Mii tyy :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä täällä taustalla :wave:
Mii thrii! :wave: Mutta ei kovin paljon taustailtavaa ole Kertokaas joku hyvä juttu... Mä oon ollu ihan helisemäs ton meijän jätkän kanssa ku se tekee koko ajan kaikkia kepposia se on keksiny nyt että tuolia siirtämällä pääsee radiolle ja mikrolle... Eli meillä poppi raikaa, tuolilla jammaa puolitoista vuotias metriheikki joka sanoo koko ajan että O-ou ku mikro kilahtaa :kieh: Sitte mä joka kerta joudun ottaa unirievun mikrosta ja toissa aamuna oli pistäny sinne pyöriin muovimukillisen muroja :headwall: Joo ei oo mikro seinässä enää muuta ku sillo ku sille on tarvettaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mii tyy :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä täällä taustalla :wave:
Meidän pojan pääasiallinen ravinto viimeisen kk ajan on ollut mansikat. Ja mä kun pistin pk: n esitieto lappuun, että poika on kaikkiruokainen :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hyviä juttuja...öööh...ei nyt tähän hätään oo mitään erityistä
No meillä neiti on jo toista kuukautta syöny TOSI huonosti...oon miettiny et millä se elää...täään se sitte veti ruualla 4 isoa annosta (siis neidin annosta) KANAKEITTOA |O Miksen mie oo aikasemmin tehny KANAKEITTOA!!! |O
Puuroa ei sit illalla totuttuun tapaan syönykään
*reps ja kops*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pojat eilen illalla sovitteli lätkäkamoja (kausi alkaa ens viikolla B) B) ) ja kun tuli alasuojan vuoro, niin 9v vetäs sen päälleen ja huuteli tonne raksapuolelle isännälle, et "tuu iskä kattoo onks nää sopivat ku sie oot sellanen munamestari" :x Joku PIKKASEN repes :xmas:
Ja meillä yhdessäolon vuosipäivä. =) :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tosiaan meillä on huomenna hääpäiväkin B)
Vois oikeestaan sanoo, et en enää ees yllättynyAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ja meillä yhdessäolon vuosipäivä. =) :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tosiaan meillä on huomenna hääpäiväkin B)
JoojooAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Pystytettiin ukon kanssa inkkariteltta olkkariin . Lapsille! :snotty:
Kukas nyt on sankari? =) :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tää tuli koneelle pitää pientä taukoa...kohta pitäs vielä täyskäri tehdä
Ei voi sanoa, ettei ois tänään saanu shoppailtua...3 kaupassa käytiin ja yli 500 erkkiä taas humpsahti
Pikkasen pojille lätkäkamoja ja ihan pikkusen ruokaa :snotty: :kieh:
Jooh.... B)
Ihan tosi :xmas: *tukka sekaisin*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:JoojooAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Pystytettiin ukon kanssa inkkariteltta olkkariin . Lapsille! :snotty:
Mikä sankari? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kukas nyt on sankari? =) :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tää tuli koneelle pitää pientä taukoa...kohta pitäs vielä täyskäri tehdä
Ei voi sanoa, ettei ois tänään saanu shoppailtua...3 kaupassa käytiin ja yli 500 erkkiä taas humpsahti
Pikkasen pojille lätkäkamoja ja ihan pikkusen ruokaa :snotty: :kieh:
Jooh.... B)
*muoks. 500 erkkiä... Se on paljon rahaa! :x
Ostitte pikkasen pojille lätkäkamoja ja ihan pikkuisen ruokaa... No, toivottavasti lätkäkamat ovat helposti sulavia, jos oikee ruoka loppuu... *ojentaa sekavihannespusseja ja purkin kaurahiutaleita* :xmas:
Sulla on varmaa läppäri siel teltassaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ihan tosi :xmas: *tukka sekaisin*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:JoojooAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Pystytettiin ukon kanssa inkkariteltta olkkariin . Lapsille! :snotty:
:xmas: Mulla ööö vai sulla? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut nyt kakuntekoon :wave: :wave:
*muoks* Ja sankari on siis isäntä huomenna *piiiiiiiiiiitkät piuhat* B) :xmas: