T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jennuli:mulla helico oireili niin voimakkaasti ettei meinannut mikään pysyä sisällä.. kurja vaiva ja kovat lääkkeet mutta se kannattaa hoitaa pois...
Alkuperäinen kirjoittaja Juurina:Itselläni kyllä maistuivat mitä happamimmat, kun oli vielä helikobakteeri. Erityiseti kun vatsa oli tyhjä, oli saatava syötävää vaikka keskellä yötä. Hoitokuuri auttoi ja samalla loppuivat nenä-, kurkkulimakalvojen tulehdukset, yskät, äänen käheydet ja poltteet. Mielestäni kannattaisi tutkia jos on lähipiirissä ollut ko.bakteeria ja ylävatsakipujen yhteydessä aina.
Alkuperäinen kirjoittaja ALLU:Alkuperäinen kirjoittaja Juurina:Itselläni kyllä maistuivat mitä happamimmat, kun oli vielä helikobakteeri. Erityiseti kun vatsa oli tyhjä, oli saatava syötävää vaikka keskellä yötä. Hoitokuuri auttoi ja samalla loppuivat nenä-, kurkkulimakalvojen tulehdukset, yskät, äänen käheydet ja poltteet. Mielestäni kannattaisi tutkia jos on lähipiirissä ollut ko.bakteeria ja ylävatsakipujen yhteydessä aina.
TOSI HELPON TUNTUINEN KUURI , KAKSI PÄIVÄÄ VIELÄ JÄLJELLÄ EIKÄ AINAKAAN VIELÄ MITÄÄN OIREITA KUURISTA
MUTTA AUTTAAKO SE OIKEASTI MYÖS LIMAKALVOTULEHDUKSIIN JOS AUTTAA OLEN TODELLA TYYTYVÄINEN KOSKA NYT ON TUOTA TUKKOISUTTA OLLUT VUOSIKYMMENIÄ
Niin onko jollakulla tietoa kauanko kestää, että tulehdus poistuu täydellisesti kuurin jälkeen kun heliko on poistunut ?
Apua, kuulostaapa ikävältä. Tänään juuri hain kuurin ja apteekissa kyllä varoittivat sivuoireista. Aamulla sitten aloitan popsimaan ensimmäistä viikon kuuriani. Luettuani viestejänne toivon todellakin että kuuri tepsii kerrasta. Minulla löydettiin gastroskopialla heliko ja vatsan tulehdustila( Toivotaan nyt että "viiltelyt" ylävatsassa ja iltapäivän sekä illan rupsuttelut ja vatsanturvotus jäävät historiaan. (hih, ja hiivareseptin lääkäri kirjoitti jo valmiiksi)