Helkkarin perässäroikkujat!

Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:
olin kans tänään tienpäällä just kun oli se pahin tuuli ja lumipyry!!! Aivan järkyttävä keli ja aina joku roikkuu puskurissa... Verenpaineet nousi täälläkin... Mä en ainakaan uskaltanut ajaa kovin lujaa. Tien reunoissa oli varmaan metri lunta ja rekkoja tuli vastaan. Siinä sitten taitelin etten törmää rekkaan enkä pölähdä sinne ojaankaan...

Mä kans olin liikenteessä juuri pahimpaan aikaan, 54 km ajelin, edessä ei ketään, takana ei ketään... :o Rekkoja tuli jonoina vastaan ja lumi pöllysi. Tosin ajoin normaalinopeutta, ei pelottanut ajella, kun tottunut ajamaan jo työnkin puolesta säällä kuin säällä. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja PirunRasittava:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Noin pienellä asialla en viitsi verenpainettani kohottaa ja mun mielestä jarruvalojen vilkauttaminen ei ketään pelota

Kyllä vaan alkaa sitä turvaväliä sitten löytyä kun rupee jarruvaloja vilkuttaa...

Mä on vissiin niin turta tolle liikenteelle että en edes huomaa

kyllä sen huomaa jos ajaa persiissä kiinni ja on siinä ja siinä et ehtii jarruttaa ennenku kolahtaa.

Mun on käytävä optikolla =)

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Justiin noi alinopeudella ajajat ärsyttää :kieh:
Ja sit kun niitä alkaa ohittamaan,niin kummasti sitä nopeutta alkaa löytymään :whistle:

No se nyt on idioottimaista jos ei päästä ohi. Mä kyllä päästän jos vaan joku haluaa ohittaa.

No niin on,yleensä nää on ollut viel naishenkilöitä :whistle:

Mistähän sais sen kiroileva siili-puskuritarran missä se siili huutaa et "ei tartte päälle ajaa saatana!" Solis huippu.

http://www.shoppi.fi/kiroilevasiili/index.php?sivu=tuote_tulostus&kategoria=87&catmain3=&catmain2=&catmain1=87

tuolta :D

ukon työkaverilla on tuommoin tarra ison kuormurin ikkunassa.... :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Mistähän sais sen kiroileva siili-puskuritarran missä se siili huutaa et "ei tartte päälle ajaa saatana!" Solis huippu.

http://www.shoppi.fi/kiroilevasiili/index.php?sivu=tuote_tulostus&kategoria=87&catmain3=&catmain2=&catmain1=87

KIITOS :flower:
Tosin käyköhän sit niin että ne nuijat ajaa entistä lähemmäs kun ne ei muuten nää mitä siinä lukee :kieh:

Tosin käyköhän sit niin että ne nuijat ajaa entistä lähemmäs kun ne ei muuten nää mitä siinä lukee :kieh:

Kyllä siinä kuule niin taitaa käydä... Kaikki alkaa ajaa entistä lähempänä sun auton takapuskuria, kun ne haluaa nähdä, mitä siinä tarrassa lukee... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:

Kyllä siinä kuule niin taitaa käydä... Kaikki alkaa ajaa entistä lähempänä sun auton takapuskuria, kun ne haluaa nähdä, mitä siinä tarrassa lukee... :kieh:
Taidanpa unohtaa koko jutun
:D

Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:

Taidanpa unohtaa koko jutun
:D

Mut ois se vaan aika paha... Joku huomaa, että "mikä tarra sillä...? mitäs siinä lukee...? ei tartte ajaa päälle saatana!" Kyllä sit varmaan tulis kiire jättäytyä paljon taaemmas :laugh: :kieh: Vai mitä...? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ärsyttäviä on juuri tuollaiset hidastelijat, joita pelottaa kun pikkusen tuiskuttaa :whistle:

PIKKUSEN? Täällä on jumaliste niin kova myräkkä et peltoaukeella auto meinas väkisin heittää ojaan. Ja kyllä mä mielummin ajan tollasella ilmalla hiljempaa kuin et oon ojassa. Mulla kun ei ole minnekään kiire. Ne joilla on, voi ihan vapaasti ohittaa ja jos eivät uskalla niin pitäköön sen turvavälin kuitenkin.

