Kiinnostaisi tätäkin. :wave: Poika kyllä istuu potalle mutta ei malta olla aloillaan niin kauan että jotain tapahtuisi. Silloin kyllä jos pissa tulee lattialle esim. vaipanvaihdon yhteydessä niin käy hakemaan potan ja asettaa sen lammikon päälle.Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mites sitä pottailua kannattais aloitella? Kun poika ei oikein ala istumaan siinä helpolla? Ja herää nykyään niin itkuisena, että ei sitä silloin ainakaan sinne saa. Ruoan jälkeen varmaan ainakin olis hyvä aika? Mitä mä keksisin niin houkuttelevaa, että suostuis siihen potalle?
No höh! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Mä marisen täällä itekseni, ku en saanutkaan huutonetistä matkasänkyä Joku onnekas ehti huutamaan vielä ennen huudon sulkeutumista. Noh, kai niitä sänkyjä jostain saa, uutta en malttais ostaa, ku käyttöä ei paljoa ole
Oi rakas muoriseni, kerro miten tämä onnistuu :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:kun esikoisen kanssa yritin pottailua samassa iässä, niin potalla saatettiin istua ½ tuntia kerrallaan
Puuha Peteä taidettiin lueskella. Toi on aina ollut kirjahullu. Mutta tän nuoremman saisi kyllä kuormaliinoilla köyttää pottaan että pysyisi edes ½ minuuttia. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Oi rakas muoriseni, kerro miten tämä onnistuu :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:kun esikoisen kanssa yritin pottailua samassa iässä, niin potalla saatettiin istua ½ tuntia kerrallaan
meillä taitais pysyä paikallaan ainoastaan jäätelön voimalla olispa ihana istua potalla ja syödä jääteöäAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Puuha Peteä taidettiin lueskella. Toi on aina ollut kirjahullu. Mutta tän nuoremman saisi kyllä kuormaliinoilla köyttää pottaan että pysyisi edes ½ minuuttia. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Oi rakas muoriseni, kerro miten tämä onnistuu :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:kun esikoisen kanssa yritin pottailua samassa iässä, niin potalla saatettiin istua ½ tuntia kerrallaan
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Olenko mä väärässä pinossa? Onko mut hylätty tänne ihan yssin... |O |O :headwall:
HÖ! :snotty:
Sorke..olin auttaa ukkoo levytyksessäAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Olenko mä väärässä pinossa? Onko mut hylätty tänne ihan yssin... |O |O :headwall:
HÖ! :snotty: