Helevitis sentään, olen myrkyttänyt lapseni, arghhh!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myrkyttäjä :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myrkyttäjä :(

Vieras
Please, olisiko täällä joku järjen ääni, joka sanoisi, että ryhdistäydy nainen...?!

Olen koko aamun ollut aivan tolaltani, kun olen vasta nyt tajunnut myrkyttäneeni lapseni sillä perk**een BPA:lla. Meillä kun kumpikaan lapsi ei syönyt rintaa, niin aivan vauvasta lähtien lypsin heille maidon ja annoin sen sitten pullosta. Sehän ei tietenkään stimuloinut maidontuotantoa tarpeeksi, joten annoin lisäksi korviketta. Sekin meni nyt jälkeenpäin ajatellen ihan persuk**een, sillä käytin lisänä jauhokorviketta ja laitoin usein kuuman veden pulloon jäähtymään kylmään vesihauteeseen.

Nyt olen sitten tuhonnut lasteni tulevaisuuden, terveyden ja koko elämän. Sehän siis voi aiheuttaa oppimisvaikeuksia vauvoille sekä kaikkia mahdollisia sairauksia, hedelmättömyyttä, etc.

Ja hemmetin ukko kehtasi nauraa mulle päin naamaa, kun hänelle asiasta tippa linssissä kerroin. No toki itsekin jollain järjen tasolla ymmärrän, että ehkä asiat ei ole niin huonosti, mutta tunnetasolla olen ihan hajalla ja mietin, että niin meidän lapset ovat AINA oppineet kaiken niin hitaasti...

Niin ja mikäli joku viisas nyt toteaa, että "miten sen nyt vasta tajusit", niin kiitos vain... Olisi ehkä pitänyt jättää sekin uutinen lukematta hesarista...

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
täh.. liittyikö tää nyt jotenkin niihin tuttipulloihin?

No just niihin. Luin asiasta hesarista vasta nyt ja google opetti sitten loput...

jahas, no jätänpä lukematta niin voin elää uskossa että lapsestani tulee täysin normaali..
ihme hysteriaa :snotty:

No just niihin. Luin asiasta hesarista vasta nyt ja google opetti sitten loput...

jahas, no jätänpä lukematta niin voin elää uskossa että lapsestani tulee täysin normaali..

Suosittelen tätä vahvasti. Järjen tasolla nauran tälle hysterialleni, mutta silti tekee tiukkaa... Ehkä mulla on edelleen siitä lypsämisestä hormonit hieman sekaisin, mutta kukapa ei sitä lapsilleen haluaisi parasta?

Suosittelen tätä vahvasti. Järjen tasolla nauran tälle hysterialleni, mutta silti tekee tiukkaa... Ehkä mulla on edelleen siitä lypsämisestä hormonit hieman sekaisin, mutta kukapa ei sitä lapsilleen haluaisi parasta?

tottakait haluaa parasta...
sitä vois stressata ihan kaikista asioista ja miettiä niiden vaikutusta myöhempään elämään..
se loputon kehä jos alkaa ajattelemaan noita..
:hug:

Jotkut ostaa lapsilleen myös kännyköitä ja käyttävät mikroaaltouunia ruuan lämmittämiseen. Milloinkahan nokia saa vastaavia oikeushaasteita kuten tupakkayhtiöt nykyään.

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
laita nyt linkki siihen uutiseen niin tajuisin että mikä tuossa jutussa myrkyttää. Kiinnostais kovasti oikeesti, kun itsekin olen tehnyt noin kuin sinä...

Siis luin uutisen vanhasta hesarista. Iltalehdessä oli uutisesta kanssa jotain: http://www.iltalehti.fi/terveys/2010052911761913_tr.shtml .

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jotkut ostaa lapsilleen myös kännyköitä ja käyttävät mikroaaltouunia ruuan lämmittämiseen. Milloinkahan nokia saa vastaavia oikeushaasteita kuten tupakkayhtiöt nykyään.

Joo, täällä on myös syyllistytti siihen mikroaaltouunin käyttöön...

Meilläesikoinen joi muovisista tuttipulloista välillä ja käyttipä muuten muovista nokkamukiakin ja ihannormaalisti on oppinut asiat.
Kuopuksellakaan ei ole havaittavissa oppimisvaikeuksia ja samoista nokkamukesta juo ja ostettiimpa yksi uusikin, muovinen joka jälkeen päin osottautui tuollaiseksi syntiseksi mukiksi, ja juo siitä silti.

Tässä maailmassa on niin paljon kaikkea myrkyllistä ja vaarallista ettei oo tosikaan. Suurempana huolenaiheena itse tällä hetkellä pidän sitä että ipanat pistää ihan oikeasti myrkyllistä tai vaarallista suuhunsa ulkona kun noita tuttipulloja tai mukeja (esikoinen varsinkin tykkää maistella luontoa...)

Yhteistyössä