***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

Alkuperäinen kirjoittaja salisas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Nyt kun kuuntelee noita teijän turhakkeita, ni mie olen niiiiin ylpeä itestäni, et oon saanu tällä kertaa pidettyy itteni naisena ja jättäny turhakkeet kauppaan :D :D :LOL:
No hei, kai nyt kaikki neljännen kohdalla jo osais jättää ;)
Mie kyl sillo kun raskaaksi tulin, ni aattelin et varmaan tulee kaikki härpäkkeet ostettuu, ku tää on vähä ku mein iltatähti...mut ylpiä oon!!! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja salisas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Nyt kun kuuntelee noita teijän turhakkeita, ni mie olen niiiiin ylpeä itestäni, et oon saanu tällä kertaa pidettyy itteni naisena ja jättäny turhakkeet kauppaan :D :D :LOL:
No hei, kai nyt kaikki neljännen kohdalla jo osais jättää ;)
Meinasin ihan samaa kirjottaa, että enpä usko, että itekkään näin revittelisin, jos olis kolme jo ennestään. =) Ja koska tämä voi jäädä ainoaksi, sitä mielellään kokeilee kaikenlaisia juttuja. =)
 
Ieva: Tavaraa meilläkin paikat pursuaa, vaikka en oo hamsteri ja asutaan omakotitalossa. Se on sama juttu kuin rahan kanssa: mitä enemmän on, sitä enemmän kuluu. Eli kyllä sen tilankin täytettyä saa. :kieh:
Mutta, on kyllä kätevää. Ja parasta, että pojan kasvettua kaikelle tolle tilalle on luonteva käyttö esim. liinavaatekaappeina yms.
 
Meillä on kanssa kaikki likan vaatteet yms kodinhoitohuoneessa. Yks yläkaappi vaatteille, hoitoalusta pöydällä ja pöydän alla Elfa-korityyppinen hökötys...ja tää vain siksi, ettei oo tilaa muualle mitään laittaa :LOL:
 
Tuli tuosta Liinamarin teksistä kun naapurin lapsi oli tuttiin koskenu ja sanonu et imuri oman vieny, niin ootteko jo miettineet miten vierotatte omat helmen tutista? Nakkaatteko roskiin ja sanotte et sinne män, vai keksittekö jonkin tarinan, esim. hiirivauvoille tms..?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä on kanssa kaikki likan vaatteet yms kodinhoitohuoneessa. Yks yläkaappi vaatteille, hoitoalusta pöydällä ja pöydän alla Elfa-korityyppinen hökötys...ja tää vain siksi, ettei oo tilaa muualle mitään laittaa :LOL:
Voi te onnelliset joilla on kodinhoitohuone,meillä kun koko kämppä on yhtä kodinhoitohuonetta
:headwall: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä on kanssa kaikki likan vaatteet yms kodinhoitohuoneessa. Yks yläkaappi vaatteille, hoitoalusta pöydällä ja pöydän alla Elfa-korityyppinen hökötys...ja tää vain siksi, ettei oo tilaa muualle mitään laittaa :LOL:
Voi te onnelliset joilla on kodinhoitohuone,meillä kun koko kämppä on yhtä kodinhoitohuonetta
:headwall: :LOL:
Meillä kuivatetaan pyykkejä yleensä keittiössä :whistle: :LOL:
 
salisas: Meilläkään ei oo imetystyyny toiminu sille suunnitellussa tarkoituksessa, mutta toimii päivittäin löhötyynynä sohvalla. =) Meillä on semmoinen yksivärinen (tai siis toinen puoli beesiä ja toinen luonnonvalkoista) sohvan väriin sopiva tyyny. Aiemmin toimi myös tytön sängyssä "pienentäjänä" ja "putoamissuojana" kun uskalsi vielä jättää yksin sohvalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mies ettii meille Datsun 100A:ta :LOL: :LOL:


:LOL: :LOL: :LOL: miks?
Kauppakassiksi B)
Ja selvennykseksi...miehellä oli moinen sillon, kun alettiin seurustelemaan ;)
Jottai tollasta teinihurmosta ajattelinkin olevan ajatuksen takana.Kai te karvanopat viel sinne tuunaatte

:LOL:
Eikun mulla on tuolla sellanen tekoruusu, joka pitää siihen tuulilasiin laittaa...samainen ruusu oli miehellä autossaan ja antoi sen sit mulle :saint: :LOL: :LOL:
Ja auto pitäs ehottomasti olla valkonen, tai sit maalata se ja mustat takalasit (miehen autossa oli maalattu mustalla spraylla) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Tuli tuosta Liinamarin teksistä kun naapurin lapsi oli tuttiin koskenu ja sanonu et imuri oman vieny, niin ootteko jo miettineet miten vierotatte omat helmen tutista? Nakkaatteko roskiin ja sanotte et sinne män, vai keksittekö jonkin tarinan, esim. hiirivauvoille tms..?
Se varmaan vaan "katoaa". =) Tarkoituksena olis vieroittaa tutista ennen tarhan aloitusta (jos on joku muu juttu esim. rätti tullut tärkeäksi siirtymäobjektiksi) eli varmaan tuossa joulun tienoilla. HUOM! Tarkoituksena... :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Tuli tuosta Liinamarin teksistä kun naapurin lapsi oli tuttiin koskenu ja sanonu et imuri oman vieny, niin ootteko jo miettineet miten vierotatte omat helmen tutista? Nakkaatteko roskiin ja sanotte et sinne män, vai keksittekö jonkin tarinan, esim. hiirivauvoille tms..?
Meillä orava vei lopulta tutin, kun ei auttanu tuttiosan leikkeleminen eikä mikään muu. Olihan se hirvee huuto ensimmäisten päikkärien kans. :eek: Vaan äkkiä unohtui tutti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
salisas: Meilläkään ei oo imetystyyny toiminu sille suunnitellussa tarkoituksessa, mutta toimii päivittäin löhötyynynä sohvalla. =) Meillä on semmoinen yksivärinen (tai siis toinen puoli beesiä ja toinen luonnonvalkoista) sohvan väriin sopiva tyyny. Aiemmin toimi myös tytön sängyssä "pienentäjänä" ja "putoamissuojana" kun uskalsi vielä jättää yksin sohvalle.
Mulla olikin sellanen tosi iso (mihin sai kiinni lelukaaren ja siinä on vyöt että se toimi myös "sitterinä") no se oli liian iso syöttäessä eikä sillä oikein vauvaakaan pystynyt tukemaan.. Missähän hormoonihumalassa mä sitäkin ostaessa olen ollut :kieh:
 

Yhteistyössä