***HELMET 2008*** Kesäviikko 27

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä ois muistaakseni 80cm Rasavilin haalari tuol vintillä :/ Yhellä ollu iha uuden veronen...mut niin poikamainen etten tytölle laita :xmas:
Tuo meidän sini-ruskea haalari on varmaankin suunnattu pojille, mutta mun mielestä värit on sukupuolettomia. =) En ehkä itse valitsisi sinistä haalaria, joskaan en varmaan vaaleanpunaistakaan.
Meillä on pojilla ollu paljon ns. tyttöjen värejä punasia, keltasia jne...mut tytölle EN laita enää yhtään poikien juttua :p :LOL:
Kai sitä saa olla ronkelia etenki tällee vikan kanssa :snotty: ;)
Tykkäisin itsekin pukea tuota poikaa kirkkaisiin väreihin ja aina kun löydetään ostetaan just keltasta, punasta yms. Harmittavan paljon vaan varsinkin pojille tuntuu olevan tarjolla tummia värejä örkkikuvioilla... :$ Ei voi sietää ei. :/
 
Aijuu, en lueskellut sen tarkemmin, mutta olikos täällä puhuttu jotain, että mitä 5kk:n pitäisi jo osata? Mä oon välillä miettinyt tuota, kun meillä ei siis vieläkään käännytä. :/ Kyljelleen menee, tai siis vetää itsensä lelukaaren avulla kyljelleen, muttei muuten kovalla alustalla käänny lainkaan. :/ Kuitenkin istuu jo todella hyvin, ts. nousee istumaan pienellä avulla ja nököttää siinä hyvinkin jämäkkänä. Jollain lailla en ole siitä huolissani, koska jokainenhan kehittyy omaan tahtiinsa ja kääntyy, kun haluaa ja on siihen valmis. Toisaalta taas huolettaa, kun tuntuu, että meidän tyttö on varmaan ainoa, joka ei vielä käänny ja on kuitenkin porukan vanhimpia. :/ No juu, ihan pöljää spekulointiahan tämä on, koska jotkuthan kääntyy vasta 6kk ja se on ihan normaalia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä ois muistaakseni 80cm Rasavilin haalari tuol vintillä :/ Yhellä ollu iha uuden veronen...mut niin poikamainen etten tytölle laita :xmas:
Tuo meidän sini-ruskea haalari on varmaankin suunnattu pojille, mutta mun mielestä värit on sukupuolettomia. =) En ehkä itse valitsisi sinistä haalaria, joskaan en varmaan vaaleanpunaistakaan.
Meillä on pojilla ollu paljon ns. tyttöjen värejä punasia, keltasia jne...mut tytölle EN laita enää yhtään poikien juttua :p :LOL:
Kai sitä saa olla ronkelia etenki tällee vikan kanssa :snotty: ;)
Tykkäisin itsekin pukea tuota poikaa kirkkaisiin väreihin ja aina kun löydetään ostetaan just keltasta, punasta yms. Harmittavan paljon vaan varsinkin pojille tuntuu olevan tarjolla tummia värejä örkkikuvioilla... :$ Ei voi sietää ei. :/