Ärsyttäviä on juuri tuollaiset hidastelijat, joita pelottaa kun pikkusen tuiskuttaa :whistle:

PIKKUSEN? Täällä on jumaliste niin kova myräkkä et peltoaukeella auto meinas väkisin heittää ojaan. Ja kyllä mä mielummin ajan tollasella ilmalla hiljempaa kuin et oon ojassa. Mulla kun ei ole minnekään kiire. Ne joilla on, voi ihan vapaasti ohittaa ja jos eivät uskalla niin pitäköön sen turvavälin kuitenkin.

Aika suhteellinen käsite tuo ojaanheitto, joskus vaan kummastuttaa että miten se meidän auto niin tukevasti tuntuu pysyvän tiellä mutta muitten autot ei, kun suurin osa ajelee sitä alinopeutta.. olipa sitten lumipyry, kaatosade tms.

Alkuperäinen kirjoittaja tiukutauku:
En kyllä ymmärrä miksi moisesta pitää provosoitua! Siinähän ajaa, minä en ainakaan näppylöitä ota.

No mua ei hirveesti kiinnosta saada jotain idioottia auton perään jos joudun äkkiä jarruttamaan...

Mutta mitä ihmettä sä voit tehdä asialle? Se, että alkaa savu nousta korvista tuollaisten ääliöiden takia, sekin on jo liikenneturvallisuusriski. Nuo täällä mainitut 'vinkit' ovat vähintäänkin arveluttavia ja lapsellisia. Mä ainakin ajelen ja keskityn omaan ajamiseeni.

Alkuperäinen kirjoittaja tiukutauku:
En kyllä ymmärrä miksi moisesta pitää provosoitua! Siinähän ajaa, minä en ainakaan näppylöitä ota.

No mua ei hirveesti kiinnosta saada jotain idioottia auton perään jos joudun äkkiä jarruttamaan...

Sitten sun pitäs koettaa ajaa tasaista nopeutta. Tiedätkös, ohi on aika vaikea mennä jos sä välillä ajat rajoituksen mukaan ja välillä alle. Vaarallista ohittaa, kun ei tiedä josko just rupeet kiihdyttämään kun ohi menee. Tai kuten tyypillinen hidastelija, että kun tulee se pyhä suora pätkä jossa vois päästä ohi niin tadaa, hidastelija uskaltaakin ajaa vähän yli rajoituksen nopeutta :whistle:

Te joilla on sit niin kiire et pitää persiissä roikkua, niin kertokaapa että miksi te ette sitten ohita vaikka on mahdollisuus?

Ohitettais jos sitä kaasujalkaa ei sitten siinä vierellä painettais kun ollaan vierellä |O

Ja näiden avautumisten jälkeen emme kukaan ihmettele, miksi joka päivä peltiä kolisee. Kun ei pelota, niin ajetaan kovempaa mihin taidot riittää. Jos pelottaa ohittelu, niin voi jäädä perään. Turvavälin kera.

Aika suhteellinen käsite tuo ojaanheitto, joskus vaan kummastuttaa että miten se meidän auto niin tukevasti tuntuu pysyvän tiellä mutta muitten autot ei, kun suurin osa ajelee sitä alinopeutta.. olipa sitten lumipyry, kaatosade tms.

kun peltoaukeilla puhaltaa niin kova tuuli et metsässä puut kaatuilee niin se on silloin sen verran kova, et pienempi auto on hepakassa.
mutta edelleen, miksi te ette ohita jos on niin kiire? ei sinne perään ole pakko jäädä roikkumaan, ihan vaan vinkiksi... :whistle:

Yhteistyössä