Mulla :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::xmas: Mulla ööö vai sulla? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut nyt kakuntekoon :wave: :wave:
*muoks* Ja sankari on siis isäntä huomenna *piiiiiiiiiiitkät piuhat* B) :xmas:
No niimpäAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Nukkumaan :wave:
:wave: öitäAlkuperäinen kirjoittaja verkkis:Täällä ollaan hengissä, vaikka ei mitään oo kuulunutkaan pariin päivään :wave: Oltiin pienellä kesälomareissulla ja nyt oon niin väsy, et taidan kaatua kohta sänkyyn |O Luen juttunne myöhemmin Hyvää yötä!
Niin onkin kuule semmoset kuviot ettet uskokaan... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hilusella on kyl menossa nyt jotain outoo... :xmas:
Näköjään minäkin osaan yllättää!!!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No niimpäAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Nukkumaan :wave:
Pakko palstailla..muuten ei tule uni :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä oikeasti menin eilen kympiltä nukkumaan, mutta oikeesti en saanut unta!!! Vieroitusoireitako? :wave:
Näköjään =) !Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pakko palstailla..muuten ei tule uni :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä oikeasti menin eilen kympiltä nukkumaan, mutta oikeesti en saanut unta!!! Vieroitusoireitako? :wave:
Todella loistavaa palvelua tosiaan noiden valokuvien kanssa
Mut aisakas on aina oikeessa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Näköjään =) !Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pakko palstailla..muuten ei tule uni :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä oikeasti menin eilen kympiltä nukkumaan, mutta oikeesti en saanut unta!!! Vieroitusoireitako? :wave:
Myyjä oli kaiken aikaa eri mieltä kuin mä ja mulle jäi loppujen lopuksi sellainen vaikutelma, että mun valinnat meni hänen mukaansa aivan täysin metsään. :snotty: =)
Mä luulen että tää tyttönen oli ns. "joutunut" töihin iskän perustamaan valokuvaamoon... Ei siis toiveammatti ja tällaista se sitten on... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut aisakas on aina oikeessa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Näköjään =) !Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pakko palstailla..muuten ei tule uni :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä oikeasti menin eilen kympiltä nukkumaan, mutta oikeesti en saanut unta!!! Vieroitusoireitako? :wave:
Myyjä oli kaiken aikaa eri mieltä kuin mä ja mulle jäi loppujen lopuksi sellainen vaikutelma, että mun valinnat meni hänen mukaansa aivan täysin metsään. :snotty: =)
Kumma myyjä, jos ei palele asiakasta niinkuin tämä haluaa...asiakashan ne maksaakin yleensä :xmas: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kauhee tuo naamakirja. Sitä keskustelee jonkun kanssa ja sitten ruudussa lukee esim.
Justiina on poissa.
Kuulostaa kovin lopulliselta! :snotty: