Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Oonkohan mie tavannu 4 Helmeä...ei siis kovin montaa...mutta nehän riittää :D Yhden Helmen tapasin viimeeks eilen =) :hug:
Samat on lukemat. :D Oishan se kiva nähdä ja varmaan tuliskin nähtyä useastikin, jos ei olis tuo 60km tossa välissä...
:whistle:
Meinasin tossa jo melkeen pyytää, et tuutte joku kerta tänne niin et päästäs porukalla tohon vaikka puistoilee :whistle: ;) saatas vaan tää remppa äkkii pois alta....
Tullaanhan me. :D Menehän siitä siis nauloja nakuttelemaan niin valmistuukin! :LOL:
Katotaa sitte ku toi ukko menee töihin tosta jaloista pyörimästä :p :LOL: Kunhan saadaa olkkari valmiiksi, ni voit alkaa autoa tankkailee :p :D
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Oonkohan mie tavannu 4 Helmeä...ei siis kovin montaa...mutta nehän riittää :D Yhden Helmen tapasin viimeeks eilen =) :hug:
Samat on lukemat. :D Oishan se kiva nähdä ja varmaan tuliskin nähtyä useastikin, jos ei olis tuo 60km tossa välissä...
:whistle:
Meinasin tossa jo melkeen pyytää, et tuutte joku kerta tänne niin et päästäs porukalla tohon vaikka puistoilee :whistle: ;) saatas vaan tää remppa äkkii pois alta....
Tullaanhan me. :D Menehän siitä siis nauloja nakuttelemaan niin valmistuukin! :LOL:
Katotaa sitte ku toi ukko menee töihin tosta jaloista pyörimästä :p :LOL: Kunhan saadaa olkkari valmiiksi, ni voit alkaa autoa tankkailee :p :D
:D
Varaudu pariin viikkoon :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Oonkohan mie tavannu 4 Helmeä...ei siis kovin montaa...mutta nehän riittää :D Yhden Helmen tapasin viimeeks eilen =) :hug:
Samat on lukemat. :D Oishan se kiva nähdä ja varmaan tuliskin nähtyä useastikin, jos ei olis tuo 60km tossa välissä...
:whistle:
Meinasin tossa jo melkeen pyytää, et tuutte joku kerta tänne niin et päästäs porukalla tohon vaikka puistoilee :whistle: ;) saatas vaan tää remppa äkkii pois alta....
Tullaanhan me. :D Menehän siitä siis nauloja nakuttelemaan niin valmistuukin! :LOL:
Katotaa sitte ku toi ukko menee töihin tosta jaloista pyörimästä :p :LOL: Kunhan saadaa olkkari valmiiksi, ni voit alkaa autoa tankkailee :p :D
:D
Varaudu pariin viikkoon :LOL: :LOL: :LOL:
Oukei... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mä olen "keräillyt" Muumi-mukeja vuodesta 1998, joten aikas paljon niitä on kertynyt. Paljon on myös sellaisia, joita ei enää ole myynnissä kuin Huutiksessa. :xmas:
Mun keräily alko kuukaus sitte :LOL: Jos ei noita joululahjaksi saatuja oteta ;)
Mä en ole noita koskaan kerännyt, mut kummasti niitä on vaan kaappiin kertynyt... :whistle: En kyl oikeesti tiiä ollaanko ostettu niistä yhtään itse...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mä olen "keräillyt" Muumi-mukeja vuodesta 1998, joten aikas paljon niitä on kertynyt. Paljon on myös sellaisia, joita ei enää ole myynnissä kuin Huutiksessa. :xmas:
Mun keräily alko kuukaus sitte :LOL: Jos ei noita joululahjaksi saatuja oteta ;)
Mä en ole noita koskaan kerännyt, mut kummasti niitä on vaan kaappiin kertynyt... :whistle: En kyl oikeesti tiiä ollaanko ostettu niistä yhtään itse...
Miekään en siis oo ostanu viel yhtään...ja aattelinki, et en varmaan osta vaan pidän sit silleen, et *jos et lahjaksi muuta keksi ni osta muumimuki* :D
 
Mie lähen tästä kanssa maate...meinasin aamulla vähän siivoilla, sen mitä täällä nyt ees viittii/voi :/ |O :/ No jos vessat pesis...niissä ei kummassakaan oo ylimäärästä rojua :LOL: :D
Ja sitte jos tuota isäntää koittas vähä sivussa apustaa....koolauksia tuonne kattoon kun meinaa ammuskella :D

:wave: :wave:
 
Huomenia mammat!
saatiin eilen "kokeilla" millaista olis jos ei päikkäreitä nukuta. Oltiin Korkeasaaressa eikä tyttö malttanut nukkua päiksyjä (noh, sen venematkan ajan vähän lepäili).. Kotiin kun tultiin päivällisaikaan niin edelleenkin posotti iloisena ( :eek: ). Kuudelta kiipesi ite sängynreunalle ja ilmoitti että sänkyyn ois päästävä.. Nostin sinne ja lykkäsin tutin suuhun ja toivotin hyvät yöt. Siis ihan vitsinä! Ukolle vielä sanoin että ihme jos tonne jää.. Jäätiin vielä itekin yläkertaan (ukko pelas koneella ja mä olin seurana), koska oletuksena oli että tyttö vaatis maitonsa. Eipä vaatinut :eek: , se oikeesti NUKAHTI yöunille klo 18.
Tytön kummisetä tuli seiskan pintaan käymään, pizzakuski toi ruokaa kasilta (ja koirat hälytti kovaäänisesti!),siltikin tyttö nukkui. Ja heräsi vasta klo 07 aamulla.
Oli kyllä NIIN ihmeellistä ettei tosikaan.. =)
Että jos elämä ilman päikkäreitä on tämmöstä niin lisää kiitos :D. Villi veikkaus että ei ihan mee noin normipäivänä.. Eikä muksut varmaan aina mee klo 18 nukkumaan..?
 
Meillevauva teillähän on nukuttu :D Joskus on vastaavasti käynyt meillä ton isomman kanssa, 17.30 aikoihin nukahti sohvalle kun katso lastenohjelmia, sänkyyn siirrettiin ja varustauduttiin siihen että jossain vaiheessa herää. Nukkui sitten aamuun asti =)

Ja taas on karvaasti koettu että pitäis olla ihan hiljaa |O Eilen oli miehen sisko perheensä kanssa täällä. Kysyi sitten kuinka meillä on nyt nukuttu (viimeksi kun puhuttiin niin meillä nukuttiin huonosti...). Kehuin kauheesti että nyt on jo monta yötä nukuttu tosi hyvin, joinain öinä ei edes yhtä kertaa ole tarvinnu käydä pojan luona, yleensä 1-2 kertaa. Ja kuten arvata saattaa, viime yönä meillä ei ole nukuttu :headwall: Puolen tunnin välein jätkä istui jalat pinnasängyn väleistä roikkuen, lauleskeli ja hymyili kauniisti :kieh: Ja koiralla vatsa sekasin, sen piti päästä ulos... Että en enää ikinä kehu että meillä nukutaan hyvin :whistle:
 

Yhteistyössä