Hellyttäviä/hauskoja tekstiviestejä miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bamtsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bamtsukka

Vieras
Availkaapas kännyköitä ja jaetaan tyttöjen kesken ne hellyttävimmät tekstarit niin voimme niitä lähetellä eteenpäin jos sopiva kohdalle osuu...

Paina pääsi syliin tähän, silitän hiuksias ihan vähän. Nuku rakas oikein somasti, rakastan sinua niin kovasti!

Olen kadottanut nalleni... Haluaisitko nukkua tämän yön kanssani?

Yääk, miks mä en opi tykkäämään noista! Erityisesti just nämä selkeästi kiertoviestit on mun makuuni lähinnä ällöjä. Jos haluaa lähettää, niin voisi edes nähdä sen vaivan, että runoilee viestin itse.

Taidan olla vähän tylsä tyyppi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Yääk, miks mä en opi tykkäämään noista! Erityisesti just nämä selkeästi kiertoviestit on mun makuuni lähinnä ällöjä. Jos haluaa lähettää, niin voisi edes nähdä sen vaivan, että runoilee viestin itse.

aika samoilla linjoilla oon sun kans minäkin...... :x

Alkuperäinen kirjoittaja bamtsukka:
Availkaapas kännyköitä ja jaetaan tyttöjen kesken ne hellyttävimmät tekstarit niin voimme niitä lähetellä eteenpäin jos sopiva kohdalle osuu...

Paina pääsi syliin tähän, silitän hiuksias ihan vähän. Nuku rakas oikein somasti, rakastan sinua niin kovasti!

Olen kadottanut nalleni... Haluaisitko nukkua tämän yön kanssani?

Ai kamala
g025.gif

Noh, kukin taaplaa tyylillään.. :saint:

Nuo oli lähinnä esimerkkejä millaisia ne viestit ovat...en itsekkään just tuollaisista tykkää mutta ei kai kaikkien tarvitse juuri samoista asioista tykätä...siksi juuri olisin halunnut nähdä millaisia ihmiset lähettelevät toisillensa!

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:

aika samoilla linjoilla oon sun kans minäkin...... :x

Liityn pinoon. Jos on jotain asiaa, niin olisi arvokasta, jos ihminen löytäisi ihan omasta pikku päästään muutaman ihan oman sanan.

Yhteistyössä