Sä voit samaan lootaan koota molempien lasten muistot! :heart: =)Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mä en ees tytölle ottanu pakkausta... Mitäköhän se ajattelee isompana kun veljellä on se loota :/
No aika kallis pelkän lootan takia ottaa 170 euron pakkaus - jos siis sisällölle ei oo käyttöä.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mä en ees tytölle ottanu pakkausta... Mitäköhän se ajattelee isompana kun veljellä on se loota :/
Ei oo...ja tuskin ihan toviin tarviikaan kääntää =)Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Onko muuten kellään muulla vielä turvaistuin käännettynä naama menosuuntaan?
Joku rangaistusko?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tää käväsee laulaa luikauttamassa pojille... :xmas:
Just lähden pöötä putsaamaan... :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Joku rangaistusko?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tää käväsee laulaa luikauttamassa pojille... :xmas:
Älä viiti...isäntä aina huutelee pojille, et muistakaa korvatulpatAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Joku rangaistusko?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tää käväsee laulaa luikauttamassa pojille... :xmas:
Serto coloria meillä...Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mitä pyykkipulveria käytätte?
Meillä taitaa olla Erisan, en jaksa lähteä tarkistamaan, mutta kaupassa tunnistan paketistaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Serto coloria meillä...Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mitä pyykkipulveria käytätte?
Erisania oon käyttänyt ja LV:tä, mutta mun mielestä ne paketit ovat uudistuneet... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja metu77:Meillä taitaa olla Erisan, en jaksa lähteä tarkistamaan, mutta kaupassa tunnistan paketistaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Serto coloria meillä...Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mitä pyykkipulveria käytätte?