Huomenta vaan! :wave:
Ja taas aurinko paistaa..mahtava fiilis! =) On tämä kevät kyllä voittamaton...tai no okei, on syksyn kuulaat, kirkkaat päivätkin upeita ja pimenevät illat myös kynttilöineen ja punaviinilasillisineen.
Talven mä voisin skipata kokonaan. :kieh:
Eilen oltiin neuvolassa taas
painokontrollissa. Ei tahdo neidin paino pysyä pituuskasvun mukana, mutta kaikki muuten hyvin, eikä siitäkään kuulema huolta tarvi kantaa, punnitaan vaan nyt useammin että tiedetään missä mennään.
Rokotuksista oletteko saaneet tietoa tai harkinneet vesirokkorokotetta ja/tai pneumokokki-rokotetta? Jälkimmäinen ihan uusi, mutta jolla hyvä vaste mm. aivokalvontulehdukseen ja korva-kurkku-nenä -juttuihin. Eilen vaan neuvolassa puhuttiin aiheesta ja jäin miettimään noita. Molemmat siis ainakin vielä omakustanteisia.
Olin eilen illallisella ystävän kanssa Elitessä. Ihana pitkä illallinen shmampanjoineen ja viineineen. Teki ihan hyvää ja puhuttavaa riitti..tosin taksissa meinaisin jo sanoo kuskille että paina sitä kaasua..niin oli kiire kotiin ja pikkuista ikävä!! :heart: Mut hyvin olivat taas iskän kanssa pärjänneet. Aiemmin puhuin tuttipulloasiaa..no, neiti pääti sit hylätä aventit, mut hyväksyi mam-pullon. Eli sekin huoli on poissa.
Ja äiti saa hiukan vapautta elämään. Ei minulla kyllä ole vielä ollut mitään tarvetta mennä minnekään ilman pientä, mutta kivaa oli eilen sit kun lähti.
Vakuutuksistapeesi siinä, että julkisen tulisi kattaa meidän terveydenhuolto toimivasti ja tehokkaasti (varsinkin näillä veroprosenteilla!!!!!!), ja sen se Suomessa akuttihoidossa tekeekin ja erittäin hyvin vielä! Mutta sitten tämä tk-maailma. Ei ei..siihen ei luotto riitä ja tehottomuus on käsittämätöntä ja oman edun valvominen on minusta se huolestuttavin piirre siinä, koska miten pärjää ne, jotkat eivät osaa/hoksaa vaatia hoitoa ja tutkimuksia!!?? Harmillista! Meillä on vauvavakuutus, tosin yksityiselle mentäis ilman sitäkin lapsen asiossa, mut toi nyt vaikuttaa ihan hyvälle. Siinä on 48e omavastuu per kerta kun lähetät kuitit vakuutusyhtiöön. Eli keräät esim. koko vuoden kuitit ja maksat sit vaan yhden omavastuun koko summasta.
Huomanna jos sit suuntais sinne
Lapsimessuille. Voihan siellä olla porukkaa, mut jospas joukkoon mahtuu.
Sunnuntaina lähdenkin pikkuisen kanssa kotikonnuille Pohjoiseen. Hiukan jännittää eka lentomatka. :/ Mutta, eiköhän se hyvin mene, pieni hetkihän se vaan on. Enniten pelkään, että pikkuisella sattuu korviin.
Mies tulee sitten perässä kun töiltään pääsee ja vappu vietetään Pohjoisessa.
Täällä oli monia iloisia tapahtumia..rakennukset etenee, kosittukin oli, lainaa oli saatu hmmm..mitä kaikkea vielä..uusia autoja...no mut onnittelut kollektiivisesti kaikille kaikesta!! :flower:
Hei niin..mikä on
peppi-mekko? Mä olen tooooosi ulkona kaikesta retrosta..se ei ihan iske, tai jotenkin tuntuu, että kun katsoo omia 70-luvun vauvakuvia, niin haluan että oma 2000-luvun vauva ei näytä äitinsä kopiolta
. Tosin pakko myöntää, että pari ihan kivaa juttua olen nähnyt, joita siis voisin jopa harkita.
Mutta mutta...mukavaa perjantaita kaikille, nautitaan mammalomastamme, retroilla tai ilman! :heart: