heips!
pikaisesti ehdin piipahtaa koneella, ennenkuin neiti herää päikkäreiltä. aivan ihana ilma ulkona ja mieli korkeella
! kesä on kohta täällä, odotan jo ihan fiilareissa kaikkea siihen liittyvää.
liikkumisesta olitte puhuneet ja meillä on sama juttu kuin monella muulla täällä, 4 viikon ikäisestä lähtien ollaan oltu vaavin kanssa jatkuvasti menossa. meillä on harrastuksia tällä hetkellä ma-to (muskaria, kerhoja ja nyt viimeisimpänä urheilua) ja perjantaisin ollaan tavattu kavereita. viikonloppuisin ollaan myös sosialisoitu ahkerasti. arki-iltaisin meillä on edelleen käyny vieraitakin suunnilleen parit viikossa, ja harrastuksista ja vieraista huolimatta ei tyttö oo vaikuttanu levottomalta tai väsyneeltä. mutta oon kyllä pitäny tarkasti huolta siitä, että ruokailut ja päiväunet sujuu joka päivä samalla tavalla..
eilen käytiin elixiassa babytunnilla ja kivaa oli. lapsiparkkiin en vielä viitsi neitiä jättää, mutta tosi kiva, että päästään edes pari kertaa viikossa kahdestaan jumppaamaan, niin mun urheilut ei oo aina perheen yhteisestä ilta-ajasta pois. illalla käytiin vielä juoksemassa miehen kanssa, niin että mies työnsi vaunuja --> sain vähän tasoitusta nopeudessa
. eilisestä inspiroituneena kävin sit vielä tänään vaunujen kanssa parin tunnin juoksu/kävelylenkin auringonpaisteessa ja jalat oli ihan hyytelöä kun palattiin kotiin
.
onko jollain muuten tietoa, että
kasvaako äidin kulutus nyt kun vauva syö enemmän vai muuttuuko vaan maidon koostumus jotenkin laihemmaksi? musta nimittäin tuntuu, että joudun syömään taas paljon enemmän kuin vaikka 3 viikkoa sitten.. eilenkin söin 4 lämmintä ateriaa (ja tietty aamu- ja iltapala ja yksi välipala) ja silti oli taas ihan leijonannälkä kun heräsin. mietin vaan, että jos ne vellit ja soosit ja muut mössöt aloittelee vasta silloin 4 kuukauden iässä, niin kuinka hurja nälkä mahtaa olla ennen sitä kun vauva on jo iso ja varmaan paljon runsaammin kuin nyt.. vai onkohan tää vaan joku hormonaalinen nälkä?!?
nyt kuuluu naukumista pinniksestä, joten kipaisen katsomaan. miehenkin pitäisi kotiutua pian, joten pääsen vielä salille rehkimään ja saunomaan
..
ihanaa aurinkoista päivänjatkoa kaikille! toivottavasti jonkinsorttiset helmimammojen treffit onnistuis siellä lapsimessuilla
.. mä olin tosiaan siinä perjantain porukassa.