Helevitis sentään, olen myrkyttänyt lapseni, arghhh!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myrkyttäjä :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Puhumattakaan kaikenmaailman karsinogeeneistä ja ilmansaasteista yms. Niihin syyllistytään yms. Jos varman päälle olisi halunnut laskea, niin ei lapsia olisi tehnyt. Mulla vanhin on jo 19 v. Erittäin terve ja älykäs ja taitava ( kröh geeneilläkin on varmasti osuutensa). Ja mm. joi tuttipullosta 3 kk lähtien. :)

Onneksi 50% minun jälkikasvulla voi olla normaali tulevaisuus edessään oppimisen iloineen.

Hohhoijaaa.. |O

Sitä ei tiedäkään, miten paljon myrkkyjä kukin nautiskelee päivän mittaa ja jopa yöunillaan (formadelhydiä, ftalaatteja jne)

Alkuperäinen kirjoittaja Merengue:
Puhumattakaan kaikenmaailman karsinogeeneistä ja ilmansaasteista yms. Niihin syyllistytään yms. Jos varman päälle olisi halunnut laskea, niin ei lapsia olisi tehnyt. Mulla vanhin on jo 19 v. Erittäin terve ja älykäs ja taitava ( kröh geeneilläkin on varmasti osuutensa). Ja mm. joi tuttipullosta 3 kk lähtien. :)

Joo, mutta kun meillä minä tein vielä sen kaikkein pahimman virheen, eli laitoin niihin kuumaa vettä, joka juuri irroittaa sen myrkyn... :/

No toivottavasti meilläkin lapset saisivat sitten jotain kompensaatiota miehen puolen geeneistä. :D

Mä luin kans ton uutisen ja ostin tulevalle lapselleni lasipulloja. Edelliset raukat ovat saaneet myrkkypulloista maitoa ja myös kaadoin kuumaa vettä niihin jauhetta varten, niinkuin ap:kin. Maailma on kyllä myrkkyjä pullollaan, joten ikävä asia mutta ei stressata. Ehkä vielä myrkyllisempää on laittaa uudet pesemättömät farkut jalkaan, niissä on kamalia myrkkyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja murkku:
Mä luin kans ton uutisen ja ostin tulevalle lapselleni lasipulloja. Edelliset raukat ovat saaneet myrkkypulloista maitoa ja myös kaadoin kuumaa vettä niihin jauhetta varten, niinkuin ap:kin. Maailma on kyllä myrkkyjä pullollaan, joten ikävä asia mutta ei stressata. Ehkä vielä myrkyllisempää on laittaa uudet pesemättömät farkut jalkaan, niissä on kamalia myrkkyjä.

Niinpä! Ja ajatella niitä orjatyöläisiä, jotka niitä farkkuja valmistaa ja tekee niihin ne trendikkäät kulutukset...

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja murkku:

Niinpä! Ja ajatella niitä orjatyöläisiä, jotka niitä farkkuja valmistaa ja tekee niihin ne trendikkäät kulutukset...

Kyllä. Siitä tuli just joku ohjelmakin. Ne raukat ovat todella sairaita. Keuhkot täysin riekaleina jo muutaman vuoden työskentelyn jälkeen. Oikeestaan meillä on aika hyvin asiat.

jos se yhtään helpottaa niin varmasti valtaosa kaikista muistakin lapsista on saanut maitonsa samaisista "myrkkypulloista". Hyvä että näitä tutkitaan ja sit voi ottaa opikseen tulevaisuudessa, mutta ei siitä nyt kannata hysterisoida..

Alkuperäinen kirjoittaja ap :

Joo, mutta kun meillä minä tein vielä sen kaikkein pahimman virheen, eli laitoin niihin kuumaa vettä, joka juuri irroittaa sen myrkyn... :/

No toivottavasti meilläkin lapset saisivat sitten jotain kompensaatiota miehen puolen geeneistä. :D

:D ihana, miehen puolen geeneistä ! Sulta he saavat suloiset herkkyysgeenit.

Alkuperäinen kirjoittaja ap :

:D ihana, miehen puolen geeneistä ! Sulta he saavat suloiset herkkyysgeenit.

Oi, kuinka kauniisti sanottu. :D

Muutenkin kiitos kaikille kommentoineille, nyt alkaa jo hieman helpottaa ja suhteellisuudenntaju alkaa ehkä hieman tulla takaisin lomilta!

Yhteistyössä