***HELMET 2008*** Huhtikuu

Kenzie ja tuttemuille iso :hug:
meil oli ristiäiset sunnuntaina, niin on menny ensin niitä laittaessa ja nyt niistä toipuessa. nimen jo laitoinki kerhopuolelle.
hyvin meni, ei mitään isompia! tyttöki naureskeli ja itkuun kelpas heti tuti :D
nyt odottaa ulkona siivous urakka. sukulais pojat 2x4v ja 5v) hajotti meidän leikkimökistä 3 ikkunaa, niin pitäs alkaa siivoamaan lasinsirut pois. pojilla poikien kujeet, eniten mua tympäsee alkaa keräämään niitä lasinsiruja! Olivat olleet menossa särkemään vanhanpuolen ikkunoita, kun mun äiti oli kerenny väliin. hyvä etteivät pojat itteään niillä loukanneet. :kieh: :kieh:
vauvakuumeesta meil ei ola vielä oikein vauva kuume iskenyt, mut on silti suunniteltu (jo ennen tämän syntymää) että toinen saa tulla kun on tullakseen.. jos kuitenkaan ei "tärppäis" ihan heti :ashamed:
nyt taitaa menkat tehä tulojaan tai mitä lie.. onko muilla joilla Ei pillerit käytössä ollut saman laista? useampana päivänä tullut limaista veristä vuotoa jokunen tippa..tänään tullu sit vähän ihan oikeaa, mut ei juuri siteeseen asti.. mitähän tämä on.. jälkivuoto loppu 3vk sitten.
 
Ihastuttavaa auroinkoista vappupäivää!

Pikapikaa vaan lukemassa olen ja pakko parit halit heittää eli...

Tuttemui sinua ja perhettäsi usein olen miettinyt ja ihanaa kuulla, että elämä jatkuu ja jaksatta jo uskoa parempaan huomiseen. :heart: Kovasti onnea matkaan!! :hug:

Kenzie tsemppihalit teillekin ja onnea matkaan edelleen pienen miehen ruoka-asioihin!! :hug: Hienoa, että asiat alkaa jo sujua.

Meillä pieni katselee lumoutuneena vappupalloaan ja hymyile onnellista hymyään! Mutta, nyt taas mentävä...mukavaa päivän jatkoa! =)
 

Yhteistyössä