Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä täällä taustalla :wave:
Mii tyy :wave:
Mii thrii! :wave: Mutta ei kovin paljon taustailtavaa ole :D Kertokaas joku hyvä juttu... Mä oon ollu ihan helisemäs ton meijän jätkän kanssa ku se tekee koko ajan kaikkia kepposia :p se on keksiny nyt että tuolia siirtämällä pääsee radiolle ja mikrolle... Eli meillä poppi raikaa, tuolilla jammaa puolitoista vuotias metriheikki joka sanoo koko ajan että O-ou ku mikro kilahtaa :kieh: Sitte mä joka kerta joudun ottaa unirievun mikrosta ja toissa aamuna oli pistäny sinne pyöriin muovimukillisen muroja :headwall: Joo ei oo mikro seinässä enää muuta ku sillo ku sille on tarvetta :p

Hyviä juttuja...öööh...ei nyt tähän hätään oo mitään erityistä :D
No meillä neiti on jo toista kuukautta syöny TOSI huonosti...oon miettiny et millä se elää...täään se sitte veti ruualla 4 isoa annosta (siis neidin annosta) KANAKEITTOA |O Miksen mie oo aikasemmin tehny KANAKEITTOA!!! |O :LOL: :LOL:
Puuroa ei sit illalla totuttuun tapaan syönykään :LOL:

Hyviä juttuja...öööh...ei nyt tähän hätään oo mitään erityistä :D
No meillä neiti on jo toista kuukautta syöny TOSI huonosti...oon miettiny et millä se elää...täään se sitte veti ruualla 4 isoa annosta (siis neidin annosta) KANAKEITTOA |O Miksen mie oo aikasemmin tehny KANAKEITTOA!!! |O :LOL: :LOL:
Puuroa ei sit illalla totuttuun tapaan syönykään :LOL:
Meidän pojan pääasiallinen ravinto viimeisen kk ajan on ollut mansikat. Ja mä kun pistin pk: n esitieto lappuun, että poika on kaikkiruokainen :kieh:

:D
Oon koittanu siivoilla...puuuuuh. Ihan hiestä märkä, pakko kai suihkuun ampassa, neitikin sopivasti nukahti...
Tänään olis kauppaa, lätkävehkeiden shoppailua, kakun tekoa yms muuta mukavaa :p

Pojat eilen illalla sovitteli lätkäkamoja (kausi alkaa ens viikolla B) B) ) ja kun tuli alasuojan vuoro, niin 9v vetäs sen päälleen ja huuteli tonne raksapuolelle isännälle, et "tuu iskä kattoo onks nää sopivat ku sie oot sellanen munamestari" :x :LOL: :LOL: Joku PIKKASEN repes :D :D :xmas:

Pojat eilen illalla sovitteli lätkäkamoja (kausi alkaa ens viikolla B) B) ) ja kun tuli alasuojan vuoro, niin 9v vetäs sen päälleen ja huuteli tonne raksapuolelle isännälle, et "tuu iskä kattoo onks nää sopivat ku sie oot sellanen munamestari" :x :LOL: :LOL: Joku PIKKASEN repes :D :D :xmas:
*reps ja kops* :LOL: :LOL: :LOL:

Tää tuli koneelle pitää pientä taukoa...kohta pitäs vielä täyskäri tehdä :p :D

Ei voi sanoa, ettei ois tänään saanu shoppailtua...3 kaupassa käytiin ja yli 500 erkkiä taas humpsahti :eek: :D
Pikkasen pojille lätkäkamoja ja ihan pikkusen ruokaa :snotty: :kieh: :D :LOL:

Jooh.... B)

Ei voi sanoa, ettei ois tänään saanu shoppailtua...3 kaupassa käytiin ja yli 500 erkkiä taas humpsahti :eek: :D

Jooh.... B)
Kukas nyt on sankari? =) :flower:

*muoks. 500 erkkiä... Se on paljon rahaa! :x

Ostitte pikkasen pojille lätkäkamoja ja ihan pikkuisen ruokaa... No, toivottavasti lätkäkamat ovat helposti sulavia, jos oikee ruoka loppuu... *ojentaa sekavihannespusseja ja purkin kaurahiutaleita* :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:

Jooh.... B)
Kukas nyt on sankari? =) :flower:

*muoks. 500 erkkiä... Se on paljon rahaa! :x

Ostitte pikkasen pojille lätkäkamoja ja ihan pikkuisen ruokaa... No, toivottavasti lätkäkamat ovat helposti sulavia, jos oikee ruoka loppuu... *ojentaa sekavihannespusseja ja purkin kaurahiutaleita* :xmas:
Mikä sankari? :whistle: :ashamed: :D

Joo ukkoa ei yhtään kirpassu Prismassa kun 300e meni lätkäkamoihin....hyvä ettei Cittarin kassalla itkeny kun ruokia maksettiin :LOL: :LOL: :LOL:
Niin se on tuo tärkeysjhärjestys balanssissaan :D :LOL:

Yhteistyössä