H
hei
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Ei ole lapsia kastettu, ovat vielä pieniä. Minä mein kasteelle, kun olin 14, halusin mennä ja sovin pastorin kanssa siitä, kotona kerroin vasta myöhemmin.
Ihan arkeen vaikuttaa siten, että (siis ei itse helluntailaisuus, vaan se, että olen uskovainen) Juttelen Jumalalle ja pyrin lukemaan raamattua. Kun jotain pahaa sattuu, pyydän apua ja kun hyvää sattuu, kiitän. Minusta melkein kaikki asiat liittyvät jotenkin hengellisiiin juttuihin ja tulee katsottua asioita usein siitä näkökulmasta.
Sitten joskus mä jätän sanomatta asioita, joita tekisi mieli sanoa, ihan Jeesuksen takia, koska en halua olla pehennukseksi hänelle. Vielä riittää paljon parannettavaa, mutta yritystä kyllä on siihen suuntaan. Joskus pitää siirtää syrjään se, että joku on loukannut ja valita, ettei sano seuraavassa sopivassa hetkessä takaisin, vaikka ihan hirveästi haluttaisi iskeä. Se on aika vaikeaa, enkä aina siihen pystyy.
Viime aikoina sä et täällä ole niin kärkkäästi sanonut muille, kuin aikasemmin. Olen vain huomannut...