Meillä on isommilla nyt pääkallot yms pop :whistle: 5veelle menee viel ihan minkä äiti valittee :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Tykkäisin itsekin pukea tuota poikaa kirkkaisiin väreihin ja aina kun löydetään ostetaan just keltasta, punasta yms. Harmittavan paljon vaan varsinkin pojille tuntuu olevan tarjolla tummia värejä örkkikuvioilla... :$ Ei voi sietää ei. :/
joo siis miksihän tuo on nuin,minäki oon ihmetelly, minusta olis ihania just kirkkan vihreät ja siniset, nyt on sitte kans joku oranssi villitys varsinki kallen kohdalla :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Joo, mulla tosiaan tuo muu elämä häiritsee pahasti tätä palstailua. Oltiin la-suyö veneellä Pihlajasaaressa tuossa Helsingin edustalla. Likasta on tulossa hyvää vauhtia kelpo veneilijä.
voi, mun ja miehen haave olis joskus oma vene :whistle: Mieluusti just semmonen, jossa vois yöpyäkin :) Mies innoissaan kattelee veneitä, mutta kun on tuo prätkäkin, joka on aika kallis ylläpidettävä...
meillä kans prätkä :wave: . ajoin ite kortin keväällä 07 ja vähän jäi ajot vähälle, kun tyttö ilmoitti tulosta....nyt en ole vielä uskaltanut ajamaan :ashamed: ...ne hormoonit kai :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
hilunen joo pitikin kysyä, et missä tota Huppaa siel myydään? Ei oo koskaan kuullu* :whistle:
En ollut minäkään kuullut ennenku kaveri omalleen osti. Täällä noita myy kids&teens, olivat nyt keväällä ottaneet noita kokeeksi myyntiin kun ihmiset olivat niitä kuulemma kyselleet. Myyjä tiesi kertoa että väki käy just Tallinnassa pukuja hakemassa. Ja pitäisi saada Kotkastakin kun tytyn kummit asuvat siellä ja olivat jostain kaupasta ostaneet pojalleen Hupan housut.
Aijaa...ei oo tullu vastaan kyl...kysäses, et mistä :D
Täytyy kysyä jos vaan ikinä muistan! :D Laskeskelin että nettikaupan hinnoilla haalari tytylle ja kaksiosainen puku pojalle tulis maksamaan jotain 90? ja posti päälle tietty. Ei paha, keväällä ostettiin pojalle Remun kokopuku edulliseen :whistle: hintaan 89,90! Ja ominaisuuksien tuossa hupassa pitäisi tosiaan olla aika lähellä näitä kalliimpia...
No ei paha...mun pitäs kanssa 5veelle ostaa joku moinen syksyksi. Tiiätkö onko niil kokoja mihin asti? :whistle:
No kävin just sivuilla katsomassa niin siellä oli koot 152-senttisiin asti. Yritän kyllä saada muksuille nuo puvut kun tosiaan sieltä saa kaksi sen hinnalle kun täältä yhden :eek: aika pitkälti meilläkin on isovanhemmat noita pukuja ja kenkiä sponsannu mut miksi maksaa jos samaa tavaraa saa halvemmallakin...Vaikka eihän sitä tiedä miten käytössä toimivat, mut ajateltiin kokeilla, tohon Remuun ollaan kyllä tykästytty, ainoa on vaan se hinta... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Aijuu, en lueskellut sen tarkemmin, mutta olikos täällä puhuttu jotain, että mitä 5kk:n pitäisi jo osata? Mä oon välillä miettinyt tuota, kun meillä ei siis vieläkään käännytä. :/ Kyljelleen menee, tai siis vetää itsensä lelukaaren avulla kyljelleen, muttei muuten kovalla alustalla käänny lainkaan. :/ Kuitenkin istuu jo todella hyvin, ts. nousee istumaan pienellä avulla ja nököttää siinä hyvinkin jämäkkänä. Jollain lailla en ole siitä huolissani, koska jokainenhan kehittyy omaan tahtiinsa ja kääntyy, kun haluaa ja on siihen valmis. Toisaalta taas huolettaa, kun tuntuu, että meidän tyttö on varmaan ainoa, joka ei vielä käänny ja on kuitenkin porukan vanhimpia. :/ No juu, ihan pöljää spekulointiahan tämä on, koska jotkuthan kääntyy vasta 6kk ja se on ihan normaalia.

Ei N käänny myöskään. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä ois muistaakseni 80cm Rasavilin haalari tuol vintillä :/ Yhellä ollu iha uuden veronen...mut niin poikamainen etten tytölle laita :xmas:
Tuo meidän sini-ruskea haalari on varmaankin suunnattu pojille, mutta mun mielestä värit on sukupuolettomia. =) En ehkä itse valitsisi sinistä haalaria, joskaan en varmaan vaaleanpunaistakaan.
Meillä on pojilla ollu paljon ns. tyttöjen värejä punasia, keltasia jne...mut tytölle EN laita enää yhtään poikien juttua :p :LOL:
Kai sitä saa olla ronkelia etenki tällee vikan kanssa :snotty: ;)
Mulla samat aatokset. Tuntuu oudolle laittaa tytölle joku sellainen vaate mitä oon pitänyt meidän pojilla :xmas:
 
Älä ieva hätäile, kyllä teilläkin ehditään ja vielä monta kertaa! Meillä poika kyllä kääntyi jo 3½ kuisena, mut oppi itse nousemaan istumaan lattialla vasta reilu 8-kuisena. Ja sitä ennen jo konttasi, nousi seisomaan ja käveli tukia pitkin. Että tyyli ja järjestys tuntuu olevan aika lailla vapaa näillä pienillä! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
hilunenmeiltä löytyy kanssa remua joka lähtöön :D TOSI hyvin on etenki vk-puvut kestäny 3 lapsen käytön ja ainakin yksi takki jää viel likalle! :D Toppahaalareitaki löytyy Remua vaiks kuin monta =)
Laitetaankos pystyyn oma kerho :D Jovit&Remut ry! :D :LOL:
Ainii teil oli nekii samat :LOL:
Mitäs muuta teiltä löytyy? :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Välikausihaalareista meinasin ostaa tytylle Huppa-merkkisen haalarin, on virolainen firma joka noita tekee-vastaa hyvin pitkälle ominaisuuksiltaan remua ja reimaa, mut hintaa on vähempi.
Pitääpä laittaa korvan taakse :) Mä en oo vielä uhrannut ajatusta noille haalarihommille, kaippa siihenkin täytyis kohta ryhtyä :whistle: Kauhee, kun pitää olla ajan tasalla monessa eri asiassa :LOL:
Näillä on nettikauppakin, www.huppa.eu taisi muistaakseni olla, siellä on tosin kielivaihtoehtoina englanti, viro, venäjä ja oisko ollut latvia...Ajattelin tilailla sen kautta jos ei äitee sitä kauppaa Tallinnasta löydä. Siellä nettikaupassa oli haalarin hinta rapiat 30?... :whistle: :D
wau nuohan on äärettömän hyvän näkösiä... paljonkohan esim. tuo 489 on euroissa? ja pystyyköhän tuolta suomeen tilaamaan? ei tuo viron kieli (eikä kyllä englantikaan ole hallussa :D )
 

Yhteistyössä