt tukemaan.. Missähän hormoonihumalassa mä sitäkin ostaessa olen ollut :kieh:
Sitä tuli odotusaikana(kin) osteltua vähän kaikenlaista, minkä olis voinu jättää kauppaan. :whistle: :LOL: :kieh:

 
Pusuapinan jutusta tuli mieleen, että meille tuli eilen se jääkaapinkorjauslasku. 135e, josta vakuutusyhtiö maksaa 55e. Pitäis varmaan huomenna täyttää lista pilaantuneista kamppeista... |O Aloitin sen laatimisen jo, mutta kesken jäi... |O |O
 
Hello, lenkki heitetty ja sesset ruokittu :wave: .

Hoitopöytä oli meillä aluks kovassa käytössä, se ei oo semmonen perinteinen vaan se on joku tosi vanha kukkataso tms..nyt siinä on lähinnä vaippoja ynnä muuta kampsua päällä.
Vessassa meillä on toinen, miehen kirppis löytö, ekaks oli että WTF, mutta nyt se on kyllä ollu ihan kätsy kakkavaipan vaihtoon :wave:

Ihanaa että muillakin on reppuongelma :D , laitoin jo oman alotuksen tonne lastentarvike puolelle :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Ai niin raskausaikana ostin synnytä rentoutuneena cd:n ja pöh,turhake,ei siinä rentoutumiset olis auttanut kun kätilöopiskelija poltti mun koko alaselän toisen asteen palovammoille :/
EI kait kyseessä ollu kaurapussi :whistle: ??
Sepä se ,pärkk..le,jäi ikuiset poltinmerkit
Jaiks, aika järkkyä :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Ai niin raskausaikana ostin synnytä rentoutuneena cd:n ja pöh,turhake,ei siinä rentoutumiset olis auttanut kun kätilöopiskelija poltti mun koko alaselän toisen asteen palovammoille :/
EI kait kyseessä ollu kaurapussi :whistle: ??
Sepä se ,pärkk..le,jäi ikuiset poltinmerkit
|O
Miten se sen niin kuumaksi on saanu? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Meillä on ollu Datsun, sinapinvärinen. Kotona porukoilla siis on ollu, silloin kun mä olin pienipieni.
Meillä kans ja isukki ollu ylpee
Meillä oli Lada :D
Meillä oli kans Lada jossain vaiheessa, sellanen farmarimalli vielä. Voi jumankauta!

:LOL:
Toinen minkä voisin tahtoa olis sellanen punanen vanhemman mallinen Lada, jossa on pyöreet etuvalot :p

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Ai niin raskausaikana ostin synnytä rentoutuneena cd:n ja pöh,turhake,ei siinä rentoutumiset olis auttanut kun kätilöopiskelija poltti mun koko alaselän toisen asteen palovammoille :/
EI kait kyseessä ollu kaurapussi :whistle: ??
Sepä se ,pärkk..le,jäi ikuiset poltinmerkit
|O
Miten se sen niin kuumaksi on saanu? :whistle:
Samaa mietin minäki..?
 
jep esikolla meni joku roska silmään, ja jouduin lähtemään sen kanssa mun äidille(sair. hoit) kun en omin voimin pois saanut ja kundi sätki ja huusi kuin mikäkin |O |O . No onneksi saatiin pois, eikä vaivaa enää. :) . Nyt lukemaan, ootte tääs rupatellut parissa tunnissa monta sivua :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Meillä on ollu Datsun, sinapinvärinen. Kotona porukoilla siis on ollu, silloin kun mä olin pienipieni.
Meillä kans ja isukki ollu ylpee
Meillä oli Lada :D
Meillä oli kans Lada jossain vaiheessa, sellanen farmarimalli vielä. Voi jumankauta!

:LOL:
Toinen minkä voisin tahtoa olis sellanen punanen vanhemman mallinen Lada, jossa on pyöreet etuvalot :p
Just just, siinähän sitä on tunnelmaa..
:heart:

*muoks* lainaukset meni p*rsielleen :D
 
Meillä toivoen tutit jäis joulupukin mukaan, niinkos tonttuvauvoille...tai sitten viiään korkeasaareeen apinavauvoille, tai sitten perinteisesti annetaan orkku-oraville :LOL:

Ja rätti varmaan jatkaa kulkuaan myöhempäänkin :whistle: , tai mistäs sitä tietää
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Meillä on ollu Datsun, sinapinvärinen. Kotona porukoilla siis on ollu, silloin kun mä olin pienipieni.
Meillä kans ja isukki ollu ylpee
Meillä oli Lada :D
Meillä oli kans Lada jossain vaiheessa, sellanen farmarimalli vielä. Voi jumankauta!

:LOL:
Toinen minkä voisin tahtoa olis sellanen punanen vanhemman mallinen Lada, jossa on pyöreet etuvalot :p

-Mun yhellä puoli tutulla, tai oikeestaan sen miehellä on just tommonen ja hitsit kun hyvän näkönen

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Ai niin raskausaikana ostin synnytä rentoutuneena cd:n ja pöh,turhake,ei siinä rentoutumiset olis auttanut kun kätilöopiskelija poltti mun koko alaselän toisen asteen palovammoille :/
EI kait kyseessä ollu kaurapussi :whistle: ??
Sepä se ,pärkk..le,jäi ikuiset poltinmerkit
|O
Miten se sen niin kuumaksi on saanu? :whistle:
Samaa mietin minäki..?
niinpä.olis luullu et sen omatkin näpit olis palanut.Mä oli niin pöllyis etten tuntenut sitä kuumuutta,seuraavana päivänä kyllä tunsin.No ompahan mut sit merkattu edestä ja takaa. Ai,niin ei pyytänyt edes anteeksi
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Meillä on ollu Datsun, sinapinvärinen. Kotona porukoilla siis on ollu, silloin kun mä olin pienipieni.
Meillä kans ja isukki ollu ylpee
Meillä oli Lada :D
Meillä oli myös aito kuplavolkkari. :D Tai oikeestaan kaks, toinen oli kanariankeltainen ja toinen vaaleansininen.
 

Yhteistyössä